NOD lijst 1 t/m 15 augustus

Discussie in 'NOD forum' gestart door nibble, 29 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ronnii, nee dat kunnen ze niet zien. Als ei gesprongen is is hij niet meer te volgen. Totdat ze een zwangerschap kunnen zien dmv een zwangerschapsring wat meestal na 5 weken zwangerschap zichtbaar wordt.

2. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Ronnii:

Nee, dat kunnen ze helaas niet zien. Dus als er dan niks te zien is zegt het nog niks hoor :)

Hier:

Vroeg net aan mn man via whatsapp wanneer we samen gaan testen (de tuurstreepjes weet hij niks van, want is waarschijnlijk toch niks), zegt ie na 20 augustus...hahaha grapjas

3. Sparky

Sparky Niet meer actief

Hahaha mannen!!! Die van mij zou dat ook zeggen hoor.

4. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    @ Ronni, wel spannend meid! hier trouwens ook enorm blij met mij ei haha. Waar je al niet blij van kunt worden :)

@Dubbeltje haha 20 augustus nou ik dacht het niet toch, zo lang wacht ik niet eens ;) Mannen kunnen zo heerlijk nuchter zijn.

@klussen, ik denk dat we voor vanavond laat gaan. Gisteren waren we erg vroeg (20.00 uur) dus dan zit er wel mooi weer wat tijd tussen om nieuwe zwemmers te maken en dan morgenavond nog eens.

@ testen, ik zou mn nod op de 14e hebben, maar als hij vannacht of morgen springt verschuift deze dus naar de 15e.
    Ml is van het testen op NOD maar waarschijnlijk kan ik me toch niet inhouden en test ik de 13e al want dan ben ik vrij ;)
    Nooit vroeg kunnen testen (wel valse) maar goed, al is het om zelf even mijn onrust kwijt te raken :)

5. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    @Ukkie:

Hij is juist degene die elke keer zegt, mag je dat wel eten dat is toch niet goed voor de baby? Wel schattig haha. En ik kan er dan niet zo goed tegen, want misschien is het niet eens zo (hij weet nog niet eens van de testen).

Ik had gelezen dat je ei in de zomer altijd 's avonds laat of 's nachts springt...

6. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Dat zou vl idd ook gezegd kunnen hebben, alhoewel hij me van de week zelf vroeg wanneer ik dit keer ging testen.
    Tja, hij heeft "geluk" dat ik iig wacht tot maandag zodat ik bij een eventueel posi test niet 3 dagen mijn eentje zit te stuiteren :p

7. Denisja

Denisja Bekend lid

7 feb 2013
    693
    7
    18
    Toch nog maar eens getest vanmorgen!

8. Ronnii

Ronnii Actief lid

5 mei 2014
    115
    33
    28
    NULL
    NULL
    Ja indd ukkie ! Stom he haha
    Oké dank jullie voor t antwoord!
    Dus moet dan sowieso een test er tegen aan gooien
    Ik wil dan pas op me nod testen en dat is 9augustus..
    Hopelijk hou ik t vol :p
    Schat de kans klein in omdat we niet goed geklust hebben denk ik!

Mensen die nog gaan testen?
    Blijf t zo leuk vinden als er positie testen voorbij komen!

9. Denisja

Denisja Bekend lid

7 feb 2013
    693
    7
    18
    En nog maar een foto

10. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Denisja: Ah jammer nog hetzelfde! Maar je bent ook nog vroeg he... misschien over 2 dagen wel donkerder?

11. Denisja

Denisja Bekend lid

7 feb 2013
    693
    7
    18
    Zie je het wel?

12. mama van daan

mama van daan Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Ik ben opticien-brillenmaker en mama
    Limburg(België)
    ik zie niet echt iets denisja sorry!!
    Hopelijk binnen paar dagen wel duidelijker.

13. NinaN

NinaN Lid

25 jul 2014
    48
    0
    6
    Zwolle
    Ik zie nog niks Denisja, maar dat kan ook zijn omdat ik geen goede tuurder ben...
    Wanneer zou je NOD zijn ook alweer?

14. Denisja

Denisja Bekend lid

7 feb 2013
    693
    7
    18
    Maandag.. Op de testen zelf zie ik streepjes.. Wat is het lastig op ze op de foto te krijgen... En hij draait die foto.. Vreemd

15. NinaN

NinaN Lid

25 jul 2014
    48
    0
    6
    Zwolle
    Ow... spannend!
    Gelukkig hoef je niet heel lang in spanning te zitten toch, als het maandag je NOD is...
    Veel sterkte! Ik hoop het van harte voor je!

16. Suuzanna

Suuzanna Actief lid

16 feb 2014
    256
    0
    16
    Denisja, ik zie op je eerste foto zeker wel 2 streepjes in de verte... Hopelijk lopen ze mooi op.

Mijn NOD is 2aug. Vandaag getest, ik kon niet wachten.

image.jpg
    Wat denken jullie? Het is nog vroeg.

17. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    Denisja ik zie ze en ik vind t streepje op de omderste test ook duidelijker.

18. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    @Denisja, het heeft 2 dagen nodig om HCG op te laten lopen dus denk dat ie morgen ietsje donkerder is, spannend hoor!

@ Suazanna Gefeliciteerd :D Ik lag er gister trouwens ook zo bij als op je profielfoto haha

19. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Volgens mij zie ik wel iets, Suuzanna.... Maar wel errug ver weg dan inderdaad! Spannend

En Denisja, je hebt ze wel weer bewerkt he? Misschien handig om ze onbewerkt te sturen... Als ik ze bewerk zijn ze ook nog donkerder...

20. mama van daan

mama van daan Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Ik ben opticien-brillenmaker en mama
    Limburg(België)
    @ sparky

Ik wil wel testen hoor maar men verstand zegt NEEN wachten haha hoe moeilijk het ook is!
    Denk da je op 7 dpo nog niet veel kan zien op een zw test:D!

Deel Deze Pagina