Heb alleen het testlijstje niet aangepast, sorry waren nogal wat paginas Als er iets niet klopt dan roep maar pas ik het aan of vul ik het aan!
Welkom nieuwe dames! Hier inmiddels aan de warme dranken en warm eten. Schijnt beter te zijn bij veel miskramen om je lichaam warm te houden. We zullen zien haha.
Arendje, hier was de homocysteine dus na 8 dagen nog niet binnen. Ik baal er wel van. Nog langer wachten. Wel fijn dat ze zoveel uitzoeken bij jou he.
Er is trouwens 20 % korting bij zwanger en kids en wilde 50 ovulatie testen bestellen omdat het alleen vandaag nog geldt, maar ja... wat nou als ik wel zwanger ben... heb ze dus maar niet besteld en in plaats daarvan 20 ultra gevoelige cassette's (ipv de dipsticks). Die kan k toch elke maand blijven gebruiken...En mocht ik zwanger zijn dan maak ik ze ook wel op haha
@Ukkie! Bij mij is het 31 jaar, ronde 1, kindje 1! En natuurlijk al 1 negatieve test omdat ik veel te nieuwsgierig ben! Haha!
Ik mag op negatief. Mijn nod de qas vandaag. Verkeerd berkend vorige. X. Ben nu over ong 11 dagen ongi na primolut. Dus zullen we m op de 11 e houden. Al ben k niet zwanger doe k zeker mee!
Ja daar ben ik wel blij om Sparky. Alles wordt meteen goed onderzocht en daardoor weet ik snel of er wat mis is. Er komt wel ineens veel op me af. Maar het is voor een goed doel. Oh je had al 8 dagen gewacht. Jeetje dan duurt het echt lang. Maar wel heel fijn dat je glucose en je schildklier goed was. En als blijkt dat je een vit.b12 tekort hebt dan is daar vrij makkelijk wat aan te doen dus dat scheelt wel denk ik. Ik vind het echt knap van je dat je nog niet hebt getest. Probeer het zo lang mogelijk vol te houden meid!
Dames, iemand ervaring met kruidvat test (die met een paars dopje) met een blauw + of - teken??? Zou ook 4 dagen voor NOD iets kunnen geven?
Lieve meiden! Zou ik ook nog op de NOD lijst mogen? Lalalili, 27, ronde 16, 1e kindje, NOD 7 augustus Thanks!
Ja nou ik had gisteren natuurlijk al die 'proeftest' gedaan. Die heb ik overigens nog steeds liggen en echt geen streepje op te vinden, dus ook geen vage indrogers of wat dan ook. Daar ben ik bij om. Maar hopelijk kan ik wachten tot zondag of maandag, maar vermoed het niet.... Ja zeker fijn dat de andere dingen goed zijn. En B12 is idd makkelijk te 'verhelpen' dan wel te behandelen.
Nathaliej: die test heb ik ook gedaan en geef een lichte blauwe + bij mij. Maar geen idee of die betrouwbaar is en of ik zwanger ben.
Hier is mijn ervaring dat ze gevoelig zijn en ik was daadwerkelijk zwanger toen ik een heeel licht kruisje had, want ze liepen goed op. Er zijn helaas ook andere verhalen..
Ukkie: had jij "pennestreepjes" op die testen? Bij mij is de verticale lijn wel lichtblauw en net zo dik als de controle streep...
Ik heb hem einde van de ochtend gedaan vandaag, niet met ochtend urine en zit op 9 DPO. Als je f terug zoekt hier kan je de testen wel vinden.