Ja april is een hele mooie maand. Mijn zoontje is ook van april. Hier zou het ook niet werken om vriend in te lichten. Die wordt er dan nerveus van en krijgt enorme druk. Lvtje, hier ook cyclussen van 27-34 dagen tot nu toe. Wel handig als je dan precies weet wanneer je eisprong is geweest. Hier de haartjes in de verf, zo maar eens wat in huis doen en dan lekker relaxen met mijn kleine ventje. Dochter is uit logeren tot zondag.
@mamavandaan, het lijkt erop dat die site aandelen heeft in clearblue Het lijkt mij logisch dat een digitale de meest juiste uitslag geeft toch?
mijn man is vrij rustig op dat gebied en laat dat waaien ! Hij doet zen best toch als het "moet" ! Gisteren had hij geen zin en dan is dat ook zo PUNT . Gelukkig is elke man anders haha! Hier toch 3 dagen achter elkaar geklust zou genoeg moeten zijn zeggen de meeste,maja er moet wel nog een soldaatje binnen geraken anders ist zowieso niks he
Ml wordt hier trouwens wel ingelicht Hij komt er dan op de dagen zelf mee en staat heel de dag paraat
Ja dat mag ook wel voor zo een dure testen!! Zou erg zijn als die van paar cent beter zouden zijn als die van zoveel euro's per stuk haha! Gelukkig heeft iedereen zen eigen manier en khoop dat we hier allemaal mogen overgaan naar het zwanger zijn topic
April lijkt me heerlijk, niet in de bloedhete zomermaanden maar fijn lente weer! Wij willen het hier zo ontspannen mogelijk houden en niet aan de klus omdat het 'moet' maar gewoon omdat we er zin in hebben. Nu heb ik automatisch rond mijn eisprong al meer zin dus dat is geen straf, heb vl nog niet horen klagen Maar denk dat als ik hem echt letterlijk ga zeggen, je moet NU dat bij hem de zin echt over gaat. Nu moet ik er wel bij zeggen dat er bij beiden niets speelt wat 'klussen' moeilijker maakt, begrijp dat het bij sommigen wellicht heel anders is waardoor het juist wel werkt. @testen: ik wil pas op nod of ms een dag voor nod testen. Hopelijk hou ik het vol straks. Helpt dit keer vast mee dat vl er niet de paar dagen voor nod, dus stel ik zou met 12 dpo positief testen dan kan ik dat niet met hem delen.
@mamavandaan Ja inderdaad! Ik test zelf eerst met goedkope testen en bij zwanger doe ik nog een digitale gewoon voor de zekerheid. Voor de ovutesten vind ik ze te duur.. Wij klussen na een positieve test nog wel even door dus hopelijk missen we m dan niet. @testen. Ik probeer deze ronde na NOD te testen maar zal wel weer niet lukken haha ik test wanneer ik er behoefte aan heb, maar eerst maar eens mn ei vinden!
Testen: ik ga nu echt mezelf inhouden. Wil niet meer testen voor nod, of hooguit een dag. Dan weet ik of ongi eraan komt of niet. Maar oooh wat vind ik dat moeilijk!
ja vind het ook zooo moeilijk om te wachten tot nod pff! Vorige cyclus de fout begaan van op 10 dpo te testen en een tuurstreepje /indroger te zien en dan maak je je idd zo gek in je kop en dan paar dagen erna huppa ongesteld . ben benieuwd wie het het langste kan uithouden met te testen haha!! ff voor de fun lijstje aanmaken met de testers Vul maar even verder aan hoor haha....(moet niet he) mama van daan: nog 10 dagen wachten sparky: dubbeltje: logan:
Ik zit op telefoon dus kan ff niks aanpassen.. uitgaande van nod op 11 augustus wacht ik nog 16 dagen.. hopelijk heb ik mn nod eerder. Heb al vruchtbaar slijm dus hij komt er aan
mama van daan: nog 10 dagen wachten sparky: dubbeltje: logan: nog 16 dagen wachten Lvtje: nog 13 dagen wachten ...
Ik weet nu al dat ik niet kan wachten tot m'n NOD. Ik voel nu al van alles waardoor ik denk dat het misschien wel raak kan zijn maar dat heb ik elke maand.. (zucht!) Mooie test hoor Sparky!
Haha ik ken dat gevoel hoor!! Hoeveel dpo ben je nu ? Ze zeggen dat je voor 10 dpo nog niet echt iets kan voelen en dat de meeste dingen tss je oren zitten en denk da da vaak zo is hoor! Elk pijntje,krampje etc etc gaan we vaak denken oooh mss ben ik wel zwanger! Denk da da normale reactie is hoor
Ja i know tis heel lang he . en ze zeggen dan je zinnen verzetten, euuuh HOE ??? Ga enorm blij zijn als de maand augustus er al is dan ist niemeer zooo lang! Nu proberen positief te denken zeker??
Ik zit nu op 2dpo.. Dus over 10 dagen kan misschien al testen De laatste keer dat ik zwanger was, had ik precies 4 weken na de positieve ovulatietest steken in m'n onderbuik/baarmoeder daardoor wist ik al dat ik zwamger was. Nu denk ik dat dus elke maand te voelen! Om gek van te worden..
Met 2dpo lijkt het me stug dat je echt al dingen kunt voelen die van een zwangerschap af komen. Maar je gaat natuurlijk ook heel erg letten op ieder pijntje enzo. (Logisch hoor) Gewoon in en uit blijven ademen, het wordt vanzelf augustus.
4 "weken" na je positieve ovutest?? Bedoel js mss ni 4 dagen? Want je kan na 2 weken al testen op zwangerschap dus als ge na 4 weken iets voelt ben je al 6 weken zwanger normaal .