NOD lijst 1 t/m 15 augustus

Discussie in 'NOD forum' gestart door nibble, 29 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sparky

Sparky Niet meer actief

Dubbeltje, ik zal zo ff je testen zoeken via de laptop. Maar als je ei 22 juli is geweest ben je nu 7 dpo. Dan kan het wel hoor.

Ukkie, ik zou het na een knaltest weer doen. Is de knaltest vandaag dan vandaag, knalt hij vandaag nog niet dan wachten tot morgen. Elke dag kan prima hoor. Kwaliteit veranderd niet alleen de kwantiteit. Dus zolang je vriend geen weinig zaadjes heeft is elke dag geen probleem.

2. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    @dubbeltje bedoel je 21 juni of juli? :D Dan zit je to 8dpo, zou zeker kunnen hoor, of zeg je het om jezelf in te dekken? Want dan zou ik gewoon nog even een paar dagen wachten met opnieuw te testen.
    Ik had zelf ook valse strepen met deze dipsticks maar ze waren toen wel ietsje donkerder als deze test en liep verder niet op.

@sparky, geen idee of ml veel weinig of snelle of slome zaadjes heeft. Maar afgelopen rondes hebben we het iedere dag gedaan in de vruchtbare week met 0 resultaat. En bij mijn dochter hebben we het die week maar 3x gedaan dus vandaar dat ik het nu niet tevaak wil doen.

Aan de andere kant ben ik bang dat ik misschien geen knaltest meer krijg en m misschien al gemist heb. Ik ga vanavond als ik thuis ben (18.00) weer testen en kijk dan op basis daarvan. Ik denk als hij knal is of bijna knal dat we het dan morgenvroeg gaan doen en als hij een stuk lichter is dan vanmorgen (dus ei al geweest) dat we het dan vanavond nog eens doen.. ;) op hoop van zegen

3. mama van daan

mama van daan Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Ik ben opticien-brillenmaker en mama
    Limburg(België)
    @ dubbeltje

Ooh meid dat weet ik niet meer hoor dat is iemand die op een post van mij ergens heeft gereageerd da ge pas vanaf 9 dpo iets kan zeggen met een temp kaartje!!
    Omdat vele dames 11 dpo niet zouden halen en al een temp dip hebben tss 9-10 dpo en ongesteld worden...

@ sparky

Ja momenteel nog hoog en hoop op nog paar dagen extra maja dat is al beslist in men lichaam he op de temp hoog blijft of eind deze week weer omlaag....!

En wie gaat de volgende test doen??
    Iemand die vandaag nog gaat testen??

Ik heb thuis 3 kv testen en 2 action testen dus kzou er ook gerust aan kunnen beginnen ma doe dit bewust niet om me ni gek te maken haha!
    Denk dak zondag die vant kv doe di zijn normaal gevoeliger dan die vd action he?!

4. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    mama van Daan,
    Ik teste bij mijn dochter met action en kv beide niet voor m'n nod, maar denk dat de kv wel ietsje gevoeliger is. Spannend!!

5. NinaN

NinaN Lid

25 jul 2014
    48
    0
    6
    Zwolle
    @Sparky
    Mag ik vragen waar je je testen besteld?

6. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    @Ukkie:

Zeg ik weer juni? Denk elke keer dat het juni is haha. Ik bedoelde inderdaad juli. Maar ik denk eerder dat hij de 22 of 23 is geweest. Het eitje springt toch pas na de aller donkerste? Of hoeft dat niet?

Het blijft altijd even puzzelen he wat handig is met je ei en klussen. Elke dag schijnt in ieder geval niet bevorderlijk te zijn, maar een keer 2 dagen achter elkaar is heus geen ramp.

@mamavandaan:

Dat klopt wel, vanaf 9 dpo kan je meestal wel een beetje zien of er nog hoop is. Op die dag had ik bij beide nog een extra stijging! Ik heb nu wel overdag steeds verhoging...maar ja dat zegt ook niks denk ik, kan me dat niet helemaal meer herinneren...

7. Sparky

Sparky Niet meer actief

Nina, zwanger en kids cassettes ga ik bestellen via zwangerenkids.nl
    over de cassettes heb ik nog geen slechte dingen gehoord.

mama van daan, ik had allang getest hoor haha. Je hebt wel geduld. Ik krijg trouwens bij ongi pas een dip als ik die dag ongi wordt. Sommige zelfs pas na de ongi. Dus ik denk dat het echt niks zegt als hij 11 dpo niet gezakt is. Kv is tegenwoordig niet meer zo heel gevoelig hoor, maar wel gevoeliger dan action.

8. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Mijn temp zakt ook meestal op de dag zelf en soms de dag ervoor...

9. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    #1089 Mags, 29 jul 2014
    Laatst bewerkt: 29 jul 2014
    Wat een gezellig cluppie is dit :)

Even aanvullende info voor de lijst:

Mags, 29 jaar, 2e kindje, ronde 8, nod 9 augustus

Ik denk dat ik (als ik het volhoud) op 10 augustus ga testen, als ik dan nog niet ongesteld ben tenminste. Dan zijn we twee jaar getrouwd en zou toch een leuk kadootje zijn :)

Al zal het wel weer tegenvallen want nog geen positieve ovulatietest gezien, en als ik mijn piek heb gemist dan ook et bepaald veel seks gehad... Misschien net op tijd... Ach nou ja, er is maar 1 zaadje voor nodig he!

10. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Maggs welkom op de lijst!

Hier ook nog geen ei, maar testen lopen wel mooi op...Blijf jij ook nog even testen? Succes in ieder geval.

11. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    HAHAHA Ik wil net een foto van mijn testje maken dat mijn ei eraan komt. (let niet op de achtergrond, hij ligt in een laatje op mn werk tussen mn lunch haha)

Maar ik heb me vergist, heb al een super knaller :D had ff de streepjes door de war gehaald maar hij is vet knal!!

nu met foto ;)

12. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Jaaa, nu gaat hij snel springen hoor!

13. Sparky

Sparky Niet meer actief

Hahaha die is zeker knal!!!

14. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Veel plezier Ukkie :)

15. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    Ja ik blijf wel testen maar zou me verbazen als er nog een knaller komt. Ach we zien wel

16. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Ben zo blij, want vorige rondes nooit zo donker gehad. Kon aan het moment van testen liggen of aan het soort testen maar goed dat boeit niet. Heb m nu in ieder geval gevonden ;)
    Mijn plan:

Vanavond gezellig maken, morgen overslaan en donderdagochtend gezellig maken.

Of zouden jullie morgenochtend gezellig maken en donderdagochtend weer...

Pff heb me hier nog nooit zo druk over gemaakt maar nu ineens wel ;) Als ik ml vraag dan zegt ie gewoon iedere dag :D Maarja dat werkte vorige ronde ook niet..

17. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Zou voor vanavond en iig morgen gaan.

18. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ukkie, ik zou vanmiddag nog eens testen. Is hij dan nog steeds knal zou je ook morgenochtend kunnen klussen. Is hij weer lichter zou ik het toch vanavond nog doen.

19. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Zou nu zeker voor vanavond gaan en morgen avond evt, maar denk dat ie vannacht al wel gaat springen...

Als ie vanmiddag lichter is zegt niet zo veel. Bij mij was ie smiddags ook ineens lichter om de volgende ochtend weer heel donker te zijn...

20. Ronnii

Ronnii Actief lid

5 mei 2014
    115
    33
    28
    NULL
    NULL
    Ik zie ook een streepje op die test hoor!
    Mijn temp van vanmorgen was weer hoog dus zal ik dan toch een eisprong gehad hebben?!

Nooit verwacht dat ik blij zou zijn met enkel de eisprong :$
    Eindelijk na zon lange tijd!
    Heb volgende week afspraak bij t centrum. Ben benieuwd of ze weer inwendige echo doen.
    Zouden ze dan al kunnen zien of ei ingenesteld is?
    Zou dan ong 11/12 dpo kunnen zijn..

Deel Deze Pagina