Heb dat ook hoor. In de eerste ronde ook (achteraf) veel te vroeg getest. Ook tuurstreepjes, op verschillende testen. Ze liepen wel op, maar heeeel langzaam en ze bleven onduidelijk. Je krijgt toch hoop en dan is de teleurstelling voor mij nog groter als je dan toch ongesteld word. Tja, er heeft ms iets gezeten wat met de innesteling toch fout is gegaan. De een vind het prettig dat te weten, maar ik had het liever niet gehad. Dus dat is ook heel persoonlijk. Ga nu dus echt niet testen de komende dagen, anders ga ik me helemaal gek maken terwijl ik er nu nog vrij rustig in sta. Wil niet de hele dag met testen bezig zijn en ik ken mezelf haha, als ik een tuurstreepje heb wil ik het liefste 3x per dag gaan testen
Heey dames, hoe gaat het? Voelen jullie al wat? Ik heb me toch een hoofdpijn vandaag, zal wel door de warmte komen. Aanstaande zaterdag heb ik mijn nod. Ik voel nog niks verder, behalve dan hoofdpijn. Denk niet dat ik tot dan kan wachten met testen. Spannend is het. Ik hoop op heel veel roze.
Hier is me eitje onderweg! Sinds 2 dagen slijm bij het afvegen en langzaam oplopende ovulatie testen. Hoop zo dat het deze ronde raak is, kan niet meer wachten!
Testlijstje Dinsdag Woensdag Mipsie Denisja Donderdag Vrijdag Catlady25 Indy1986 Liyana Zaterdag Zondag Amchi mama van daan Sparky Zwangernr5 Maandag LVtje Wie nog meer?
@Djingo steekjes hier en daar en zeer pijnlijke borsten... maar dat zegt niets helaas haha nog even volhouden
Ik ga denk ik zondag testen. Al is het veel te vroeg... Ga morgen na 12 uur de testen bestellen. Dan duurt het nog een dag langer voordat ik ze heb.
Ik moest vanochtend bloedprikken op hcg, daarom weet ik dat. Late innesteling zou kunnen maar ga ik niet vanuit (zelfbescherming)
Ik iig niet voor maandag, vl is van donderdag tot maandag weg. Dus zal maandag of dinsdag worden dat ik ga testen.
Meiden wat kunnen jullie kletsen, leuk! En die testdrang hahaha ik krijg er ook de kriebels van... En dat terwijl ik het nog geen eens leuk heb gemaakt omdat het deze maand niet mocht. Ooooooooowwwwww haha volgende maand zal ik in hetzelfde schuitje zitten als jullie. Ben benieuwd hoe lang ik mij lan bedwingen hahaha 😜 Leuke groep hier! Zou bijna zeggen: leuk als ik volgende maand ook met jullie ben. Maar dat zou toch beetje lullig zijn, want hoop van harte dat alles roze wordt deze maand. Dat zou gaaf zijn... Hou vol meiden, nog even spannend en jullie weten meer ☺️
Ik ga zondag testen, als ik vrijdag niet ongi ben geworden Ukkie hopelijk snel je knaller! Sparky ik baal er ook van dat die kv niet meer zijn wat ze vroeger waren.
Hallo dames, Mag ik er ook bij op de lijst. Anneke, 29 jaar, 2e kindje, 2e ronde NOD 15 augustus (waarschijnlijk, bij cyclus van 28 dagen). Ben 22 juni gestopt met pil, daarna 3 dagen doorbraakbloeding gehad en van 18-23 juli ongi geweest.. Ik ben heel bewust niet bezig met ovulatietesten, want dat zou bij mij denk ik veel stress opleveren en omdat t pas 2e ronde is wil ik het even op zijn beloop laten(bij dochter was ik 2e ronde zwanger).
♡ NOD-Lijst 1 t/m 15 augustus 2014 ♡ 1. Zuurtje, 33 jaar , ronde 7, 4e kindje Veetje83, 30 jaar, ronde 1, 2e kindje Zwangernr5, 36 jaar, ronde 12, 6e kindje 2. Mipsie,32 jaar, ronde 8,1e kindje Toonie, 32 jaar, ronde 4, 3e kindje Djingo, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Diamondgirl, 29 jaar, ronde 6, 1e kindje Mamasmeisje, 30 jaar, ronde 15, 2e kindje 4dogs82, 32 jaar, ronde 30 (3e IUI), 1e kindje Sanna, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje 3. Nibble, 24 jaar, ronde 5, 1e na MK, 1e kindje Emma, 31 jaar, ronde 3 Nena90, 24 jaar, ronde 2, 1e kindje Cosy, 28 jaar, ronde 1 na MK, 1e kindje Indy1986, 27 jaar, ronde 1, 3e kindje 4. Mama van daan, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje Denisja,25 jaar, ronde 3, 3e kindje Smood, 29 jaar, ronde 2, 1e kindje Debke83, 31 jaar, ronde 1, 3e kindje Bubblez, 23 jaar, ronde 12, 1e kindje Natalja, 28jaar, ronde 1, 2e kindje. 5. Kayleigh2007, 29 jaar, ronde 6, 2e kindje Lvtje, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje Liz88, 25 jaar, ronde 1, 3e kindje Dubbeltje, 27 jaar, ronde 1, 3e kindje Catlady25, 25 jaar, ronde 4, 1e kindje 6. Repeltje, ronde 7, 1e kindje Dribbel1978, 36 jaar, ronde 17, 1e kindje BellaDS, 29 jaar, ronde 13, 1e kindje Liyana, ronde 6e na 2e mk, 1e kindje Dansprinsesje, 25 jaar, ronde 6, 1e kindje 7. Motherlove76, 37 jaar, ronde 4 (na 2 mk's) 2e kindje Scarlett1985, 28 jaar, ronde 1, 1e kindje 8. Sparky, 27 jaar, ronde 3(1e na v mk), 3e kindje, 3e ronde Amchi, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje 9. Tamisha, ronde 2, 1e kindje Loes1990, 23 jaar, ronde 1, 2e kindje Mennehh, 31 jaar, ronde 1, 1e kindje Elf84, 30 jaar, ronde 10 (na part.mola), 1e kindje Logan, 23 jaar, ronde 24, 4e na 2e miskraam, 1e kindje Mags Ronni, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje 10. Bobelle, 28, ronde 4 (ronde 3 na mk),1e kindje Debbi, 26 jaar, ronde 9, 1e kindje Emmie83, 30 jaar, ronde 1, 2e kindje NinaN, 30 jaar, ronde 2, 1e kindje 11. 12. Dniese, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Flowerr, 22 jaar, ronde 8, 1e kindje 13. Bambi86, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje DeBJjJ, 23 jaar, ronde 13, 2e kindje Kimmms, 28 jaar, ronde 4, 1e kindje mo leannan, 31 jaar, ronde 1, 3e kindje 14. SanneS1987, 27 jaar, ronde 5 na MA, 1e kindje Ukkie85, 5e ronde, 2e kindje 15. Goldfishie, 32 jaar, ronde 17, 1e kindje mamavanisabel, 29 jaar, ronde 3, 2e kindje LaLaS, 25 jaar, ronde 10, 1e kindje Sunshine1, 29 jaar, ronde 10, 1e kindje Sharlene, 35 jaar, ronde 4, 2e kindje Jessie90, 24 jaar, ronde 7, 2e kindje Anneke, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje Datumloos Arendje, 24 jaar, ronde 10, 1e kindje Iez, 33 jaar, ronde 7, 2e kindje MMM Testlijstje Dinsdag Woensdag Mipsie Denisja Donderdag Vrijdag Catlady25 Indy1986 Liyana Zaterdag Zondag Amchi mama van daan Sparky Zwangernr5 Maandag LVtje Totaal: 62 Zwanger♡ (0), Ongesteld (1), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (3). Wil je op de lijst? Zet dan in kleur je naam, leeftijd, ronde en kindje in je post. De lijst NIET KOPIËREN dat werkt niet.
Welkom nieuwe dames! Mennehh, lief berichtje van je! Hopelijk voor jou volgende maand een positieve test. Hier vanavond wat onderbuikkrampjes en roze bij afvegen. Heb nog niet eerder roze verlies gehad. Nadar ik van de tweede positief had getest kreeg ik gewoon menstruatiekramp. Dus dat hoeft nu nog niks te betekenen.
Ik hou mezelf nu voor niet meer te testen. Tot zoiezo het weekend, als ik dat al haal want ik heb nu t idee aan de hand van wat ik voel ongesteld ga worden. ik ben best onzeker op het moment...maja als ik t deze ronde niet ben ga ik weer beginnen met sporten. Of zou dit slecht zijn als je weer fanatiek zou gaan sporten? Qua krachttraining en druk op je buik enz... pfff ben t ff ineens zat allemaal..