Jeetje meiden.. Zelfs ik krijg bijna testdrang en ik zit pas op 0 dpo Ik leef echt zo met jullie mee! Ik check elke dag even of er al positieve(re) testen zijn! Ik heb vakantie dus ik heb de komende tijd wat minder tijd om mee te lezen.. (Misschien wel goed voor me) Hopelijk zijn we straks gezellig met zijn allen zwanger! Succes meiden!
Sparky... Ik zie ook wat!! Tis nog vroeg maar hoop zo voor je dat hij dan blijft plakken! Krijg er test drang van hahaha Maar ik heb nog 1 kv2v5 liggen en 3 cb zwanger/niet zwanger en 1 cb week indicator... Zijn niet super gevoelig dus dat scheeld blijf ik er nog ff vanaf hahaha Hoop dat ik kan wachten tot maandag 10 dpo
Mammz, ik hoop ook voor je dat je vol kunt houden tot 10 dpo. En we gaan gewoon allemaal op roze deze maand hahaha.
Wie had de tekst over vtoege testen hier geplaatst? Was een quote ergens uit wat verklaarde waarom veel positief testen met ultra vroege testenn.. dubbeltje was jij dat? Kan t ff niet meer vinden
Ik zie ook wel iets, maar als ik heel eerlijk ben vind ik het er niet positief uit zien. De teststrip is nogal roze gekleurd. Links en rechts maar de testreep lijk ik ook nog 2 roze lijntjes te zien. Lijkt alsof de test niet goed doorgelopen is... Maar misschien een vertekend beeld door de foto? Hoe ziet de test er nu uit!
Ukkie Klopt was ik. Dit was m'n bericht: Kijk, dit verklaard wel wat.... Ultra gevoelige (10 mlU/mL HCG) zwangerschapstesten Zwangerschapstesten met een gevoeligheid van 10 mlU/mL hCG (6 dagen voor de volgende menstruatie) worden door medici en huisartsen met een goede reden afgeraden. Op de eerste plaats is de kans op afbreken van de zwangerschap nog erg groot, meer dan 60% in de eerste paar dagen na de bevruchting. Daarnaast is het zo dat een niet zwangere vrouw een hCG niveau heeft tussen 0 mlU/mL en 10 mlU/mL. Deze"ultra" of "extra vroege" zwangerschapstesten kunnen dus een vals positief resultaat (zwanger) geven. Er worden zelfs testen aangeprezen die al een positief resultaat zouden kunnen geven 7 dagen na de mogelijke bevruchting. Medisch gezien (biochemische zwangerschap) wordt er dan nog niet van een "echte" zwangerschap gesproken. Dergelijke testen zijn zeer bedenkelijk en de teksten hierover ernstig misleidend. Haha ga k gelijk weer twijfelen... Maar ja zit wel dichter bij nod nu en is nu wel echt duidelijker toch!?!?!
Vandaag nog met de huisarts waar ik werk besproken. Die zegt "vals positief " bestaat niet. Een streep is een streep en betekent dus hcg. Een test reageert namelijk alleen op hcg. Een garantie dat t goed innesteld en een goede zwangerschap die volgt is er niet als je voor NOD test.
Oh en t maakt niet uit of de streep licht, donker, dik of dun is. Dus in dat geval mag degene die de lijst gaat aanpassen mij wel op ROZE zetten
Logan: Dan klopt die tekst niet.. De hele vroege testen zijn vanaf 10... Dus Denisja!!! Voorzichtig gefeliciteerd! Mamasmeisje: Balen! Hopelijk volgende ronde meer geluk!
Een streep=streep klopt helaas niet helemaal, ik heb toch echt zelf testjes gedaan (vorige maanden, en vorige week ook nog) waar een zichtbaar streepje stond, terwijl hcg <1 was/niet zwanger was. Dus toch iets van een voorgedrukt lijntje ofzo
Een niet zwangere vrouw heeft een waarde tussen 0-5. Zie hieronder: Bloedtest HCG-waarde met 4 wkn zs-->Uitslag Minder dan 5---------------------------->Negatieve zwangerschap Tussen de 5 en 25----------------------->Positieve zwangerschap die negatief kan eindigen Boven de 25----------------------------->Positieve zwangerschap
Dat roze naast de streepjes komt omdat de foto bewerkt is. Ik ga zo weer testen maar ik verwacht echt geen superduidelijke streep. Ik ben nu pas 6 dagen voor nod en hcg verdubbeld om de dag dus met zo weinig hcg zal er wel iets verschil zijn als het goed is, maar niet veel. En ik heb tot noch toe altijd lichte streepjes gehad. Ze lopen wel op maar minder snel dan gemiddeld. Ik ben in ieder geval wel blij met mijn tempkaart tot nu toe Nog iemand getest vandaag?
Zwangernr5 Dank voor de informatie! Zal dr tekst die ik vond vast niet goed zijn hopen we dan maar haha Sparky: En en??? Getest?? Nog steeds n streepje? Ik ga zo je temp kaart kijken. Ik heb mijne nog niet ingevuld maar m'n temp is gestegen! 37.1 vandaag