Ronnii, nee dat kunnen ze niet zien. Als ei gesprongen is is hij niet meer te volgen. Totdat ze een zwangerschap kunnen zien dmv een zwangerschapsring wat meestal na 5 weken zwangerschap zichtbaar wordt.
Ronnii: Nee, dat kunnen ze helaas niet zien. Dus als er dan niks te zien is zegt het nog niks hoor Hier: Vroeg net aan mn man via whatsapp wanneer we samen gaan testen (de tuurstreepjes weet hij niks van, want is waarschijnlijk toch niks), zegt ie na 20 augustus...hahaha grapjas
@ Ronni, wel spannend meid! hier trouwens ook enorm blij met mij ei haha. Waar je al niet blij van kunt worden @Dubbeltje haha 20 augustus nou ik dacht het niet toch, zo lang wacht ik niet eens Mannen kunnen zo heerlijk nuchter zijn. @klussen, ik denk dat we voor vanavond laat gaan. Gisteren waren we erg vroeg (20.00 uur) dus dan zit er wel mooi weer wat tijd tussen om nieuwe zwemmers te maken en dan morgenavond nog eens. @ testen, ik zou mn nod op de 14e hebben, maar als hij vannacht of morgen springt verschuift deze dus naar de 15e. Ml is van het testen op NOD maar waarschijnlijk kan ik me toch niet inhouden en test ik de 13e al want dan ben ik vrij Nooit vroeg kunnen testen (wel valse) maar goed, al is het om zelf even mijn onrust kwijt te raken
@Ukkie: Hij is juist degene die elke keer zegt, mag je dat wel eten dat is toch niet goed voor de baby? Wel schattig haha. En ik kan er dan niet zo goed tegen, want misschien is het niet eens zo (hij weet nog niet eens van de testen). Ik had gelezen dat je ei in de zomer altijd 's avonds laat of 's nachts springt...
Dat zou vl idd ook gezegd kunnen hebben, alhoewel hij me van de week zelf vroeg wanneer ik dit keer ging testen. Tja, hij heeft "geluk" dat ik iig wacht tot maandag zodat ik bij een eventueel posi test niet 3 dagen mijn eentje zit te stuiteren
Ja indd ukkie ! Stom he haha Oké dank jullie voor t antwoord! Dus moet dan sowieso een test er tegen aan gooien Ik wil dan pas op me nod testen en dat is 9augustus.. Hopelijk hou ik t vol Schat de kans klein in omdat we niet goed geklust hebben denk ik! Mensen die nog gaan testen? Blijf t zo leuk vinden als er positie testen voorbij komen!
Denisja: Ah jammer nog hetzelfde! Maar je bent ook nog vroeg he... misschien over 2 dagen wel donkerder?
Ik zie nog niks Denisja, maar dat kan ook zijn omdat ik geen goede tuurder ben... Wanneer zou je NOD zijn ook alweer?
Maandag.. Op de testen zelf zie ik streepjes.. Wat is het lastig op ze op de foto te krijgen... En hij draait die foto.. Vreemd
Ow... spannend! Gelukkig hoef je niet heel lang in spanning te zitten toch, als het maandag je NOD is... Veel sterkte! Ik hoop het van harte voor je!
Denisja, ik zie op je eerste foto zeker wel 2 streepjes in de verte... Hopelijk lopen ze mooi op. Mijn NOD is 2aug. Vandaag getest, ik kon niet wachten. Wat denken jullie? Het is nog vroeg.
@Denisja, het heeft 2 dagen nodig om HCG op te laten lopen dus denk dat ie morgen ietsje donkerder is, spannend hoor! @ Suazanna Gefeliciteerd Ik lag er gister trouwens ook zo bij als op je profielfoto haha
Volgens mij zie ik wel iets, Suuzanna.... Maar wel errug ver weg dan inderdaad! Spannend En Denisja, je hebt ze wel weer bewerkt he? Misschien handig om ze onbewerkt te sturen... Als ik ze bewerk zijn ze ook nog donkerder...
@ sparky Ik wil wel testen hoor maar men verstand zegt NEEN wachten haha hoe moeilijk het ook is! Denk da je op 7 dpo nog niet veel kan zien op een zw test!