1e foto bewerkt. Boven gisteren (ja staat echt een streepje op maar valt een beetje wegg) onderste van vandaag. 2e. Foto onbewerkt. Waarschijnlijk na uploaden helemaal niks te zien. Wel balen dat mijn kwaliteit van foto's zo slecht is, maar om nu speciaal voor testen een goede camera te kopen gaat mij net even te ver haha
Ik zie het op de onderste van de linkerfoto.als je een foto van verder af neemt en na het maken bijsnijdt,is dan de kwaliteit niet beter?
Sparky: Yep ik zie je streepje ook op die van vandaag! En ik heb wel eens foto's geplaatst hier met mn goede camera, maar dan nog komen ze hier heel slecht op t scherm omdat ze aangepast worden voor t plaatsen... Erg jammer... Maar anders is een foto van mij 16GB dus begrijp het wel Pipo: Via FOTO BEWERKEN - makkelijk online je foto's bewerken of aanpassen en dan "inverteer"
Hahaha ik zie in een keer zo'n beeld voor me van allemaal foto's van 16 GB, dat alles hier mega mega traag is door alle testjes hihihi Sparky ik zie ook weer wat, ik vind hem duidelijker dan gisteren.. Hopen dat ie zo mooi door blijft oplopen. @pipo: die testdrang krijg je hier vanzelf wel. Maar ik vind het juist heel spannend om de testen van andere te bekijken en te beoordelen. Ik weet niet of ik zelf snel vroeg zou testen... Hmm terwijl ik het schrijf twijfel ik al 😝
@ sparky en zwangernr5: dromen jullie dan ook over hele gekke dingen? Van mij zus begrepen toen zij zwanger was dat zij echt over grijs wordend haar droomde en over hormonen. Toen ging ze testen en had ze positieve test. Volgens mij hoort gek dromen wel bij het beeld ☺️☺️☺️☺️ Ohhh nog spannender dus. Zwangernr5 ga jij nog testje wagen?
Gister echt ellendig, vlagen misselijk wat lichte plopjes in mijn onderbuik (niet echt krampen, maar gewoon een raar gevoel) Wat duizelig en zo. Moet zeggen, vandaag voel ik me nog vrij normaal. Wel veel afscheiding nog en sinds een paar dagen vollere borsten. Maar geen buikpijn of misselijkheid nog tot nu toe.
Hier gelukkig geen last van levendige dromen, heb het alleen als ik onrustig slaap en tussendoor veel wakker wordt. Verder in mn zwangerschappen had ik het wel... Ook een keer gedroomd dat ik mn kindje verloor in de wc...en was al best groot... was toen wel even een paar dagen van de kaart...