Sharlene: Nou dat is ook lekker... Had ie dan ook wel wat eerder nog kunnen zeggen. Maar ja, soms twijfelen mannen nou eenmaal. Wat ga je hier nu mee doen? Hier: Temp dipje en hoofd dipje haha. Heb nu zoiets van schiet op met die dagen, dan kan ik de volgende ronde weer verder... Door die temp dip lijkt het me niet zo positief meer. Net gekeken en had het bij allebei niet... Sparky: Knap dat je er zo over kunt praten hier. Mijn 2 kindjes zijn ook niet van de man waar ik nu bij ben, maar van mijn ex...
Jeeeetje wat een verhalen! Ben ik toch wel erg blij met mijn familie en man... Tel mijn zegeningen zeg maar! Hier nog steeds geen positieve ovulatietest gehad, volgens mijn app ws mijn eisprong de 26ste, en qua pijn en symptomen klopte dat ook ongeveer dacht ik. Maar geen streepje dus... Ik blijf voor de zekerheid maar even doortesten, stel ik heb het helemaal mis en mijn eitje springt een halve week later, dan wil ik dat wel weten! De vorige keer dat ik ovulatietesten gebruikte (paar cycli terug alweer) heb ik ook nooit een positieve gezien. Kan dat, dat er vrouwen zijn die wel een eisprong hebben maar geen positieve ovulatietesten?
Meiden wat een bemoeienissen bij jullie in de buurt zeg lijkt me echt vervelend. Dat ze zich lekker met zichzelf bezig houden Iedereen weet het altijd beter. Hier valt het op zich wel mee. Er wordt wel eens gevraagd of het niet tijd wordt voor een tweede maar daar ben ik snel klaar mee. Antwoord dan vrij bot dat het van ons liever gister dan vandaag mocht komen maar helaas. En dan staan ze wel een beetje beteuterd te kijken maar weten wel de stand van zaken Hoef het er dan ook verder niet over te hebben. Gisteravond nog even een testje gedaan maar nog geen tekenen van ei. Vanmorgen veel te moe om te klussen dus vanavond maar gezellig maken. (volgens de berekening vandaag eisprong maar ik denk dat ie te laat is) Zuurtje en zwangernr 5 hebben jullie vandaag nog getest?? spannend
Denisja ik zie wel degelijk een lichte streep! maar zie niet of het roze of grijs is. Zie je zelf iets? Spannend!!!
Ik zie helaas niks, sorry. Hopelijk over een paar dagen een duidelijk streepje!! @sharlene: wat balen zeg Zou het een beetje koudwatervrees zijn ineens?
Jaaaa ik zie duidelijk tweede streep. Hoef niet te turen! Spannend! @de rest: jeetje wat een verhalen joh! Ahhh dan gaan echt mijn nekharen overeind staan. Waarom moeten andere mensen zich altijd bezig houden met keuzes die niet van hunzelf zijn! Echt belachelijk! Maargoed het zal altijd zo blijven.... Helaas 😣😒😛
Mijn cyclus is na de zwangerschap 26 tot 28 dagen. Ben nu van 27 dagen uit gegaan. Heb geen ovu testjes gedaan.
Sharlene, wat balen van die opmerking van je vriend. Is het koudwatervrees denk je? En nu? Denisja, ik zie wel wat maar vind het wel heeeeel vroeg hoor. Wanneer ga je weer testen? Bemoeienissen, ik heb het nu ook heel erg hoor. Nu het 4x achter elkaar mis gegaan is roept iedereen steeds "en nu ga je maar mooi even stoppen en wat rust nemen" en ik wil helemaal niet stoppen, ik wil geen rust. Im wil gewoon een goede zwangerschap! Sommige mensen ga ik het hierdoor ook niet meer gelijk vertellen.
Oh zo herkenbaar! Ik heb de opmerkingen "dan nemen jullie toch gewoon een half jaartje pauze?", "Jullie slaan zeker nu na de mk een maand over?" ook al vaker gehoord... dat wil ik niet want ik moet al zo veel geduld oefenen om weer zwanger te worden:x. Mooie wijze zin in je onderschrift ook
Haha, ik snap je helemaal... Heb nu ook ineens veel meer drang, maar 5 (uiterlijk 6) dpo heeft al helemaal geen nut...