Ik voel het normaal ook de dag voor en dag waarop m'n ei springt. Maar nu voel ik vandaag al pijn terwijl m'n ei nog lang niet kan springen, want bij de echo vandaag was die 10mm.
Ik had deze ronde ook dat ik een week ervoor al die pijn had, snapte er niks van... Maar geen ei toen... Misschien gewoon even gevoelig?
Erg toch? Als je er nou eens gewoon de klok op gelijk kon zetten... maar nee, we moeten eerst alle mogelijke signalen zien te vinden en dan komen ze niet eens overeen Ik wil trouwens wel graag op de lijst erbij. Mipsie, 32 jaar, ronde 8, 1e kindje, NOD 2 augustus Officieel is het 8 augustus, maar dat haal ik vast niet eens. Zo lang duren mijn cycli niet
Hier begin ik ook mijn ei te voelen. Omdat ik dit keer niet temp is ht gokken op mijn lichaamsignalen. Heb nu waterig afscheiding en sinds gisterenavond de eerste groeipijnen. En meer zin hahaha.. dus wordt nu regelmatig plezier maken ^^ Mijn ovu's werden vroeger best donker. Had ze toen via Matcare geloof ik? In ieder geval dipsticks. Je kon een pakekt kopen, veel ovulatiedips en 3 zwangerschapdips. Persoonlijk vind ik de kv2 testen heel fijn en nooit problemen mee gehad.
@logan misschien volgende ronde andere ovu testen proberen? Zw&k is bij de meeste heel duidelijk positief. Dat scheelt weer onzekerheid lijkt me. Maar in ieder geval fijn dat dit voor jouw doen bijna positieve testen zijn en dat je ei eraan komt! Ik zou toch zaterdag en zondag klussen voor de zekerheid. Kan geen kwaad met perfect zaad denk ik zo!
Ik wacht nog steeds op m'n ei.... Begin er behoorlijk de pest in te krijgen dat t weer zo lang duurt... CD22 nu alweer... En ga dit weekend weer de nachtdienst in en dat is ook niet bevorderlijk voor het klussen enzo.... Ik heb even een baalmomentje...
Arendje Bah niet leuk balen ook dat je nachtdienst hebt, kan je ei beter nog even wachten misschien? Hier 37,1!!! Yes! Zag op m'n oude kaartje dat m'n temp altijd in stapjes steeg na ei. Hij geeft m nu aan met n dikke streep op dag 19, dus ben idd 3dpo nu. Nu hopen dat m'n temp zo mooi blijft
Volgende ronde komt niet . Ik heb al eens andere gebruikt. Ze knallen eigenlijk niet.. We wachten wel af.
Logan, donkerder dan dat werden ze eerder bij mij ook niet. Dit keer had ik gewoon geluk denk ik. Eisprong, normaal heb ik heel veel pijn. Zowel voor als na mijn eisprong. Normaal springt hij ook links. Dit keer is hij rechts gesprongen en heb ik niks gevoeld. Hier.... Tadaaa Ik denk zelf dat mijn ei vannacht gesprongen is. Maar gezien wij het klussen donderdag niet op de juiste manier hebben af kunnen maken ben ik bang dat we de kansen gemist hebben. Woensdagochtend was daarvoor het laatste. Wat denken jullie?
Balen Arendje, hopelijk komt dat ei alsnog snel Het is niet onmogelijk hoor Sparky, zaad blijft wel een paar dagen in leven. Hier vandaag ook 3dpo en voel me helemaal prima. Wat ook logisch is want kan nog nergens last van hebben. Wel veel afscheiding, maar dat zegt ook helemaal niks. Fijn weekend allemaal.