Ik hoop dat het nog van klussen komt vanavond. Vriend heeft een hele drukke dag en dan is hij meestal niet te porren ervoor. En morgen gaat hij een weekendje weg met zijn broer. Gisterochtend voor het laatst geklust. My Ovulation Chart || Ovulation Tracker
Ja ik heb net mijn vriend een berichtje gestuurd dat hij vanavond een massage krijgt Mijn tempkaartje: My Ovulation Chart || Ovulation Tracker
Echt he! Vorige keer denk ik gewoon de piek snachts gehad. Werd toen savonds donkerder, sochtends de donkerste (half zo donker als de controlestreep) en daarna liepen ze weer af.
@ sparky kzou toch proberen zoveel mogelijk te klussen komende dagen! Als het kan natuurlijk Hier een link naar wat info ivm ovutesten en ervaringen. Ervaringen Ovulatietesten - Kans op zwangerschap vergroten? Ikzelf heb thuis een persona monitor en dat komt qua urine sticks overeen met clear blue denk ik dus kan het bij mij idd 1-2 dagen na pos ovutest zijn dat ei springt! Wat is PERSONA Had deze eerst gekocht op als anticonceptie te gebruiken maar manlief vond het niet meer nodig dus nu gebruiken we die om zwanger te worden,dus ipv op de rode dagen geen gemeenschap te hebben dus WEL he haha,gewoon andersom gebruiken...
voor de dames die mss iets meer gerichter willen klussen voor jongen/meisje hier ook wat info haha Statistieken - Kans op zwangerschap vergroten?
MamavanDaan, uhm... 4 tot 9 dagen na de laatste positieve sensitest klopt echt helemaal niks van. Zou die site dus ook maar niet meer geloven Ben benieuwd hoe het nu met mij zou gaan. 2 rondes terug had ik heeel veel eipijn dagen voor mijn eisprong. Na de eisprong was het weg. De vorige keer had ik echt erg veel pijn vanaf de eisprong en dit duurde 2 dagen. Nu nog geen overdreven eipijn. Af en toe een beetje zeurend gevoel, verder niks. En zoveel mogelijk klussen in een paar dagen is hier niet mogelijk. Vriend slikt medicatie wat ervoor zorgt dat hij niet binnen 24 uur weer kan. Dus hopelijk werkt hij vanavond mee. Overigens heb ik de vorige rondes 2 dagen voor de eisprong geklust en elke keer zwanger geworden. Maar dat geeft nu geen garanties natuurlijk dus ik wil vanavond gewoon nog een keer haha.
Ja ik weet het ma ze begeleid wel veeel dames hoor van ander forum en vele hebben ervaren da de ovutesten niet zo zijn als ze dachten en alleen clear blue zou meest betrouwbaar zijn! Ken namelijk 4 dames die 6 maanden geprobeerd hadden met bepaald ovutesten en dachten door pijnen da ovu eraan kwam maar blijkbaar waren ze mis als ge de grafieken van de temp en cervixslijm erbij nam en achteraf zijn ze ermee gestopt en met die vrouw begonnen en na 1 ronde zijn er al 3 zwanger van en de 4e is in de 3e ronde met begeleiding zwanger geraakt! Och kwou het gewoon even tonen dat is alles haha Ik ben blij dak ook die persona monitor heb want die is zoals de clear blue sticks.
4-9 dagen: Dat dacht ik dus ook gelijk Sparky... Dan was de test gewoon niet positief, want dat kan echt niet!! Komt ook erg onprofessioneel over op mij de site! Maar wel grappig Oeh elke keer 2 dagen ervoor Dat vind ik ook wel leuk klinken cd 17 savonds laat geklust en waarschijnlijk in de nacht van cd 18/19 of cd19 overdag ei.... Maar overdag kan niet volgens internet in de zomer...
Hier de vorige rondes helemaal geen testen gebruikt, we hebben het toch regelmatig gezellig dus mijn ei missen doen we toch niet. Voor mij was het nu vooral om eens te kijken of mijn gevoel klopt, omdat ik in de dagen voor eisprong altijd wat buikpijn en steekjes heb. Had al het vermoeden dat dit daarmee te maken had maar het is nu bevestigd dankzij de ovu testen. Vandaag nergens meer last van, dus voor eventuele volgende rondes weet ik dat nu in ieder geval. Plus dat het iets makkelijker maakt bij een wat wisselende cyclus wanneer je eventueel kunt testen. Hier varieert het tussen 29-34 dagen tot nu toe, en wil gewoon niet meer veel te vroeg testen.
Khoop ook dat die site mis is hoor haha denk da voor vele dames anders een slag int gezicht is !!! is ook veel he 4-9 dagen kzou zeggen 2-3 das redelijker mss . Heb al naar ML gestuurd da als het niet gelukt zou zijn we van 20e tem 28e aug goed moeten oefenen haha! Ene man moet ge lang genoeg op voorhand inlichten soms. Hoop natuurlijk dat we allemaal naar het zwanger topic kunnen gaan zou super zijn toch haha! allemaal april beebjes.
Hahaha, eerst maar eens deze ronde afwachten toch? 20-28 aug is nog heel ver weg Hier zou het totaal niet werken om dat zo expliciet aan te geven, maar iedere man is weer anders
Ja natuurlijk hoop ik dat het in augustus niet meer nodig is maja hou er gewoon rekening mee dat nog niet raak is in de 2e ronde en dak gewoon zoals gyn zei gemiddeld 4-8 maanden zal moeten tellen na 5 jaar mirena spiraal
Snap ik hoor. Maar dat merk je dan over een week of twee snel genoeg! Positief blijven denken is het halve werk zeggen ze wel eens, dus dames: we zijn straks gewoon allemaal zwanger van lekkere plakbaby's