Denisja, Ik zie een streep hoor!! Over een paar dagen nog een keer testen dan maar, hopelijk dan een dikke streep. Of een Clear blue Digital doen. Sharlene, Wat balen dat je vriend nu ineens wil wachten. Daar zou ik ook niet zo blij mee zijn.... Ik heb gisteren twee digitale testen besteld. De eerste cyclus na het stoppen met de pil was 31 dagen. Ik heb mijn nod berekend op 31 dagen, dat is dus zondag a.s. Misschien dat ik vrijdag al wel ga testen als ik nog niet ongesteld ben geworden. Toen ik zwanger wilde worden van mijn zoon en dochter had ik cyclussen van 28-29 dagen.
Vroege test! Kijk ik net in de la en blijkt dat de testen die bij mn ovulatiepakket zaten die ultra gevoelige zijn. Dus ik denk doe voor de lol gewoon een test, want heb er 3 van... Staat er nog serieus een streepje ook... Dat kan toch helemaal niet.... Niet heel duidelijk, maar zie m toch echt wel... Maar dan zijn ze niet echt betrouwbaar toch...Oja en aangezien ik het voor de lol deed, heb ik gewoon gedronken en kort ervoor nog geplast... Sharlene Wat vervelend voor je zeg... Hopelijk veranderd hij nog van gedachten en blijft dat dan ook zo...
@sharlene ik had even je stukje gemist dus heb even teruggebladerd. Wat vervelend voor je meid... Ergens is zijn redenatie wel te begrijpen.. maar een dak boven je hoofd, en heel veel liefde komt een kindje ook een heel eind hoor! Wellicht vindt hij het nu gewoon erg spannend omdat er al veel onzeker is. Heeft het nu om het er over een paar dagen nog eens over te hebben? Houd wel voor ogen dat deze twijfel voortkomt uit geldzorgen en niet uit andere twijfels, dus zijn bedoeling is goed!! Hopelijk kan hij er binnenkort anders over denken. @zuurtje, lastig dit. Lijkt me eerlijk gezegd niet heel positief. Maar goed meer dan afwachten kun je nu niet.. spannend
Lijkt me met 5/6 dpo echt vrijwel onmogelijk ..... Zou echt nog even afwachten en over een paar dagen testen. Ik hoop natuurlijk dat het wel hartstikke positief is, maar je bent wel heeeeel erg vroeg.
Ja haha maar ik bedoel meer, is die dan onbetrouwbaar? Is toch raar dat er wel een streepje staat. Mijn ei kan iets eerder geweest zijn, maar niet heel veel... We wachten af Stel ik ben niet zwanger, dan weet ik in ieder geval dat deze een streepje kunnen geven bij niet zwanger!
Niet leuk sharlene Dubbeltje foto? Lijkt me ook onwaarschijnlijk zo vroeg maar ben wel benieuwd uiteraard
Bedoelde trouwens in zwart wit... Negatief niet geprobeerd. Benieuwd of jullie m zien. Als ik m voor de lamp hou zie m hem nog beter
Dus ik ben toch echt niet gek haha.... Heb nooit streepjes zomaar op een test gehad... Maar deze ken ik niet, dus heb echt geen idee.... Heb van dag 13 t/m 16 vrij donkere (niet positieve) streepjes gehad op de ovutesten en de 17e was ie even donker als de controle streep, de 18e dag was hij knal smorgens... Dus eerder dan dag 18 kan denk ik niet....En het is nu dag 24... Raar he
En t kan zomaar. Ik weet niet precies wanneer ik m'n ovulatie heb gehad. Maar volgende de berekening zit ik nu 6 of 7 dagen voor NOD en toch ook een streep. Dan wel op kV 2v5. Maargoed.. Spannend hoor!
Hey dames, Ik ben weer terug !! Hier nu 6 dpo...nog geduld tem zondag en dan ga ik testen. Kzie dat er hier al een paar getest hebben ma nog geen 100% duidelijkheid. Ik duim voor allemaal 2 streepjes binnen paar dagen. Hier een 2e tempstijging. Enige wat niet leuk is dak vannacht hele nacht op wc heb gezeten met losse stoelgang zal ik maar proper zeggen bah man! Dat is nu over maar nu is dat over gegaan naar misselijkheid,dus ga uit van kort buikgriepje. Verder zelfde als zaterdag qua onderbuik ma verder niks hoor. Gisteren gehoord dat men jongere nichtje 3 maandjes zwanger is van haar 1e. Blij voor haar en aan andere kant zo denken van dam en wanneer ik ken je dat gevoel. Hier bang voor reactie van MIJN ouders als er een 2e kindje komt . Die gaan niet blij zijn dat weet ik zowieso,maja zoals ML zegt het is ons leven en zij moeten niet naar de kinderen kijken dat doen men schoonouders met veel plezier!! Doen ze nu al 5 jaar met onze kapoen en hij zou niemeer zonder zen grootouders kunnen. Hij vraag ook ni echt achter mijn ouders dus ja....! Heb gelukkig nog geen testdrang dus ga proberen gewoon af te wachten. Heb een 50/50 gevoel bij momenten denk ik NEEN en dan ist van ooh JA
@dubbeltje en denisja, ik hoop het voor jullie! Ik denk dat jullie gewoon over een paar dagen nog een testje moeten doen, succes! Ik zit nog steeds te wachten op mijn eisprong.... Pffff Test lijkt wel een beetje op te lopen nu.. En ook al wat cervixslijm gezien! Dus vanavond weer gezellig maken! Eigenlijk niet leuk om achteraan de lijst te staan, wordt ik ongeduldig van haha!
mamavandaan: Nou hopen op een stijging rond 9 dpo, dat is vaak een goed teken! Had ik bij allebei Knap hoor dat je het tot zondag wil volhouden. mamavanisabel: He vervelend, als zit je nog wel op een mooie cyclus nu alsnog! Maar snap dat je ongeduldig wordt...
Haha ja ik zeg het "proberen" volhouden he Enige wat me een beetje hoop geeft is dit artikel Innestelingsstijging - Kans op zwangerschap vergroten?
hihi ja zou leuk zijn Moet ie morgen dus weer lager zijn! Ik heb juist een dip (staan ook kaartjes van op die pagina dacht ik?)
Idd das correct dus beide kan haha! Innestelingsdip - Kans op zwangerschap vergroten? Khoop een klein beetje maja kan ook vd warmte zijn en iets verkeerd te hebben gegeten denk ik dan