NOD lijst 1 t/m 15 augustus

Discussion in 'NOD forum' started by nibble, Jun 29, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zwangernr5

zwangernr5 Bekend lid

Aug 18, 2012
    927
    1
    0
    Zuurtje jij dus ook nog geen ongi?

Hier ook nog niks, normaal wel spotting de dagen voor ongi. Toch nog een heel klein beetje hoop dus dat ik een wat latere innesteling heb gehad. Hopen dat de duivels wegblijven, dan na het weekend nog maar eens testen

2. Sparky

Sparky Niet meer actief

Duizeligheid, ja ik herken het wel, maar niet van zo vroeg al.

3. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

Jun 2, 2014
    6,008
    19
    38
    Helaas heb ik dat nooit van te voren die spotting, zou wel handig zijn ;). Wel had k altijd puistjes n week voor nod en toen k zwanger was niet... Nu ook nog niet, maar geloof even nergens meer in :p

4. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    Wat fijn die kortingscode.ik heb het ook maar uitgeprobeerd.ik ken deze testen niet.iemand ervaring hiermee?ik heb de ovulatie dipsticks besteld.even uitproberen.cb is ook zo duur elke keer.zeker als je langer dan een paar dagen test omdat je cyclus erg wisselt.

5. zuurtje

zuurtje VIP lid

May 11, 2007
    19,073
    305
    83
    Female
    Limburg (B)
    nee zwangernr5 nog niet ongi
    ik weet het even niet meer hoe of wat

sparky en nu, wel fijn dat je weet wie het is

6. Sparky

Sparky Niet meer actief

Zuurtje, nu niks.. ik hoop dat ze veel voldoening haalt uit het volgen van mijn leven.:p

7. Sharlene

Sharlene Actief lid

Apr 10, 2009
    338
    0
    16
    Mama van daan voorzichtig gefeliciteerd, ik hoop echt van harte dat het een plakbeeb is.

Ook voorzichtig gefeliciteerd aan de andere dames(sorry kan ik de namen niet meer herrinneren en om terug te gaan lezen :p)met een licht streepjes.

En trouwens die licht streepjes waren allemaal goed zichtbaar.

Begin met Rozein het rond te strooien dames :D

Deze weekend verwacht ik mijn ei....hopelijk kunnen we het gezellig maken zonder dat ml iets tegen heeft.

8. Sharlene

Sharlene Actief lid

Apr 10, 2009
    338
    0
    16
    Sparky wat vervelend dat je niet alle uitslagen binnen hebt. Ik hoop dat je het heel snel te horen zal krijgen wat er aan de hand is.

9. Mamavanisabel

Mamavanisabel Actief lid

Jul 1, 2014
    112
    0
    0
    Ohw vervelend sparky, sommige mensen hebben echt niks te doen he..

Wel een hoop twijfeltesten hier, even geduld nog en dan hoop ik dat ze allemaal knal positief worden!

Gister net geen positieve ovulatietest dus ik dacht vandaag knallen! Maar nee, hij liep alweer af.. Kon pas om 16:00 testen, dus waarschijnlijk piek gemist!
    3 dagen terug geklust dus vanavond maar even gezellig maken! :p

Maarre, vroeg t gister ook, hoe plaats je een foto?

10. Djingo

Djingo Niet meer actief

Sparky, wat stom dat jij een stalker hebt.Heeft diegene niet wat beters te doen ;)?

Ik heb zo'n gevoel dat ik binnenkort door mag gaan naar de volgende ronde. Behalve de gevoelige tests voor de rest alleen maar een witte test, niks te zien. Dat zou nu dan toch wel zo'n beetje moeten komen?

Ik merk echt aan mijzelf dat ik er een beetje teveel mee bezig ben hoor.
    Word er een beetje gek van :$.

11. Sharlene

Sharlene Actief lid

Apr 10, 2009
    338
    0
    16
    Dubeltje ik hoop voor je dat je streepjes gaan oplopen en dat je plakkertje hebt.
    *Sharlene duim voor Dubbeltje*

12. Sharlene

Sharlene Actief lid

Apr 10, 2009
    338
    0
    16
    Sparky is jouw leven zo interesant dat ze je aan het stalken zijn??? of ben je soms stiekem beroemd en niks aan ons hebt verteld??? ;)

Achh dat zijn zeker mensen die echt niks beters te doen hebben of hun eigen leven echt heeeeeel saai zijn.

13. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

Jun 2, 2014
    6,008
    19
    38
    Pipo:

Ik heb dus die ovulatietesten zoals k schreef ;) bevallen me prima.. Alleen afgelopen maand steeds vrij donkere streepjes!

Sparky:

Wie is het?

djingo:

Hier nog zo een.... Maak mezelf gek... Afgelopen dagen met hoop en nu maak ik mezelf gek met t gevoel dat t niks is deze maand ;)

14. Sparky

Sparky Niet meer actief

Djingo, het is ook heel lastig om er niet teveel mee bezig te zijn. Vooral zo vlak voor nod. Ik hoop voor je dat er snel een positieve test volgt. En nee, diegene heeft niks anders te doen ;)

Mamavanisabel, veel klusplezier ;) bij 'plaats reactie' zie je boven het typveld meerdere opties. Zo ook een paperclip. Daar kan je foto's toevoegen.

15. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

Jun 2, 2014
    6,008
    19
    38
    Sharlene:

Lief van je! Alleen was ie vanmorgen wit en dat lijkt me ook normaler bij 8dpo dan een streepje bij 5 :p

Enne moest lachen om je reactie aan sparky :D

16. Sparky

Sparky Niet meer actief

Dubbeltje, je hebt pb

En nee dames, geen bn'er hier haha ;) nee sommige zijn zo verbitterd dat ze er alles aan doen een ander de grond in te trappen. Deze persoon heeft het op mij gemunt.

17. Djingo

Djingo Niet meer actief

Dubbeltje, zo herkenbaar met het gevoel dat het niks word.
    We moeten er natuurlijk wel een beetje in blijven geloven, maar tis best lastig.

Sparky, net wat je zegt...
    Zo voor de nod is het echt vreselijk spannend.
    Ben er gewoon een beetje chagie van :p. Ik kan niet zo goed tegen onzekerheid en onduidelijkheid.
    Ik wil graag altijd weten waar ik aan toe ben. Maar hier heb je gewoon geen grip op :(:x.
    Zooooo :D

18. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

Jun 2, 2014
    6,008
    19
    38
    Djingo: stom he... Je wilt hoop hebben maar dat is tegelijkertijd ook doodeng

19. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    Dubbeltje,bedankt voor je antwoord.ik hoop dat ze mij ook goed bevallen.morgen kan ik er hoop ik meteen mee beginnen.mijn vorige cyclus was 40 dagen,en daarvoor 25.nu lijkt het weer een kortere te worden.nu over jou,je moet toch pas over 6 dagen ongesteld worden?of heb ik dat mis?dan kun je toch nog wel een positieve test krijgen?corrigeer me als ik het verkeerd denk hoor.

20. Sharlene

Sharlene Actief lid

Apr 10, 2009
    338
    0
    16
    Sorry misschien klink ik een beetje dom, maar wat is pb? als ik vragen mag.

En dubbeltje ik vind dat het nog steeds kan....ff in blijven geloven.
    Wat ik hier altijd leest is toch van geen bloed geef moed......ofzo iets.

Share This Page