NOD lijst 1 t/m 15 augustus

Discussion in 'NOD forum' started by nibble, Jun 29, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mama van daan

mama van daan Fanatiek lid

Feb 11, 2013
    1,496
    0
    0
    Ik ben opticien-brillenmaker en mama
    Limburg(België)
    Voila dames,

Jullie hebben (ale sommige) een prive berichtje gehad ;).
    Ik ga jullie voor vandaag verlaten want werkdag zit er binnen 5 minuutjes op en ik ga richting thuis !!
    Mss toch nog es gezellig maken en verder opt wachtbankje samen met jullie allen!

Dus dametjes,

TOT MORGEN en geniet van het mooie zomerse weer!!!
    Hier toch een goei 30 graden(puf puf vanavond...)

xxx

2. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

Jun 2, 2014
    6,008
    19
    38
    haha dat wordt zweten vanavond ;) Fijne avond en tot morgen!

3. Mamavanisabel

Mamavanisabel Actief lid

Jul 1, 2014
    112
    0
    0
    Bij 123ovulatietest.nl, 30 stuks en 6 zwangerschapstesten voor 13,99.
    Kan ik voorlopig even mee toe!

4. Sharlene

Sharlene Actief lid

Apr 10, 2009
    338
    0
    16
    Bedankt mamavanisabel. Ik ga een kijkje nemen op de site.

5. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Ik kan jullie niet bijhouden hoor!!

Heb nog geen positieve ovutest (op dag 8 begonnen) maar wel buikpijn en vruchtbaar slijm. Zal niet lang meer duren :)
    Ik heb de beste tactiek om niet te vroeg te testen: vakantieee! Ik kom precies op mn NOD thuis. Dus ik test op z'n vroegst 14dpo (normale lf = 13).

Succes allemaal!!

6. Logan

Logan Niet meer actief

Zeg dat.. alles voor het goede doel :)
    Heb al een uurtje gezweet in de sportschool hihi.

7. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

Jun 2, 2014
    6,008
    19
    38
    Mijn LF is ook vaak 13, maar dat maakt niet uit voor t testen toch? Dat heeft toch te maken met wanneer t eitje evt innestelt enz?

8. Logan

Logan Niet meer actief

Lf zijn de dagen van je eisprong tot menstruatie. Heeft niets te maken met testen :)

9. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

Mar 27, 2012
    6,134
    1
    0
    Testen; doen we samen of alleen. Ligt eraan ofik voor of na nod test :)

@mamavandaan ik durf dat niet hoor jet pendelen ;) heb het 1x gedaan en hou het graag bij die uitslag..

@sparky ik ben heel benieuwd wat je testen nog gaan doen. Heb lijstjes gezien waarbij ze toch nog gingen oplopen maar misschien is ie idd toch geweest.

@hier mijn testen. Gisteren was action duidelijker en vandaag de zw en kids... .

10. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

Mar 27, 2012
    6,134
    1
    0
    Testen; doen we samen of alleen. Ligt eraan ofik voor of na nod test :)

@mamavandaan ik durf dat niet hoor jet pendelen ;) heb het 1x gedaan en hou het graag bij die uitslag..

@sparky ik ben heel benieuwd wat je testen nog gaan doen. Heb lijstjes gezien waarbij ze toch nog gingen oplopen maar misschien is ie idd toch geweest.

@hier mijn testen. Gisteren was action duidelijker en vandaag de zw en kids... .

11. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

Jun 2, 2014
    6,008
    19
    38
    Logan

Dat dacht ik dus ook, maar moet je eens zien hoeveel mensen zeggen dat ze na 10 dagen kunnen testen omdat hun lf 9 dagen is bijvoorbeeld! Altijd al raar gevonden ;)

12. Sparky

Sparky Niet meer actief

Uhhmm even een vreemde vraag. Wij hebben het vanavond gezellig gemaakt eb doordat wij het te vaak gezellig hebben gehad de afgelopen week kon vriend het niet af maken. Nou kan hij dat met de hand dan wel en heb ik daarna gewoon de 'soldaatjes' met mijn vingers naar binnen gebracht *sorry voor de details*. Kan je daar ook zwanger van worden? Of moet je dan echt met spuitje gaan werken ofzo?

Ukkie, zwanger en kids lijkt wat gevoeliger of niet?

13. Logan

Logan Niet meer actief

Het enige verschil is dat je met een lf van 9 met 10dpo een dag overtijd bent en ik met een lf van 14 nog vier dagen dagen voor nod zit. Het test resultaat is bij beide gelijk op 10dpo namelijk.

14. Logan

Logan Niet meer actief

Ik denk niet dat het erg veel zin heeft.. als sperma eenmaal zuurstof heeft gehad is het vrijwel gelijk overleden.

15. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

Mar 27, 2012
    6,134
    1
    0
    Ja vandaag wel maar gister was de action een stuk donkerder. Ik heb genoeg van beide in huis dus g t eens een hele cyclus bijhouden.

waT betreft jouw verhaal. Ik denk dat het op zich wel.mogelijk is maar tijdens de daad wordt het er echt in geschoten en nog halen het er maar weinig zeg maar... maar in ieder geval beter dan helemaal niets denk ik

16. Sparky

Sparky Niet meer actief

Dat lijkt mij niet aangezien zo ook het zaad wordt getest en er met inseminatie ook zuurstof bij komt.

17. Logan

Logan Niet meer actief

Daar heb je ook weer een punt. Hmm

18. Logan

Logan Niet meer actief

Heb even gegoogeld.. als het warm blijft kan het buiten het lichaam leven. Mits je snel bent :)

19. Arendje

Arendje Fanatiek lid

Mar 30, 2014
    2,124
    634
    113
    Female
    Vind het ook een heel gezellig clubje!

Ik hoop dat we allemaal op roze mogen! 💓

20. zwangernr5

zwangernr5 Bekend lid

Aug 18, 2012
    927
    1
    0
    Sparky volgens mij heb je wel een kans, al is het 'normaal' beter denk ik. Wij doen dat ook weleens dat hij met de hand doet en dan op t allerlaatste moment naar binnen.

Ukkie ik hoop ook dat je het geluk zult hebben een heerlijk gezin te krijgen! Het blijft een wonder!

Testen, ik test ook vaak 'te vroeg', op 10 dpo al. Ik wil deze maand echt wachten met testen, probeer op nod dus 1 aug of mss 1 dagje eerder. Vandaag al 7 dpo dus dat schiet al best op. Maandag weer bloedprikken op hcg vanwege mijn mk (was partiele mola zs) en dan krijg ik ook altijd eind vd middag de uitslag, dus mss weet ik dan al iets (maandag 10 dpo)

Share This Page