Ik mag eindelijk op het wachtbankje. Volgens de gyn is mijn ei gesprongen. natalja en volgens mij mama van daan? ik zie jullie streepjes
De eerste streepjes komen er al aan! Super!! Ik moet testen voor de vorm. Roch stiekem hopen op een streep maar weet het antwoord al... blijft vervelend... zo zh maar weer bellen voor mn kuur...
Nee nee, nog geen felicitaties, eerst een duidelijke test, ofwel een CB met + en 1-2 weken... Ik durf zelf nog niet te hopen...
Ik weet ook ni of ik al blij mag zijn of nog niet. Heb hier ook een digitale maar wacht tot maandag denk ik! Eerst die van kruidvat nog 1 gebruiken morgen of zaterdag.
Wauw, wat een mooie streepjes!! Hopen dat ze steeds duidelijker worden!! Ik ga na m'n werk ff naar de kv wat vroege testjes inslaan! Morgen 9dpo kijken of ik er al een restje tegenaan kan smijten! 😊 @roosie, dank je!! Ja ik ben al 6x tante! Alle 3 m'n zussen hebben al kinderen! Nu ik nog!😄 wanneer mag jij gaan testen? Zaterdag toch?
Hoi meiden, Sinds ik op de lijst sta lees ik rustig mee. Nu mijn nod in aantocht is begint de spanning toch wel op te lopen. Zondag is mijn nod dus wil het echt tot dan volhouden. Wel heb ik het gevoel dat mijn menstruatie er aan zit te komen. Buikpijn, hoofdpijn en ineens veel puistjes. Mn buik is enorm opgezet. Of zou het dan toch...? Ml wil het liefste een week langer wachten met testen aangezien mijn eerste ronde ook zo enorm lang duurde.. Ik hoop op allemaal mooie roze testjes voor iedereen.
Uitslagen zijn doorgebeld. Glucose en schildklier goed. Homocysteine (b-12) is nog niet bekend. Krijg een brief thuis met de nieuwe belafspraak voor die uitslag.. Beetje jammer dat dat er nu nog niet is zeg. De uitslagen zouden er heel snel zijn.
@ sparky irritant dat je nog steeds niet weet. VitB12 is bij mij altijd meteen bekend (heb er dan ook vaak een tekort aan ) @ Hier krijg ik geloof ik de griep ofzo. Zit met een sjaal en vest aan, kopje soep, steenkoude voeten en de verwarming op 29 (zitten in een gezamenlijk gebouw waar de airco aan staat en niet uit kan) verder hoofdpijn en verstopte neus en zere keel. Heb wel eens gehoord dat deze klachten bij een innesteling kunnen horen, maar dit lijkt me wat vroeg als ie dinsdag/woensdag is gesprongen toch?!
Hoi,ik ben nieuw hier,en wil graag meeschrijven,mijn nod is 14 augustus,denk ik.ik probeer nu mijn eisprong te vinden met ovulatie testen.nog niet gevonden,maar lijkt er wel aan te komen.sparky,waarom heb je bloed laten prikken?ben nog een leek hier,dus vergeef me als het een domme vraag is.
Ukkie, ja ik snap ook niet waarom die niet binnen is. Als homocysteine te hoog is moeten ze dan gelijk verder zoeken wat precies de oorzaak is? (b12 of toch bijv B6 of foliumzuur) Nieuwe dames, welkom! Pipo, ik heb onderzoeken lopen omdat ik de afgelopen 4 rondes elke keer zwanger ben geweest en 3 vroege miskramen heb gehad en 1 mk bij 6,1 weken.
OK,ja ik ken die onderzoeken.alleen bij mij hebben ze heel andere dingen onderzocht.ben je pas net begonnen aan deze onderzoeken?en ook al chromosomen onderzoek gehad?dat deden ze hier het eerst.ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt.