Niet leuk inderdaad. Vergeet niet dat ik al minstens 15 gehad heb die allemaal een maand gaven die allang geweest is ze zeggen nu allemaal november en dat duurt me ook te lang. Ni et te veel aan vasthouden hoor.
Probeer je niet aan die pendel vast te houden meid. Als je in mijn onderschrift ziet heb ik zoveel verschillende pendels. Vind het leuk om te laten doen, maar ga er niet te hard in geloven hoor. Niet meteen er vanuit dat het nu mis zou gaan hoor.
@Arendje ik had ook vruchtbaar slijm 1-2 dagen voor mn knaller. Gezien die gister best donker was denk ik dat ie eraan komt! @dubbeltje lastig die onzekerheid. Als het je gerust stelt om te testen moet je dat doen! Ben t zelf wel een beetje met arendje eens dat je niet te vroeg enthousiast moet worden. @hier gister gezellig gemaakt maar deed erg pijn van onder en nog steeds voel ik van alles. Dus ik denk dat ie gesprongen is! Straks nog even een testje doen.
Wat een opwinding hier zeg! Zo word ik helemaal zenuwachtig. Graag wil ik jullie wat voorleggen: 10 augustus is mijn NOD, 8 augustus ga ik met mijn vriendinnetje naar de sauna. Nu lees ik dat het wordt afgeraden om in je eerste trimester in de sauna te gaan zitten. Ik weet natuurlijk helemaal niet of ik dan zwanger ben. Wat ga ik doen? Zelf dacht ik om de Clearblue digital 8 augustus 's ochtends te doen. Die is toch heel betrouwbaar? Stel... ik ben zwanger (hoera hoera) dan ga ik niet in de sauna. Als hij aangeeft dat ik niet zwanger ben, ga ik wel de sauna in. Neem ik dan toch een risico of zeggen jullie: gewoon doen!
Dubbeltje, kan het niet zo zijn dat de pendelaarster op dit forum heeft gekeken... Ik wil niet sceptisch zijn, maar het is wel heel erg toevallig. Je kan ook alleen testen en bij een posi test deze aan je vriend kado geven als hij thuis komt van het werk. Dat heb ik gedaan bij de eerste. Een rompertje met de test ingepakt. Hij vond het toen echt een verrassing! Bij de tweede was nod op een zondag. Hij was toen gewoon thuis en samen getest. Sparky, onze kindjes zijn van dezelfde leeftijd, aan je onderschrift te zien. Leuk! Ukkie, hopelijk is je ei gesprongen! Hier gisteren weer wat krampjes en beetje oud bloed bij afvegen. Maar nu nogsteeds geen ongi of gevoel dat het er aan zit te komen. Ik had gisteren mijn testen wel in de bus verwacht, maar helaas... Als ze er vanmiddag zijn en er nog geen ongi te bekennen is ga ik testen! Want ik zit op cd 28 en volgens mij al minstens 10 dpo.
Hier weer een dagje dichter mijn men NOD! 8 DPO. Kzie niet zo veel op de testjes die hier voorbij komen maar zoals ik al zei ben ik een slechte tuurder. Denk da ik mss toch zaterdag es probeer te testen. Dan ben ik 10 DPO en dan op zondag nog es. Voel me vandaag een wrak,heb namelijk lichte vorm van epilepsie en vanmorgen een kleine aanval gehad en daardoor voel ik me altijd de dag zelf gewoon rotslecht met barstende hoofdpijn. Krijg het gelukkig maar 1-2 keer op een jaar dus tis ni da het vaak voorkomt.
@Logan: Stom he...toch doe je dat dan een beetje... Durf gelijk niet meer te testen, want als ik dan in augustus pas test klopt ie al niet meer haha. Heb nu namelijk nog niet positief getest. Heb de pendels maar weggehaald, iedereen kijkt ook bij elkaar denk ik en dat beïnvloed naar mijn gevoel de pendels ook. Dat geldt uiteraard niet voor alle pendelaars! LVtje: Normaal deden de pendels me niet zoveel, maar omdat ze nu allemaal hetzelfde zeggen... dan ga je toch denken Maar je hebt gelijk... @Ukkie Ik ben nog niet enthousiast hoor, dat zou te vroeg zijn. Maar natuurlijk krijg ik wel een beetje hoop. Dat er iets is dat is me duidelijk, maar de kans dat het nu nog "mis" gaat is nog heel groot. Dat realiseer ik me heel goed en daarom duren de dagen nu nog langer Als de pijn weg is dan is meestal je eitje wel gesprongen, de pijn gaat vaak vooraf aan de eisprong las ik. Dus je hebt je ei optimaal benut!! @NinaN: Ik zou doen wat jij zegt! Net ervoor testen, liefst zelfde dag nog... en als ie positief is zou ik denk ik zelf niet gaan als het onzeker is of het kwaad kan... @Indy: Ja dat kan zeker en mede daarom haal ik ze nu dus weg... Ik had beter iedereen kunnen laten pendelen zonder het van de andere al bekend te maken . Mijn man wil erbij zijn als ik test, die wordt echt niet blij ben ik bang als ik het alleen doe. Anders had ik inderdaad zoiets gedaan als wat jij net zei . Spannend dat je gaat testen! Even 2 uur ervoor dan niks drinken Leuk leuk
Oh wat leuk! Toevallig hihi. Hier test ik ook alleen. Vindt vriend ook niet erg. Hij is toch nog niet blij met een posi test door de geschiedenis. Hij is pas blij na een goede echo. Misschien innestelingsbloeding?
Dubbeltje, ik zou ook niet teveel waarde hechten aan de pendels hoor. Het is leuk en grappig maar niet betrouwbaar.
Nou ik kon het niet laten en heb vanmorgen getest. Op kv 2v5 niks te zien. Op zwanger en kids gevoelige test heel licht een 2e lijntje te zien. Ik ga er maar vanuit dat het niks is...
In het testen topic heeft ze de foto staan Ik heb overdag trouwens al 2 dagen verhoging, smorgens gewoon weer normale temp... Maar dat is vast ook gewoon, normaal kijk ik daar niet naar
Yess mijn ovulatietest begint te komen! Nog iets lichter dan de controlestreep dus vanmiddag weer proberen denk ik... Heb nu ff geen foto maar als ik vanmiddag er weer een gedaan heb dan zal ik eens kijken Die van action moeten echt even donker of donkerder dan de controlestreep zijn, toch?