NOD lijst 1 t/m 15 augustus

Discussie in 'NOD forum' gestart door nibble, 29 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Yep... Voel het de dag ervoor vooral! De groeipijn dus... Echt een enorm zeurend gevoel

2. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Ik voel het normaal ook de dag voor en dag waarop m'n ei springt. Maar nu voel ik vandaag al pijn terwijl m'n ei nog lang niet kan springen, want bij de echo vandaag was die 10mm.

3. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Ik had deze ronde ook dat ik een week ervoor al die pijn had, snapte er niks van... Maar geen ei toen... Misschien gewoon even gevoelig?

4. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Ben benieuwd, ik hoop niet tot m'n ei deze pijn te moeten hebben.

5. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Bij mij was t anderhalve dag :) hoop voor je dat t snel stopt!

6. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Dank je 😊

7. Liyana

Liyana Actief lid

10 aug 2013
    333
    0
    16
    Ik voel altijd wat.. Krampjes, steken en noem maar op maar wat het allemaal precies is..? Geen idee!

8. Mipsie

Mipsie Actief lid

1 dec 2013
    127
    2
    16
    NULL
    NULL
    Erg toch? Als je er nou eens gewoon de klok op gelijk kon zetten... maar nee, we moeten eerst alle mogelijke signalen zien te vinden en dan komen ze niet eens overeen ;)

Ik wil trouwens wel graag op de lijst erbij.

Mipsie, 32 jaar, ronde 8, 1e kindje, NOD 2 augustus

Officieel is het 8 augustus, maar dat haal ik vast niet eens. Zo lang duren mijn cycli niet ;)

9. mo leannan

mo leannan Niet meer actief

Hier begin ik ook mijn ei te voelen. Omdat ik dit keer niet temp is ht gokken op mijn lichaamsignalen. Heb nu waterig afscheiding en sinds gisterenavond de eerste groeipijnen. En meer zin hahaha.. dus wordt nu regelmatig plezier maken ^^

Mijn ovu's werden vroeger best donker. Had ze toen via Matcare geloof ik? In ieder geval dipsticks. Je kon een pakekt kopen, veel ovulatiedips en 3 zwangerschapdips. Persoonlijk vind ik de kv2 testen heel fijn en nooit problemen mee gehad.

10. Arendje

Arendje Fanatiek lid

30 mrt 2014
    2.124
    634
    113
    Vrouw
    @logan misschien volgende ronde andere ovu testen proberen? Zw&k is bij de meeste heel duidelijk positief. Dat scheelt weer onzekerheid lijkt me. Maar in ieder geval fijn dat dit voor jouw doen bijna positieve testen zijn en dat je ei eraan komt! Ik zou toch zaterdag en zondag klussen voor de zekerheid. Kan geen kwaad met perfect zaad denk ik zo!

11. Arendje

Arendje Fanatiek lid

30 mrt 2014
    2.124
    634
    113
    Vrouw
    Ik wacht nog steeds op m'n ei.... Begin er behoorlijk de pest in te krijgen dat t weer zo lang duurt... CD22 nu alweer... En ga dit weekend weer de nachtdienst in en dat is ook niet bevorderlijk voor het klussen enzo.... Ik heb even een baalmomentje...

12. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Arendje

Bah niet leuk :( balen ook dat je nachtdienst hebt, kan je ei beter nog even wachten misschien?

Hier

37,1!!! Yes! Zag op m'n oude kaartje dat m'n temp altijd in stapjes steeg na ei. Hij geeft m nu aan met n dikke streep op dag 19, dus ben idd 3dpo nu. Nu hopen dat m'n temp zo mooi blijft

13. Logan

Logan Niet meer actief

Volgende ronde komt niet :).
    Ik heb al eens andere gebruikt. Ze knallen eigenlijk niet.. We wachten wel af.

14. Logan

Logan Niet meer actief

Balen zeg :(

15. zwangernr5

zwangernr5 Bekend lid

18 aug 2012
    927
    1
    0
    Bah arendje das balen idd!

Logan haha idd positief denken!!

16. Sparky

Sparky Niet meer actief

Logan, donkerder dan dat werden ze eerder bij mij ook niet. Dit keer had ik gewoon geluk denk ik.

Eisprong, normaal heb ik heel veel pijn. Zowel voor als na mijn eisprong. Normaal springt hij ook links. Dit keer is hij rechts gesprongen en heb ik niks gevoeld.

Hier.... Tadaaa :D
    Ik denk zelf dat mijn ei vannacht gesprongen is. Maar gezien wij het klussen donderdag niet op de juiste manier hebben af kunnen maken ben ik bang dat we de kansen gemist hebben. Woensdagochtend was daarvoor het laatste. Wat denken jullie?

17. Sparky

Sparky Niet meer actief

He wat naar. Hopelijk komt hij heel snel. Zulke lange cyclussen is echt niet leuk.

18. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Balen Arendje, hopelijk komt dat ei alsnog snel :(

Het is niet onmogelijk hoor Sparky, zaad blijft wel een paar dagen in leven.

Hier vandaag ook 3dpo en voel me helemaal prima. Wat ook logisch is want kan nog nergens last van hebben.
    Wel veel afscheiding, maar dat zegt ook helemaal niks.

Fijn weekend allemaal.

19. Logan

Logan Niet meer actief

Gister niet gedaan Sparky? En anders vandaag?

20. Sparky

Sparky Niet meer actief

Vriend is weekendje weg.

Deel Deze Pagina