Liyana: over 11 dagen pas nod toch?? Das een beetje te vroeg om wat te voelen Logan: morgen weer! Deze is verre van positief! Ze kunnen echt donkerder worden hoor
Een ovulatietest.. 11 juli begon mijn laatste menstruatie t/m 14 juli. Weet niet precies waar ik dan in mijn cyclus zit sorry Allemaal nieuw voor me
Deze ovulatie test is negatief. Streepje moet evendonker of donkerder dan controle streep zijn.. kan nog wel even duren, maar kan ook ineens snel oplopen
Hmm apart, want hij erg licht... Kan t dat je de donkerste steeds mist? Zo licht heb k ze nog nooit gezien als donkerste eigenlijk...
Misschien komt het omdat er alleen een druppel of 1/2 op de strip gekomen is.. Gepiel om tijdens het plassen dat ding eronder te houden.. Ging over het verkeerde deel heen en het testdeel bleef droog dus had hem wat schuin gehouden zodat er een paar druppels urine op het test gedeelte kwamen, daarna de dop erop gedaan
@rinskeeeeh: dan is de test idd negatief. @Dubbeltje: ik weet het.. Ik zit pas op 3dpo. Ik draai weer door!
Logan ik ken deze testen niet, maar de ovu testen die ik gebruik (van zwanger en kids) zijn echt veel donkerder dan de controlestreep bij positief. Rinske deze is negatief hoor. Zoals al gezegd moet de streep net zo donker of donkerder zijn bij positief. Hier ook al wat klachtjes die op zs zouden kunnen wijzen, al heb ik elke cyclus wel kwaaltjes die erop lijken. Sinds een paar dagen ochtendmisselijk, soms wat last van prikkelende borsten, soort spanning gevoel in m'n bm, opgezette buik, soms wat steekjes in bm. Een keer een bandenpijnsteek gehad. Spannend dus!
Het zijn action testen.. En nogmaals () bij mij knallen ze nooit.. Ik kan er vanuit gaan dat ze net niet positief zijn.
Liyana: Ach ik let ook op m'n lichaam hoor en dan heel gauw denk ik er achteraan dat t nergens op slaat want kan echt nog niet