NOD lijst 1 t/m 15 augustus

Discussie in 'NOD forum' gestart door nibble, 29 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smood

smood Actief lid

1 jun 2014
    190
    0
    16

Ik heb het gekocht bij de kruidvat. Het is een roze verpakking en er staat predictor early op

2. Indy1986

Indy1986 Niet meer actief

Hallo allemaal,

Ik ben mama van twee kindjes en zit op het wachtbankje voor (hopelijk) kindje 3.
    Mijn eerste cyclus was 31 dagen. Normaal gesproken (bij mijn cyclussen toen ik zwanger wilde worden mijn kiddies) is het 28/29 dagen.
    Als ik weer 31 dagen aanhoud is mijn NOD 3 augustus.
    Ik ga afwachten.

Wil iemand mij in de lijst zetten?
    Ik ben 27 jaar, heb al twee kindjes en dit is de eerste ronde.

Alvast bedankt!
    Liefs, Indy

3. Logan

Logan Niet meer actief

Predictor is niet te vertrouwen. Sorry meid..

4. smood

smood Actief lid

1 jun 2014
    190
    0
    16
    Ow maakt niet uit.. maar moest t proberen. En dan nu nog maar n paar dagen wachten.

5. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Welkom Indy!

Wat leuk, we zijn even oud en zitten allebei in de eerste ronde voor een derde!

6. Liyana

Liyana Actief lid

10 aug 2013
    333
    0
    16
    @Cosy: goed dat je op zoek bent gegaan naar een andere vk. Het is belangrijk dat je een goede klik hebt aangezien je door haar begeleid wordt tijdens de zwangerschap. Bij een derde zwangerschap meld ik me gelijk bij de gyn ipv verloskundige. Tijdens het consult heb ik gevraagd of dit mag en gelukkig was dat geen probleem.
    Idd 3 keer scheepsrecht ;)

@NinaN: bij ons weten onze directe naasten het, zowel over onze kinderwens als de miskramen. Ik vind het wel fijn dat ze op de hoogte zijn want we krijgen nu nooit meer de vraag wanneer we nou van plan zijn om aan kinderen te beginnen. :p

@Rinskeeeeh: die van 26/7 is negatief. De testen zouden eigenlijk ietsjes moeten oplopen. Test je elke dag rond dezelfde tijd?

@LVtje: mooie testen

@Smood: ik heb geen ervaringen met die testen maar is het niet te vroeg om te testen? Heb je een foto van je test?

@zwangernr5: wat belachelijk zeg dat mensen zeggen dat jullie beter geen kindje meer moeten krijgen. Waar bemoeien mensen zich mee zeg :x

7. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

14 jul 2010
    679
    0
    0
    Zo dames, jullie kletsen flink door. :)
    Oké, mijn eigen schuld, ben niet zo vaak online, dus moest even aardig bijlezen haha!

Nou, ook ik ben begonnen met de ovutesten. Het streepje lijkt iedere dag iets donkerder te worden. Ben ik niet gewend omdat ze 4 jaar geleden van wit naar licht, naar wit enz gingen. Tot hij ineens knalde.
    Maar vandaag al wel heel de dag een zeurend gevoel heel laag in mijn buik. Officieel zou ik morgen mijn ei moeten hebben. Ben benieuwd. Spannend!

8. zwangernr5

zwangernr5 Bekend lid

18 aug 2012
    927
    1
    0
    Tja liyana ik probeer het me niet aan te trekken maar t doet wel zeer zulke opmerkingen, ook al wordt het zogenaamd 'goed bedoeld'

9. Indy1986

Indy1986 Niet meer actief

Toevallig, hihi! Duimen dan maar!
    Hoe oud zijn jouw kindjes?
    De mijne 5 en 2.

10. NinaN

NinaN Lid

25 jul 2014
    48
    0
    6
    Zwolle
    Dat is mijn gevoel ook Cosy.
    Knap van je dat je je grens hebt aangegeven tegenover andere mensen. Voor we probeerden zwanger te raken kon ik me al zo storen aan mensen die 'kinderen nemen'.

Ik doe geen ovulatietestjes, noch andere methodes. Wel heb ik de calculator gebruikt en zo weet ik ongeveer wanneer mijn eisprong is.
    We hebben onszelf voor genomen dat het zeer welkom is, maar dat we er nog niet over willen stressen en methodes gaan gebruiken.
    Maar goed, we zullen zien, merk aan mezelf dat ik er steeds meer mee bezig ben en zenuwachtiger wordt, wat weer niet bevorderlijk is...

11. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Dat snap ik, het raakt je natuurlijk.
    Echt debiel van die mensen, waar bemoeien ze zich mee? Snap dat nooit zo goed.

@hier: weinig nieuws. Kan ook niet anders met 4dpo
    Heb alleen veeeeel afscheiding, maar dat zegt natuurlijk ook niks.
    Verder gaat het wachten eigenlijk nog vrij goed. Heb er niet echt moeite mee tot nu toe. Zal straks wel wat lastiger worden richting nod waarschijnlijk. Maar voor nu kan ik het nog aardig loslaten.

12. Logan

Logan Niet meer actief

Ach mensen hebben altijd wat te zeuren. Niks van aantrekken, zwangernr5.

13. Dansprinsesje

Dansprinsesje Fanatiek lid

15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    Mag ik ook nog eens mee in het lijstje ?
    Dansprinsesje 25j 1e kindje ronde 6 NOD 06/08

14. zwangernr5

zwangernr5 Bekend lid

18 aug 2012
    927
    1
    0
    Thanks meiden.

Vandaag 9dpo, morgen bloedprikken. Ben erg benieuwd naar m'n hcg

15. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Indy

Mijne zijn 4,5 en bijna 3 :)

16. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Lvtje

Ik ben ook 4dpo en vanaf gisteren super veel witte afscheiding.. Had t bij m'n zwangerschappen ook, maar ja volgens mij kan t ook als je niet zwanger bent... spannend weer he allemaal

17. Logan

Logan Niet meer actief

Spannend!! Waarom mag je prikken?:)

18. zwangernr5

zwangernr5 Bekend lid

18 aug 2012
    927
    1
    0
    Ik heb afgelopen maart een missed abortion gehad met 12 weken zs, het bleek later om een partiele mola zs te gaan. Dat betekend kort gezegd dat de placenta woekert als een soort kankergezwel. Na de curettage heb ik maandelijks bloed moeten prikken om in de gaten te houden of het hcg daalt. Stijgende hcg waarden terwijl er geen sprake is van een nieuwe zs betekend dat de achtergebleven placentacellen weer woekeren en dat betekend behandeling met chemo.
    Mijn waardes zijn gelukkig goed gedaald en de laatste drie maanden onder de normaalwaarde, dus we mogen weer zwanger worden. Ik heb nog 2 labformulieren om hcg te prikken en de gyn wilde het eerste halfjaar na de curettage mijn waardes blijven controleren, dus vandaar dat ik morgen mag laten prikken.

19. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Volgens mij wisselt het idd.
    Had het vorige ronde niet, maar dat zegt verder ook helemaal niks.
    Over een 1,5 week weten we meer :D

Ben ook heel moe, terwijl ik vannacht wel goed geslapen heb.
    Maar we hebben ook druk weekend met mijn neefjes die hier aan het logeren zijn dus verklaard die vermoeidheid wel haha.

Spannend zwangernr5. Ben benieuwd

20. Logan

Logan Niet meer actief

Een mola is heel heftig! Heb daar inderdaad veel over gelezen. Hopelijk heb je morgen een mooie waarde die daarna stijgt!

Deel Deze Pagina