Smood sporten is juist goed! Ook krachttraining. Pas na 10 weken mag je je buikspieren niet meer trainen dus gewoon lekker sporten. Doe het ook 3x in week en dat is echt een fijne afleiding.
Gadver hier gewoon de hele nacht al misselijk en hoofdpijn. Het is dat het nog niet van zwangerschap kan komen..
Goedemorgen allemaal. Getest met ochtendurine.... Met zo'n ultra sensitive test. Mijn urine was belachelijk troebel trouwens, kan dit iets betekenen? Zo troebel heb ik het nog nooit gezien! Leek wel appelsap troebel hahaha... Sorry Maar goed... Zie daarop een streepje, zonder te turen... Het wordt steeds gekker. Had eigenlijk verwacht dat ik dan vandaag een witte test zou hebben... Bijna geneigd er een cb digitaal tegen aan te gaan gooien . Streepje nog wel licht, maar dus wel duidelijker zichtbaar... Dus of mijn lijf maakt hcg aan terwijl het niet kan, of mijn lijf is gek... Is eigenlijk beide hetzelfde
Foto dubbeltje? Spannend meid!! Sparky balen zo misselijk en hoofdpijn! Ik ben ook steeds misselijk, mss van de warmte?
Net weer even gekeken en je ziet het streepje op die van vandaag nog steeds duidelijk... bij die van gisteren moet ik turen... Vind het zo raar Op de foto zie je ze minder goed
Nog niet helemaal in t ritme van tempen.. Was t df vergeten,. Zoontje uit bed gehaald bij ons gelegd en weer in bed gekropen om nog even te luieren en toen dacht ik eraan en meteen getempt.. Zoontje gad uitgeslapen dus 9.00 pas getempt maar was 37.00... Is deze temp betrouwbaar? Wel te hoog voor "voor de eisprong" toch!? Dus ei is denk ik toch geweest!
Nee is niet betrouwbaar, moet echt voor je een stap uit bed hebt gezet en gelijk als je wakker bent... Je kan dus hieruit ook niet afleiden of je ei geweest is... Kan aardig schelen als je opgestaan bent...
Mammz is idd niet betrouwbaar. Dubbeltje, hij is duidelijker geworden hoor! Maar echt nog te licht voor een digitale. De onderste is van vandaag neem ik aan?
Ik ga zo gelijk maar testen bestellen. Kan niet langer wachten nu ik al die testen voorbij zie komen. Als ik nu bestel dan heb ik ze morgen binnen en kan ik donderdagochtend testen. Dan ben ik 6 hooguit 7 dpo dus verwacht niks, maar ik bestel er gelijk 20 haha
@ dubbeltje Ik zie wel iets hoor maar ik ben dan wel een hele slechte tuurder!!!!! Khoop dat donderdag je test donkerder zal zijn,zou nu morgen overslaan als ik jou was! Ja tis hier een gezellig groepje dat is een feit en iedereen is lief en open dus ik duim dat we samen naar een "zwanger zijn" groepje mogen overgaan. Hier gelukkig beter dan gisteren,goed geslapen aan 1 stuk mmmm en temp was ongeveer zelfde!! Als men temp nog 2 ochtenden zo blijft is er blijkbaar meer kans dat het "raak " zou zijn las ik ergens. Wat vinden jullie van men temp kaartje? Symptomen: * Lage rugpijn * Steken in rechteronderbuik * Moe Dat ist zowat en ja als ik honger krijg ja dan voel ik me iets minder ma da kan ook aan de warmte liggen! Ben al fier op mezelf dat ik geen testje doe haha! Ben dus samen met goede vriendin aant proberen voor een 2e en zij gisteren ongesteld geworden. Maja kan je niks aan veranderen he.
Normaal was deze hoofdpijn voor mij een reden om te testen. Ik heb het elke keer. Maar is nu gewoon te vroeg. Als ik 2 dagen voor de tempstijging mijn ei had (wat best vaak voorkomt schijnbaar) dan zit ik nu op 5 dpo. Anders op 4 dpo. Dat kan echt nog niet. Pijn in mijn onderrug/bekken is ook nog niet weg helaas.
Sparky: Zal mijn ovulatietesten nog een keer posten... Kan je meedenken hihi. Ik denk dat ie niet eerder dan dag 17 gesprongen kan zijn... Pfff kan ineens weer geen foto's meer plaatsen, lekker irritant... Hij staat hier nog wel ergens in t topic... Mamavandaan: Hihi dat kan In het echt is de onderste nu zo dat ik niet meer hoef te turen, je ziet m gewoon meteen van een afstandje... Waar las je dat over je temp? Wil ik ook wel lezen hihi. Vind ik altijd wel interessant. Jammer dat je vriendin ongesteld is geworden
Dubbeltje waarom zou het niet kunnen eigenlijk? Omdat je nog vroeg bent of niet geklust? Hier flinke eipijn, vanochtend met tweede plasje getest maar is nog niet even donker als de teststreep dus misschien vanmiddag. Gisteren lekker kunnen klussen, beentjes omhoog en daarna het lichaam totale rust gegeven (haha oftewel heel vroeg naar bed) ik twijfel of we het vandaag en morgen ook nog moeten doen, of vandaag even overslaan. Waarschijnlijk knalt mn test vanavond of morgen dus dan moet mn ei nog komen toch? Morgen maken we het zowieso nog even gezellig.
Ukkie: Klussen hebben we genoeg gedaan hihi, daar zal het niet aan liggen... Maar mijn eerste echt positieve ovulatietest was 21 juni...En 22 juni was ie smorgens knal... Dus mijn ei kan echt niet eerder dan 21 juni zijn geweest lijkt mij... Zelf zou ik om de dag doen, dus morgen weer... maar is wat je zelf fijner vindt. Het zou genoeg moeten zijn om de dag
Zijn dat dipsticks van z&k? ik weet dat die bij sommige meiden vals positief geven . Maar dan zou je streepje niet oplopen en aangezien ze dat wel doen (toch?) zijn ze vast echt positief. Testlijstje: ik ga, als ik geen voorbodes van mijn periode heb zondag testen
ja zijn van z&k en hij is inderdaad nu donkerder dan gisteren middag... En op de kv 2v5 zit ook een streepje, die heb ik alleen gisteren gedaan (daar heb ik nog nooit een streep op gehad als t niet zo was). Dus er is iets mis met mn urine haha