NOD lijst 1 t/m 15 augustus

Discussie in 'NOD forum' gestart door nibble, 29 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Sorry,sparky,ik zie net onder je berichtje staan dat je al chromosomenonderzoek hebt gehad.moet er ff inkomen hoor.

2. Sparky

Sparky Niet meer actief

Chromosomenonderzoek is niks uit gekomen. Stollingsonderzoek doen we alleen als ik 3 maanden niet zwanger wordt of nog meerdere miskramen krijg. Daarvoor moet ik 3 maanden dan aan de anticonceptie want dan mag ik echt niet zwanger zijn. Maar gezien de kans dat daar iets uit komt heel erg klein is gaan we nu nog geen kansen verspillen daaraan.

3. Logan

Logan Niet meer actief

B12 duurde bij mij ook heel lang..

4. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Dat stollingsonderzoek heb ik ook gehad,maar hoefde daar niet 3 maanden niet zwanger voor te zijn.is bij mij overigens niks uitgekomen hoor.en mij hebben ze juist verteld dat daar vaak het probleem zit bij herhaalde miskramen.wat een tegenstrijdigheden geven ze aan mensen mee.

5. SanneS1987

SanneS1987 Niet meer actief

Ukkie1985: ibu kun je beter niet nemen, het verstoord je hormoonhuishouding. Beter pak je paracetamol. Xxxx

6. SanneS1987

SanneS1987 Niet meer actief

Alle dames op roze: gefeliciteerd, alle dames op rood: BALEN!!!! das gewoon klote. Hopelijk volgende ronde roze voor jullie. En alle dames op het wachtbankje: ik kom jullie gezelschap houden!! Duurt altijd zo lang hè!! Ik heb ook nooit geduld! Hahaaa. Vanmiddag onderzoeken voor mijn endometriose, altijd spannend. Fijne dag allemaal!!! Xxx

7. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0

OW:( :(dat wist ik niet. B
    en ff gaan googlen ;) moet je natuurlijk nooit doen, maar daar staat dat het de innesteling kan verstoren:$ (is wel van een artikel van 2007 maar toch..)

Gelukkig zal het als het lukt nu nog niet ingenesteld zijn als gisteren mn ei was dus vanaf nu maar even geen ibu's meer!!

8. mama van daan

mama van daan Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Ik ben opticien-brillenmaker en mama
    Limburg(België)
    Heel de voormiddag al aant denken aan jullie dames dat jullie ook zo snel mogelijk op roze mogen en dat we samen in het april topic kunnen kletsen!
    Ik blijf wel nog ff hangen hoor want wil eerst zien hoe ze oplopen komende dagen en dan maandag mss bloedtrekken

9. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Sanne: Welkom!

Ukkie: Ja ibu is echt niet goed als je zwanger wilt worden of het al bent... in het laatste geval kan het zelfs een mk veroorzaken...

10. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    mamavandaan: Wat heerlijk dat je gewoon eigenlijk niet eens een twijfeltest hebt gehad... Dat is veel fijner.... Hopelijk mag ik binnenkort toch nog mee naar het april topic, maar denk het niet.

Misschien heb je geen idee, maar hoe staat jouw baarmoeder nu? Hoog, laag? En hoe is je afscheiding? :p

11. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Even een vraagje,ik heb ovulatie testen van 123 thuistesten,en die worden steeds donkerder de afgelopen dagen.daarnaast had ik er nog 1 van action,deze heb ik beide net gedaan.de 123 geeft een duidelijke streep,als in,je kan vandaag of morgen een knaller verwachten.action geeft een heel licht streepje,als in,dat duurt nog wel ff.heb ze beiden nooit eerder gebruikt.gebruikte altijd cb digitaal.maar dat is een beetje een dure hobby.vandaar dat ik het nu met deze testen probeer.maar zo snap ik er niks van.kan iemand mij uitleggen hoe dit kan?

12. mama van daan

mama van daan Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Ik ben opticien-brillenmaker en mama
    Limburg(België)
    Moet zeggen zacht,vochtig en gele afscheiding en staat laag vind ik!
    En urine is hele dag door al geel ipv transparant

13. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    #1513 Dubbeltje, 31 jul 2014
    Laatst bewerkt: 31 jul 2014
    oh haha, dat is dus echt t tegenovergestelde van wat ik bij mijn zwangerschappen had :p .

Mijn baarmoeder lag heel hoog, baarmoedermond hard en gesloten, afscheiding heel wit.

Edit:

Heb het nog een keer nagekeken, maar bij mn eerste zwangerschap was hij t/m 9dpo juist ook laag en 10 dpo medium.... Dus klopt niet wat ik zei... Mijne zit nu wel hoog :(

14. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    123 ken ik niet maar action kan ineens springen dus zonder echt duidelijk op te lopen..

15. Sparky

Sparky Niet meer actief

Hier ook altijd hard, dicht en wittige afscheiding. Alles behalve vochtig. Ivm verzakking is de hoogte niet meer te bepalen, is bijna altijd laag.

16. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Dus ook van bijna niet zichtbaar naar een knaller de volgende dag?in ieder geval heel erg bedankt voor je antwoord.

17. Logan

Logan Niet meer actief

Bij mij altijd wel :)

18. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Ik heb toevallig deze ronde twee soorten testen gebruikt. De casettes van zwanger en kids en action. De casettes liepen dagen voor ei geleidelijk op terwijl dat bij action een stuk minder is.. wel waren ze op dezelfde dag knal!

Als de 123 oplopen bij jou zou ik er gewoon vanuit gaan dat ie binnenkort knalt.

19. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ja bij action kan dat zeker!

20. Djingo

Djingo Niet meer actief

Heey meiden,
    Even een echo bericht vraag...

Op vrijdag 18 juli heb ik een positieve ovulatietest gehad. Dus dan zal mijn ei 19 of 20 juli zijn geweest. Nu voelde ik afgelopen dinsdagavond 1 fikse, gemene steek onderin mijn buik, kan dit de evt innesteling zijn geweest? Dit is dan zo'n 10 dagen later... Of vind een evt innesteling eerder plaats?
    Als het wel een innesteling is geweest, is mijn nod dan ook later?
    Wie kan mijn vragen beantwoorden?

Deel Deze Pagina