♡ NOD-Lijst 1 t/m 15 augustus 2014 ♡ 1. Zuurtje, 33 jaar , ronde 7, 4e kindje Veetje83, 30 jaar, ronde 1, 2e kindje Zwangernr5, 36 jaar, ronde 12, 6e kindje 2. Mipsie,32 jaar, ronde 8,1e kindje Toonie, 32 jaar, ronde 4, 3e kindje Djingo, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Diamondgirl, 29 jaar, ronde 6, 1e kindje Mamasmeisje, 30 jaar, ronde 15, 2e kindje 4dogs82, 32 jaar, ronde 30 (3e IUI), 1e kindje 3. Nibble, 24 jaar, ronde 5, 1e na MK, 1e kindje Emma, 31 jaar, ronde 3 Nena90, 24 jaar, ronde 2, 1e kindje Cosy, 28 jaar, ronde 1 na MK, 1e kindje 4. Mama van daan, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje Denisja,25 jaar, ronde 3, 3e kindje Smood, 29 jaar, ronde 2, 1e kindje Debke83, 31 jaar, ronde 1, 3e kindje Bubblez, 23 jaar, ronde 12, 1e kindje 5. Kayleigh2007, 29 jaar, ronde 6, 2e kindje Lvtje, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje Liz88, 25 jaar, ronde 1, 3e kindje Dubbeltje, 27 jaar, ronde 1, 3e kindje 6. Repeltje, ronde 7, 1e kindje Dribbel1978, 36 jaar, ronde 17, 1e kindje BellaDS, 29 jaar, ronde 13, 1e kindje Liyana, ronde 6e na 2e mk, 1e kindje 7. Motherlove76, 37 jaar, ronde 4 (na 2 mk's) 2e kindje Scarlett1985, 28 jaar, ronde 1, 1e kindje 8. Sparky, 27 jaar, ronde 3(1e na v mk), 3e kindje, 3e ronde Amchi, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje 9. Tamisha, ronde 2, 1e kindje Loes1990, 23 jaar, ronde 1, 2e kindje Mennehh, 31 jaar, ronde 1, 1e kindje Elf84, 30 jaar, ronde 10 (na part.mola), 1e kindje 10. Bobelle, 28, ronde 4 (ronde 3 na mk),1e kindje Debbi, 26 jaar, ronde 9, 1e kindje Emmie83, 30 jaar, ronde 1, 2e kindje 11. Logan, 23 jaar, ronde 24, 4e na 2e miskraam, 1e kindje 12. Dniese, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Flowerr, 22 jaar, ronde 8, 1e kindje 13. Bambi86, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje DeBJjJ, 23 jaar, ronde 13, 2e kindje Kimmms, 28 jaar, ronde 4, 1e kindje mo leannan, 31 jaar, ronde 1, 3e kindje 14. SanneS1987, 27 jaar, ronde 5 na MA, 1e kindje Ukkie85, 5e ronde, 2e kindje 15. Goldfishie, 32 jaar, ronde 17, 1e kindje mamavanisabel, 29 jaar, ronde 3, 2e kindje LaLaS, 25 jaar, ronde 10, 1e kindje Sunshine1, 29 jaar, ronde 10, 1e kindje Sharlene, 35 jaar, ronde 4, 2e kindje Jessie90, 24 jaar, ronde 7, 2e kindje Datumloos NinaN, 30 jaar , ronde 2 , 1e kindje Arendje, 24 jaar, ronde 10, 1e kindje Iez, 33 jaar, ronde 7, 2e kindje MMM Totaal: 54 Zwanger♡ (0), Ongesteld (1), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0). Wil je op de lijst? Zet dan in kleur je naam, leeftijd, ronde en kindje in je post. De lijst NIET KOPIËREN dat werkt niet.
Haha Liyana ik ken dat gevoel alles wat ge voelt en dan denk je oooh zou het mss ??... Hier vandaag 4 dpo en enige wat me opvalt zijn lage krampen in onderbuik,en vannacht 3 keer moeten plassen+ licht misselijk nu ik hier opt werk koffie drink! Och denk ik dan tzal men lichaam wel zijn dat me voor de gek aant houden is...!
Maar pas na de innesteling ga je toch pas hcg aanmaken? Alles wat ik gelezen heb is dat je pas daarna echt symptomen kunt krijgen, dus zo vroeg klachten lijkt me dan heel onwaarschijnlijk dat die van een zwangerschap afkomen?
Idd dat is wat ik ook denk hoor! Tis dat wat ik zeg da het weer je lichaam is dat me voor de gek houdt!!!! Ga er daarom niet vanuit dat het zou kunnen deze maand,eerder niet!
Progesteron geeft ook vaak op zwanger zijn lijkende klachten, en dat hormoon wordt hoger direct na de eisprong. Bijv last van borsten en opgezette buik is echt door progesteron. Net toch maar test gedaan, zo ongeduldig haha, zie wel een streepje maar of t een indroger is of niet daar ben ik niet zeker van
testen:het vervelende vind ik dat ik er niet vanuit kan gaan van evt misselijkheid, hoofdpijn en krampen en pijn. Ik heb dit eigenlijk al mn hele leven en soms merk je wel verschil maar het is zo frustrerend!!! Ik kan wel zeggen dat het zo voelt, maar dan is de tegenslag alleen groter. Hopen doen we allemaal dus dat mag. erg onzeker word ik ervan, zeker na al die heftige jaren in de kliniek. Maar ik ben een bikkel en ik ga door en probeer het. Fijne dag iedereen!! En nog n paar dagen dan gaan de eerste testen, ben erg benieuwd.
Zwangernr5, foto? Spannend hoor! Klachten, bij mijn dochter had ik de innesteling op 4 dpo. Duidelijk gevoeld en vanaf toen ook steeds misselijker geworden. Afgelopen keren pas rond nod klachten.
Dus eigenlijk die dingen die we na bevruchting voelen zijn wss pms symptomen vaak . Spannend,heb je foto vd test??
Dat is best snel toch? had je toen ook snel een positieve test in handen? Het zou fijn zijn, dat je nu het zelfde zou hebben
Ja ik weet ni wat te denken dus ga maar uit van niet zeker pfff! Raar gevoel in onderbuik sinds gisteren en ietsiepietsie misselijk en normaal NOOIT! Gisteren wou ml intiem zijn en ook toegegeven want hij ook zoveel moeite gedaan he vorige week! Maar het deed een beetje pijn elke keer hij tegen men bmm kwam
Ja die stomme symptomen, t kan telkens twee kanten op gaan. Ik heb een foto maar na t uploaden issie onduidelijker en zo'n streepje is toch al zo moeilijk op de foto te krijgen, dus vrees dat jullie niks zien
mm idd moeilijk te zien meid ik denk dat nog te vroeg is dat je nog best paar dagen zal moeten wachten ook al kriebelt het fel!!! Hoeveel dpo ben je nu? Ik weet dat altijd 2 kanten uitgaat maar enige verschil is dat ik nooit pms heb haha mijn ms komen er ineens zonder dat ik iets gemerkt heb en boem ze zijn er dus ja daarom dat ik wat twijfel! En 8 dagen voor je nod al pms lijkt ook vroeg he. Geduld is een mooie deugd zeker. Ben echt benieuwd wie het testen het langste kan uitstellen
Ja dan kan m'n ei beter wachten. Maar zal je net zien dat ie tijdens de nachtdienst springt. Wat fijn dat je temp zo omhoog gaat! Succes op t wachtbankje!
Zwangernr5: Hihi dat is vroeg!! Oh maar ik zie wel heeeeeel in de verte een streepje!! Spannend zeg! Hopelijk is het een plakkertje! Arendje: Dank je voor je reactie Ga zo mijn kaartje posten.
Zwangernr5, ik zie wel een schaduwtje. Moeilijk op de foto te krijgen he. Ben benieuwd hoe ze op gaan lopen.