Bah even een ego berichtje hoor.. De zwangerschapsaankondigingen vliegen me om de oren. Iedereen is zwanger lijkt het wel. Wanneer mogen wij nou eens?
Mijn nod is 6 aug als ik 14 dagen na mijn eisprong reken, maar mijn eisprong was deze cyclus erg laat (1e cyclus na stoppen pil) terwijl deze altijd 28 dagen was! Zelfs toen ik aan de pil was kon ik niet doorslikken want m'n ongesteldheid kwam er altijd gelijk doorheen de 28e dag! Kga denk ik maar vanaf morgen testen, aankomende zaterdag zou mijn nod moeten zijn als ik naar 28 dagen kijk! Heeft iemand hier ervaring mee? Kwam dan de ongesteldheid later of is de periode tussen eisprong en nod/ongesteldheid dan korter?
Logan: lijkt me heel zwaar voor je.... Hoop zo dat je ook snel zwanger mag zijn en blijven... Dikke knuf
Wat is er alweer veel geschreven. Logan; wat balen! Hopelijk kunnen jullie ook snel jullie aankondiging maken. Dubbeltje, wat heb jij al mooi op tijd mooie streepjes op je testen. Wat ontzettend spannend zeg... Ik heb zaterdag mijn nod. Kan me bijna niet meer inhouden en zit eraan te denken om morgenvroeg een testje te wagen. Wat zouden jullie doen?
@mar10e ik was na het stoppen met de pil(dinsdag de laatste pil en dan normaal zaterdag ongesteld, maar daarna ongesteld op die dinsdag precies 4 weken geleden na de laatste pil) dus weet niet of het bij jou ook zo is, is natuurlijk bij iedereen verschillend, maar mijn cyclus is sinds toen (december gestopt) altijd 28 dagen hoop je een beetje geholpen te hebben hihi
Hey roos, heel herkenbaar! Al die gekke kwaaltjes en dan bang zijn dat je alles verzint omdat je het zo graag wilt!! Maar al die dingen klinken wel heel erg zwanger! Hoop het voor je! Ik heb al vanaf afgelopen zondag buikpijnen, vlagen van misselijkheid, vanmorgen wakker geworden van de steken in m'n onderbuik, hele dag btje zeurende buikpijn die doorstraald naar mijn vagina, dus heb wel het idee dat er wat aan de hand is.... Maar ja of het "ontpillen" is of zwanger zijn, ik hoop het laatste tuurlijk!! Met een vroege test kan je waarschijnlijk nu al testen!
@djingo ik zou het gewoon proberen hihi en wat de uitslag ook is, op of na je nod nog een keer testen hihi
Moeilijk is dat he Logan Hier ook vel zwangeren of net bevallen dames, en dan zijn wij pas een paar maanden bezig. Maar je wilt natuurlijk zelf ook graag zwanger zijn. Brrrr, hier net echt een méga klodder slijm Heb al paar dagen last van meer afscheiding maar dit was wel heel extreem. Voelde het gewoon lopen, dus snel naar het toilet gegaan, nah bizar gewoon.
@roosie91 dat zou heel goed kunnen! Maar dan zit er maar 1,5 week tussen eisprong en nod.... In dat geval kan ik nu al testen! Hihi!
Hi Martine Ja bizar is dat he al die buik pijnen ik voelde het anders nooit zo erg en ik denk jij ook niet hihi lief dat je me gevoel ook een beetje bevestigd! wil het ook nog niet aan me mama of vriendinnen vragen haha geheim geheim, heb trouwens wel gelezen dat vrouwen vaak onnodig wachten met zwanger worden omdat ze met de pil stoppen en een paar maandjes zonder willen, terwijl je de eerste maand zonder pil vaak het vruchtbaarst bent Ofzo (las ik zelf ook pas na drie maanden 'ontpillen'
Mar, meestal is een laat ei ook een latere nod. Lvtje, oeh dat had ik ook bij veel zwangerschappen! Djingo, kruidvat early is gevoeliger dan 2v5. Maar leest wel anders af. Logan, Knuf! Heel naar, kan er hier helaas over meepraten.
Thanks meiden.. Ik kon het in begin altijd heel goed handelen maar sinds de laatste miskraam ben ik zo'n kwetsbaar poppetje geworden.
Pff nee een miskraam lijkt me zo erg hoop het ook niet mee te maken heel veel sterkte meis komt vast een mooie baby straks helaas kan je je lot nie bepalen