Hallo Ik kom me ook nog even melden. M'n computer doet raar met internet en email dus ik kreeg opeens geen emails meer dat iemand gereageerd had op dit onderwerp. Ik zie dat er helaas aardig wat meiden uit de vorige lijst bij zijn gekomen. Dames ik hoop voor iedereen op ene mooi ei. Zal sowieso niet zo heel veel mee kletsen aangezien we bijna op vakantie gaan. Op mn NOD komen we weer terug.Dus ik ben benieuwd. Maar eerst morgen maar even afwachten.Dan krijg ik wat uitslagen van het zh.
Ik had er 9 weken last van. Maar iedereen is anders ik was toen der tijd ook niet in zo'n beste conditie.
mamavanisabel, 29 jaar, 3e ronde 2e kindje, NOD 15 augustus Helaas kom ik me hier melden.. Vandaag ongesteld geworden.. Ik ga evengoed maar van mijn langste cyclus uit, dus ik zet m op 15 augustus
Hoi dames, Vandaag helaas ongesteld geworden dus op naar ronde 8! Zou iemand mij op de lijst willen zetten? Flowerr, 22 jr, 8 ronde, 1ste kindje, nod 12 aug
Wat zijn er weer veel meiden zich hier komen melden . Hopelijk met veel geluk deze ronde. Succes meiden!
Hallo allemaal, Ik doe ook graag mee! Ik heb inmiddels een zoontje van ruim 1 jaar, en nu gaan we voor de volgende! Erg spannend allemaal weer! De vorige keer deed ik er 9 rondes over, dus ik ben benieuwd hoe vlot het nu gaat lopen! Veetje83 - 30 jaar - 1e ronde - 2e kindje - NOD 1 augustus
Dames als ik straks de ipad heb dan doe ik ff de lijst. Zit al een paar dagen op mn telefoon dat gaat niet
Net een ovu test gedaan en hij is bijna-knal! Zal ik dan een vroeg eitje krijgen deze maand? Ik hoop het! Vanavond maar weer aan de klus!
♡ NOD-Lijst 1 t/m 15 augustus 2014 ♡ 1. Veetje83, 30 jaar, ronde 1. 2e kindje 2. Toonie, 32 jaar, ronde 4, 3e kindje Diamondgirl, 29 jaar, ronde 6, 1e kindje Mamasmeisje, 30 jaar, ronde 15, 2e kindje 3. Nibble, 24 jaar, ronde 5, 1e na MK, 1e kindje Emma, 31 jaar, ronde 3 Nena90, 24 jaar, ronde 2, 1e kindje 4. Mama van daan, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje Djingo, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Debke83, 31 jaar, ronde 1, 3e kindje 5. Kayleigh2007, 29 jaar, ronde 6, 2e kindje Lvtje, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje Liz88, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje 6. Repeltje, ronde 7, 1e kindje Dribbel1978, 36 jaar, ronde 17, 1e kindje BellaDS, 29 jaar, ronde 13, 1e kindje 7. Motherlove76, 37 jaar, ronde 4 (na 2 mk's) 2e kindje Smood, 29 jaar, ronde 2, 1e kindje Liyana, ronde 6e na 2 miskramen, 1e kindje 8. Amchi, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje 9. Tamisha, ronde 2, 1e kindje Loes1990, 23 jaar, ronde 1, 2e kindje Mennehh, 31 jaar, ronde 1, 1e kindje Elf84, 30 jaar, ronde 10 (na part.mola), 1e kindje 10. Debbi, 26 jaar, ronde 9, 1e kindje 11. Logan, 23 jaar, ronde 24, 4e na 2e miskraam, 1e kindje 12. Dniese, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Flowerr, 22 jaar, ronde 8, 1e kindje 13. Bambi86, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje Emmie83, 30 jaar, ronde 1, 2e kindje DeBJjJ, 23 jaar, ronde 13, 2e kindje 14. SanneS1987, 27 jaar, ronde 5 na MA, 1e kindje 15. Goldfishie, 32 jaar, ronde 17, 1e kindje mamavanisabel, 29 jaar, ronde 3, 2e kindje, Datumloos Arendje, 24 jaar, ronde 10, 1e kindje Iez, 33 jaar, ronde 7, 2e kindje MMM Dubbeltje, 27 jaar, ronde 1, 3e kindje (1e van mijn huidige man en mij samen) Totaal: 37 Zwanger♡ (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0). Wil je op de lijst? Zet dan in kleur je naam! leeftijd! ronde en kindje in je post? De lijst NIET KOPIËREN dat werkt niet.
Welkom dames als het goed is klopt alles zo, anders geef maar een gil. Kan vier maanden duren zei m'n gynaecoloog. Bij mij duurde het de laatste keer een week of 8 voor alles weg is. Lekker korte cyclus
Hier CD 13 en nog negatief dus wss zal het nog paar dagen duren en gaan we weer voor een cyclus van rond de 31 dagen denk ik als ei pas rond cd 18 komt ofzo. Zijn wel al begonnen met om de dag te klussen zodat er altijd voldoende soldaatje klaar staan Succes met klussen aan de dames die vruchtbaar zijn
Ik ben vandaag ook maar begonnen met de ovulatietesten. Dan weet ik zeker dat ik m'n ei niet mis! Vanmiddag ook even de stad ingeweest en gelijk een potje gravitamon meegenomen.
Jeetje wat een lijst al weer... Nou we kunnen elkaar flink gaan steunen ☺️ @ hier toch besloten deze maand niet er voor te gaan ivm operatie. Kan dus echt niet wachten tot de volgende ronde, dan mag ik echt echt echt er voor gaan haha Zooo spannend, hopen dat het dan maar snel raak is. Welke ovu testen gebruiken jullie? Zit er aan te denken ze te bestellen maar weet niet welke.. En welke zwangerschapstesten vinden jullie goed?
Ik heb nog een paar ovulatietesten van de action, maar nu via 123 ovulatietesten (ofzoiets) 30stuks besteld (dipsticks) en 6 zwangerschapstesten erbij (ook dipsticks) Ik ga meteen beginnen met testrn als mijn menstruatie voorbij is, het zal me niet meer gebeuren dat ik mijn ei weer mis