Nog geen eisprong gehad denk ik. Twee weken lang getest vanaf dag 13 en geen knallers (weet niet of ik did überhaupt heb hoor, waren mn eerste) maar ook geen vruchtbaar slijm. Wacht het nu maar verder af, denk niet dat ovulatietesten nog veel gaan toevoegen of is jullie ervaring anders? Zou hij echt nog kunnen komen? Heb wel net ovulatietesten besteld en die komen morgen binnen alleen was mn bedoeling ze de volgende ronde te gaan gebruiken omdat ik deze al afgeschreven had..
hallo,, ik wil ook graag op de lijst. eerste ronde 2e kindje 24 jaar nod 2 augustes ik heb begin juni een curritage gehad omdat er weefsel wat niet goed was, waarscheinlijk resten van een miskraam. ben alweer normaal ongesteld geweest, en mn verwachte nod is 2 aug. nu even vraagje voor jullie, heb eergisteren en gisteren was lichte roze afscheiding, ben al dagen heel erg moe, slaap slecht, en word moe wakker, vorige week ben ik flauwgevallen wat 15 min geduurd heeft. heb last van jeukende tepels wat denken jullie is er een kans op zwangerschap? zouden het namelijk heel erg leuk vinden, ohja en vorige week had ik had ik draderige afscheiding meer mensen met deze symptomen en bleken zwanger?
@Mama van Daan Mijn vriendinnetje woont in Baarle-Hertog en als ik haar een kaartje stuur (dus gewoon envelop post) duurt het drie dagen. Maar ik doe dan ook altijd een gewone NL postzegel en geen priority.
Beste tuurders, Wat denken jullie? Op de foto is het minder zichtbaar, maar ik zie echt een streep,moet zelfs niet onder de lamp houden, deze was na 2 minuten al zichtbaar... PS: ben 5 dagen voor NOD vandaag.
Ik zie in de verte een heeeeeel licht streepje,niet heel duidelijk vind ik! Hoeveel dpo ben je weer?? Spannend seg
Als je geluk hebt wel, blijft toch altijd afwachten met de post. De twee keren dat ik bij 123 iets besteld heb had ik het de dag erna in huis, maar wel NL. Ze versturen het dus wel snel, nu afwachten hoe snel de post richting België is.
Natalja, ik lijk heel in de verte iets te zien. Spannend! Hier ben ik gerust hihi. Test is mooi omo wit dus geen valse streepjes ofzo. Ik sta op de lijst voor testen donderdag masr dat klopt niet. Wilt iemand mij op zondsg zetten?
Haha nou dit is dus een omowitte zwanger en kids cassette. Hij is extra gevoelig en was dus al bang voor valse streepjes waar je wel van hoort bij de extra gevoelige dipsticks. Maar deze dus omowit:
Ik zou gaan testen als je vruchtbaar slijm ontdekt, dat is bij mij altijd de vooraankondiging van mijn eisprong, al heb ik soms wel 5 dagen voor mijn ei ( en voor een positieve ovulatietest) al wat een klein beetje vruchtbaar slijm. En hij kan deze keer echt nog komen hoor bij mij kwam hij na mijn 1e mk op cd40 en nu op cd38. Houd moed!
Hey allemaal, Kon het toch weer niet laten en net na 2 uur niet drinken een kv 2 voor 5 test gedaan...Bijna niks op te zien....misschien heeeel licht.... Dus okee...nu echt maar wachten tot zaterdag... Hoop is in ieder geval weg Dat scheelt... @Natalja: Heeeel in de verte zie ik iets, spannend!
Stiekem hoopte ik ook op een donkerder streepje, maar ja ik ben natuurlijk nog steeds vroeg en in het begin verdubbelt het minder opvallend...Zie wel ook op deze wel weer een streepje, dus dat blijft gek... Waarmee heb jij mijn testen de vorige keer bewerkt Sparky?
Dames kunnen jullie mij zeggen welke testen het beste is om te gebruiken??? ik zie 2v5 van KV, action, 123 en van zk voorbij komen. welke van deze zou het beste werken naast de digitale van cb?