Ik heb de lijst gedaan. Als je hem bijwerkt wil je dan de laatste pakken? Zo vallen er steeds mensen af.
Weten jullie wat nou zo gek is.... Aangezien ik toch nog een vol doosje van kv had... 2 voor 5....heb ik bij de plas erna...(ook gewoon gedronken) die ook even gedaan om te kijken, want daar heb ik zoooo vaak mee getest en altijd omo wit als er niks was.... En je raadt het al...ook een heeeeel licht streepje te zien...iets moeilijker te zien dan die van z&k... toch wel apart dan he...
haha je hoeft geen sorry te zeggen hoor! Het is hartstikke fijn dat de lijst zo netjes bijgehouden wordt en een klein foutje geeft niet lijkt me
Ok terug van vakantie! Nog een test gedaan.. Morgen ff tempen en nieuwe testen halen.. Heb zelf t idee dat hij al geweest is en ik de knaller gemist heb maar morgen hoop ik action testen die ven ik gewend De groene is van vandaag 1ste donderdag eind ochtend 2e donderdag avond 3e vrijdag middag 4e maandag middag
Huh.. Snap t niet.. Zolang je niet ongesteld wordt heb je toch nog gewoon kans? Als je nod pas eind van de week is, kan het toch heel goed?
Ik ga straks ook een KV test uitproberen. Nog te vroeg, ik weet het, nog 7 dagen voor NOD, maar ik ga ook eens kijken wat het gaat geven...
Ik ben ook 6 dagen voor nod , maar denk da je een vals positief tuurstreepje zal hebben en kzou proberen iets langer te wachten als je het kan. Hier ook vanalle "symptomen" maar vaak zitten ze tss de oren spijtig genoeg.
Zwangernr5: Balen zeg!! Is er niet nog een beetje hoop? Dubbeltje: Super spannend zeg!! Over een paar dagen hopelijk een knaller!
Normaal zou ik wachten. Het is nu de eerste ronde na mijn MK van vorig jaar. Toen was ik voor de tweede keer zwanger, en voelde het direct. De KV testen toonden altijd bij mij een juiste resultaat. Als ik niet zwanger was, waren de testen altijd omowit, als ik wel zwanger was, begon het altijd met een tuurstreepje vanaf 5 dagen voor NOD. Nu voel ik mij eigenlijk weer zwanger, kan zijn natuurlijk dat ik het mij inbeeld. Ik heb niets van symptomen, behalve (en dit had ik bij alle 2 de zwangerschappen) mijn borstkas en mijn buik staat vol met zichtbare aders, ze springen echt uit, en dit heb ik normaal alleen als ik zwanger was. Daarom wil ik al een testje proberen. Te vroeg natuurlijk, maar wie weet...
kv 2 voor 5 geeft geen roze vals positieve streepjes... Als het daarna mis gaat dan is er iets mis gegaan met de innesteling bijvoorbeeld... Normaal weet je dat dan niet omdat je niet test en gewoon ongesteld wordt... Gebeurd heel vaak...
ik duim natuurlijk voor iedereen roze he!!! Zou super zijn Dubbeltje en natalja zetten jullie je test hier neer int topic? Ben benieuwd.... Hier weet ik niemeer wat ik voelde bij men 1e zwangerschap das 6 jaar geleden!! Hier voel ik vanalles hoor waardoor ik soms ook denk van ja tis zover. Maar probeer dat uit men hoofd te krijgen omdat ge anders in u hoofd gek wordt haha! Maak es een lijstje met symptomen op?? Wat denken jullie?