@dubbeltje, volgens mij kan je het niet echt beinvloeden door vlak voor of ruim voor de eisprong te vrijen. Misschien is de kans 51/49 ipv 50/50. Mijn zus heeft 5 jongens en is nu zwanger van hun 6e kindje. (Ook meerdere keren geprobeerd om langer voor de eisprong te vrijen. Ze wil heel graag een meisje, maar met nub theorie zei de echoscopiste dat het meer naar een jongen neigde. Maar 4 augustus heeft ze 3d echo en dan weet ze het hopelijk! Spannend!! Je hebt ook speciale dieten enzo, dan schijnt de kans echt wel groter te zijn, maar moet je wel een hoop discipline hebben! En dan nog geen garantie... @logan, ik heb dat ook altijd dat het er meteen uit loopt! Maar ik heb wel een dochter dus het kan evengoed! Ik blijf nooit liggen, ik ga altijd meteen naar de wc. Hier gister ook begonnen met ovulatietesten, ookal zit ik pas op dag 9, maar ik heb van die goedkope besteld via internet. No way dat ik hem deze maand mis!!
Mamavanisabel dat is een positief bericht vanaf morgen maar gewoon ff blijven liggen en niet meer druk maken. Over geslacht beïnvloeden, als je 'voor de fun' eens een dagje eerder of later vrij daar kan ik inkomen.. Maar als je echt aan serieuze diëten begint vind ik het al wat overdreven worden eigenlijk.
Het is natuurlijk wat je er zelf voor over hebt, wetende dat het gewoon een gok blijft en je hoe dan ook blij moet zijn met wat er dan ook uit komt.
Dat zeg ik maar als je soms wel eens hoort dat ze complete diëten en pillen slikken omdat er perse een meisje/jongen komen moet dan kan ik me daar echt aan ergeren.
Wel ik moet zeggen dat soms de gynaecologen het zelf 1keertje moeten meemaken dan gaan ze echt anders over denken.(het is best wel pijnlijk) Ik voelde mijn eiersprong sinds ik 14 was. Mijn ha heeft heel veel testen laten doen zelfs een zwangerschapstest(zelf wetende dat ik nog maagd was) toen omdat ze niet wilde toegeven dat ik mijn eisprong voelde. Uiteindelijk met de echo is het toch bewezen dat ik daadwerkelijk mijn eisrpong kan voelen. Alleen toen ik aan de pil was begonnen voelde ik het niet meer, MAAR toen ik tegen de 25 was kon ik het zelfs met pil gebruik het weer voelen.
Voor ons is het van als de baby maar gezond is en dat ie al ziijn vingertje en teentje heeft is goed genoeg voor ons. Maakt niet uit of er een meisje of een jongetje is. Ik kan me wel voorstellen dat sommige mensen wel een voorkeur hebben maar om zoveel moeite voor te doen.(sorry als ik iemand nu hebt beledig)
mamavanisabel Wow dus misschien straks wel 6 jongens?? Wat heeft ze er nu voor gedaan om te proberen voor een meisje? Of alleen opletten wanneer ze het deden? Hier Hopelijk morgen een temp stijging, dan weet ik tenminste zeker dat mijn ei is geploft
Hier dus ook een voorkeur snap ik best, al heb ik dat niet, maar om er voor over lijken te gaan snap ik niet.
Hoe voelt dat dan? Ik voel namelijk nooit wat en maakte me toen zorgen dmv echo's is gebleken dat ik een eisprong heb maar ben wel benieuwd
Ik gebruik die van zwanger&kids (dipsticks). Doen t prima voor mij. Ben overigens gister, op dag 8, al gestart. Heb een vrij korte cyclus, dus ben benieuwd wat deze maand weer brengt
Eisprong: Ik voel het altijd wanneer het springt. Sommige voelen het ervoor ( ik voel ook de groeipijn ervan) en sommige erna als het bloed tegen de wanden aankomt Geslachtsseks: Heb een van elk, ligt helemaal aan wie het snelst is haha dus toch kans berekening. Weet niet meer wie het was vanmiddag maar temp schommelt bes en als ik de vorige charts bekijk heb jij naar jouw lijn nog geen ei gehad. Diegene erna die het vroeg jij had gisteren jouw ei Ik doe deze keer geen ovutesten etc. Ik heb eerder in de MMM gezeten en ook tempkaarten en ovu testen en alles. Hopelijk gaat het dit keer zonder dat allemaal
Hallo dames, Kom ook even binnen vallen op blz 50! Hier ook van beide sekse 1 kind, dus het maakt me niet meer uit wat het wordt. Heb dit weekend mn eisprong. Ben gestopt met de pil, en zit aan de etos zwanger worden pillen. Die hebben me de vorige x erg goed voldaan, meteen 1 x zwanger. Dat terwijl we met de eerste al zes rondes bezig waren. Aan de pillen en meteen zwanger. Bij de tweede meteen pillen genomen, eerste ronde zwanger! Na vijf jaar opnieuw een kindje te mogen ontvangen lijkt me zo speciaal en ik ben zo enthousiast! Vind het gewoon spannend om alles opnieuw te mogen doen, en dan met een lieve broer en zus erbij. Geweldig! Kan nu al niet wachten tot NOD!!!
heeeel herkenbaar jeldou! hier ook een van beide en vind het spannend en leuk dat we toch voor een derde gaan! Alles opnieuw!
Hoe oud zijn jou kids? Mijn man heeft altijd gezegd geen kids meer te willen, maar elke keer de discussie weer met hem aangaan.. Het is heeft bijna vijf jaar geduurt maar hij is om Mijn oudste is zes, de tweede moet dit jaar vijf worden. Ik had toen echt niet het gevoel, dit is delaatste dus laat ik er nog maar even extra van genieten. Tuurlijk doe je dat wel, maar ik had toen een peutertje rond lopen van 15 maanden en dat vond ik erg pittig! Nu gaan ze beide al naar school, heb ik de handen vrij voor de beeb..!!!
Ik heb 2 kinderen onder de 6 jaar, waarvan 1 schoolgaand. Mijn man wou ook eerst niet maar heeft mij nu overgehaald Ik had toen wel het gevoel van dit kan de laatste zijn dus heb ik wel bewust van genoten.
♡ NOD-Lijst 1 t/m 15 augustus 2014 ♡ 1. Veetje83, 30 jaar, ronde 1, 2e kindje 2. Toonie, 32 jaar, ronde 4, 3e kindje Diamondgirl, 29 jaar, ronde 6, 1e kindje Mamasmeisje, 30 jaar, ronde 15, 2e kindje 4dogs82, 32 jaar, ronde 30 (3e IUI), 1e kindje Sparky, 27 jaar, ronde 3(1e na v mk), 3e kindje, 3e ronde 3. Nibble, 24 jaar, ronde 5, 1e na MK, 1e kindje Emma, 31 jaar, ronde 3 Nena90, 24 jaar, ronde 2, 1e kindje Cosy, 28 jaar, ronde 1 na MK, 1e kindje 4. Mama van daan, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje Djingo, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Debke83, 31 jaar, ronde 1, 3e kindje Bubblez, 23 jaar, ronde 12, 1e kindje 5. Kayleigh2007, 29 jaar, ronde 6, 2e kindje Lvtje, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje Liz88, 25 jaar, ronde 1, 3e kindje Dubbeltje, 27 jaar, ronde 1, 3e kindje 6. Repeltje, ronde 7, 1e kindje Dribbel1978, 36 jaar, ronde 17, 1e kindje BellaDS, 29 jaar, ronde 13, 1e kindje Liyana, ronde 6e na 2e mk, 1e kindje 7. Motherlove76, 37 jaar, ronde 4 (na 2 mk's) 2e kindje Smood, 29 jaar, ronde 2, 1e kindje Scarlett1985, 28 jaar, ronde 1, 1e kindje 8. Amchi, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje 9. Tamisha, ronde 2, 1e kindje Loes1990, 23 jaar, ronde 1, 2e kindje Mennehh, 31 jaar, ronde 1, 1e kindje Elf84, 30 jaar, ronde 10 (na part.mola), 1e kindje Jeldou, 30 jaar, 1e ronde, derde kindje 10. Debbi, 26 jaar, ronde 9, 1e kindje Emmie83, 30 jaar, ronde 1, 2e kindje 11. Logan, 23 jaar, ronde 24, 4e na 2e miskraam, 1e kindje 12. Dniese, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Flowerr, 22 jaar, ronde 8, 1e kindje 13. Bambi86, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje DeBJjJ, 23 jaar, ronde 13, 2e kindje Kimmms, 28 jaar, ronde 4, 1e kindje mo leannan, 31 jaar, ronde 1, 3e kindje 14. SanneS1987, 27 jaar, ronde 5 na MA, 1e kindje Ukkie85, 5e ronde, 2e kindje 15. Goldfishie, 32 jaar, ronde 17, 1e kindje mamavanisabel, 29 jaar, ronde 3, 2e kindje LaLaS, 25 jaar, ronde 10, 1e kindje Sunshine1, 29 jaar, ronde 10, 1e kindje Sharlene, 35 jaar, ronde 4, 2e kindje Jessie90, 24 jaar, ronde 7, 2e kindje Datumloos Arendje, 24 jaar, ronde 10, 1e kindje Iez, 33 jaar, ronde 7, 2e kindje MMM Totaal: 48 Zwanger♡ (0), Ongesteld (1), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0). Wil je op de lijst? Zet dan in kleur je naam, leeftijd, ronde en kindje in je post. De lijst NIET KOPIËREN dat werkt niet.
Net m'n temp even gekeken... Zelfs voor de avond laag :-/ Normaal is je temp toch hoger savonds dan smorgens of hoeft dat niet? Ei moet wel gaan springen (als dat al niet gebeurd is), want anders wordt de kans wel erg klein... Ovutest was vanavond om 18:00 wel veel lichter
Meestal is jouw temp hoger overdag en in de avond inderdaad. Vooral na veel bewegen of met warmer weer. Vroeger scheelde mijn temp 0.5 met warm weer.