Hi meiden! Ik wil me ook graag aanmelden! Eindelijk na 120 dagen denk ik me eisprong gehad te hebben! (Heb bij FF een menstruatie dag tussen gedaan zodat me overzicht beter te zien is Loop op dit moment bij een fertiliteit centrum omdat ik heel lang niet ongesteld ben geworden. Maar vanmorgen was me tempel ineens 0,5 omhoog gegaan en had van t weekend indd de verschijnselen dus ben erg benieuwd! Gisteravond mirgaine gehad en 2x overgegeven of zal dat me tempel stijging verklaren? Moet donderdag de 7e weer na t centrum ze hebben vorige x bloed geprikt ivm mogelijke pcos. Als ik nod ruim neem is dat op 9augustus. Dus bij deze: 1e kindje 24 jaar en nod 9augustus ronde 4?
Ronnii, welkom. Ben benieuwd of het je ei is. Had je gisteren niet getempt? Tempstijging kan ook wel degelijk komen van migraine en spugen. Testdrang... hier nog helemaal niet. Vorige keer heb ik vanaf 6dpo gewoon dagelijks getest met sensitest extra gevoelig. Die kosten 5 euro voor 3 dus ach.. vond ik niet zo erg. Ik ben nu alleen bang dat ik deze ronde gemist heb. Hoe groot is de kans dat sperma 2,5 dag overleefd???
Logan, dat klopt niet helemaal hoor Vanaf 5 dpo kan het zich zeker al innestelen! Maar vaak voel je dan nog niks wat er echt bij hoort
De ene keer met 7dpo al (nog niet op de foto te zetten) en de andere keer met 8 dpo. Maar omdat de hcg waarde dan nog zo laag is loopt hij ook nog langzamer op. Nu ga ik proberen langer te wachten, maar niet geforceerd. Als de testdrang komt dan ga ik gewoon testen.
Vanaf 5 dpo klopt helemaal. Als ik op 2 dpo zit kan dat dus niet jij zegt dat je even ver bent als dat ik ben toch?
Nu zie ik wel een dun lijntje, kan alleen niet goed zien of hij even breed is als de controle streep en of hij echt roze is. Ben benieuwd over een paar dagen, spannend! Hopen op een dikke vette roze streep
Denisja ik denk dat je over twee dagen een duidelijke dikke streep hebt hoor ik zie m zonder te turen!
goede middag dames ik heb vandaag weer getest met dezelfde test en 2 anderen dezelfde test kwam binnen de tijd weer een roze streep op en de anderen waren negatief en nog tuurder dan tuur (daar heb ik geen testen meer van dus kan die niet opnieuw doen) degene die negatief was is een dipstick van sensitest welke moet ik nu geloven maar als het is zoals sparky zegt dan ga ik maar beter van negatief uit temp is trouwens ook gedaald dus wacht maar even af wat het de komende uren en dagen gaat doen
Is je temp erg gedaald?! Wel balen dan zeg! Sensitest is best gevoelig geloof ik. Al was bij mij kruidvat 2v5 echt al duidelijker op dezelfde dag toen...
Zuurtje balen dat afwachten he! Sharlene wat naar dat je man daar nu ineens mee komt! Sparky ook heftig verhaal, gelukkig nu wel de goede man getroffen! En die opmerkingen van 'je kunt beter even een tijdje wachten' heb ik ook gehad! Grrr Hier ook de vier eerste kindjes van een ex, die is niet goed wijs. Heeft ook geen enkel contact meer met ze. Gelukkig is mijn nieuwe kerel een echte lieve papa voor ze!
Ik ga denk ik gewoon door met foliumzuur en tarwekiemolie slikken. En ik zei tegen ml dat ik geen condooms/de pil wil gebruiken, dus als ik nu zwanger ben wil ik geen gezeur. Ik wil best wel wachten tot januari maar ik ga nu geen moeite doen om NIET zwanger te raken. Ik vind het nog steeds heel erg en ik voel me heel erg down. Onze kansen zijn al niet zo groot meer en nu komt hij met dit