NOD lijst 1 t/m 15 augustus

Discussion in 'NOD forum' started by pingpongpcos, Jul 7, 2024.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LizMe

LizMe Fanatiek lid

Aug 7, 2016
    3,887
    2,564
    113
    We gaan voor roze!

1 Augustus (2)
    Lieke2022 - 31 jaar - ronde ? - 1e kindje
    Peer14 - 27 jaar - ronde 14 (10 na ma) - 1e kindje

2 Augustus (0)

3 Augustus (2)
    Narcisje - 34 jaar - ronde 34 - eerste kindje dmv ICSI
    Shelly - 30 jaar - ronde 1 - 2e kindje

4 Augustus (4)
    Pingpongpcos - 30 jaar - ronde 8 - 1e kindje (OI)
    Lexyloo - 34 jaar - ronde 19 - 1e ronde IUI - 1e kindje
    Maria94 - 30 jaar - ICSI 2, terugplaatsing 2 - 1e kindje
    KarlijnA91 - 33 jaar - ronde 0 - 2e kindje

5 Augustus (2)

Deniesjuh666 - 34 jaar - Ronde 9 - 2de kindje(1ste met nieuwe vriend)
    Denise - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 na miskraam

6 Augustus (2)
    Dutch - 32 jaar - ronde 1 - 3e kindje
    Vederlicht - 41 - ronde? - 2de kindje

7 Augustus (2)
    Sookie90 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 1 (na ZOL)
    Jaimpiej - 35 - ronde 2 - 3e kindje

8 Augustus (1)
    Pammie87 -35 jaar- 2e kindje - 3e ronde

9 Augustus (2)
    GezelligZwangerWorden - 29 jaar - 1e kindje - Ronde 18

Winnie85 - 30 jaar -1e kindje - ronde 9

10 Augustus (1)
    Nola26 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 43 (IUI-1)

11 Augustus (0)

12 Augustus (2)

Ziggi - 36 jaar - 3e kindje - ronde 6
    Lizme - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1

13 Augustus (1)
    Leandrotje - 5e kindje - 1e ronde na MK (14/6/24)

14 Augustus (0)

15 Augustus (1)

Lauren1993 - 30 jaar - 1ste kindje - ronde 22

Totaal (22)

Wachten op eisprong (4)

Wachtbankje (18)

Zwanger (0)

Ongesteld (0)

WIL JE OP DE LIJST?
    Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde.
    HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).

2. KarlijnA91

KarlijnA91 Bekend lid

Oct 8, 2021
    996
    1,550
    93
    Ohh wat spannend dat de eersten alweer richting NOD gaan. Zo lastig om niet te focussen op eventuele symptomen hè.
    @pingpongpcos ik snap je gevoel na zo'n witte test, maar het is echt nog vroeg! Bij mijn vorige zwangerschap testte ik 8DPO negatief en 10 DPO pas een tuurstreepje. Misschien zijn de steken wel van de innestelling :rolleyes:
    @LizMe, fijn dat je je ei gevonden hebt, nu afwachten maar!
    @Deniesjuh666, dat is toch geen zeuren. Ik kan me best voorstellen dat juist omdat het de vorige keer zo lang duurde, je nu eerder aan je limiet zit. Fijn dat je de komende dagen wat meer rust hebt. Hopelijk doet het je goed.

Ik ben bang dat ik de lijst al moet verlaten voordat hij officieel begonnen is. Gisteren (CD24) al spotting gehad en vandaag echt het gevoel dat elk moment de sluizen open kunnen gaan. Aangezien ik het gevoel heb dat het een eiloze ronde is, zou een korte cyclus niet zo gek zijn. Maar we wachten nog maar even af.

3. pingpongpcos

pingpongpcos Fanatiek lid

Mar 22, 2024
    1,266
    1,219
    113
    Female
    Ja zou heel goed kunnen hoor! Maar ik schrok zó van hoe heftig die steken waren (zeker omdat ik er dus wakker van werd) dat ik even een beetje van m'n apropos ben. Nu de hele ochtend alweer lichte krampjes, wat ook weer vanalles kan betekenen natuurlijk. We wachten maar geduldig af..

Wel balen voor jou zeg :/ Weet je zeker dat het een eiloze ronde was? Kan me even niet meer herinneren hoe jouw cyclus er deze ronde verder uitzag, maar dat klinkt inderdaad alsof je hopelijk meer geluk gaat hebben bij een volgende!

4. Nola26

Nola26 Fanatiek lid

Jul 15, 2020
    1,134
    1,009
    113
    Female
    Zoveel testen? Kijken wanneer ovitrelle uit m'n lichaam is, zodat ik niet valspositief test na 10 dpo? Als hij 7/8dpo een testje doe en negatief is dan wacht ik gwn een paar dagen. Het is m'n eerste keer met hormonen, dus niet zo gek dat ik even wil zien wat m'n lijf doet. Gek maak ik me al niet meer na 3,5 jaar:o:
    Bijna iedereen test tegenwoordig vanaf 9 dpo. 30 testjes voor €11,29 liggen die komen lange na niet op hoor:roflmao:

LizMe and Jaimpiej like this.
  5. Lexyloo

Lexyloo Actief lid

Jul 25, 2023
    466
    474
    63
    Female
    Ik ben bang dat ik toch eerder ongesteld ga worden dan de mn berekende NOD/de dag dat ik mag testen van het ziekenhuis.
    In mijn natuurlijke cyclus word ik altijd 11 dagen na m'n ovulatie ongesteld. Dat zou zo'n beetje nu zijn.

Gister helderrood bloed bij het afvegen. Temperatuur is nog wel hoog en het zet nier echt door (mn maandverband blijft wit).

Duimen dat het een innestelingbloeding is en niet doorzet.
    Ik heb dat ook gedaan. Bij mij ook de eerste keer met hormonen en waa eigenlijk ook gewoon nieuwsgierig. Ik heb getest tot de ovitrelle niet meer zichtbaar was, dat was afgelopen zaterdag. En nu gewoon afwachten.

Al denk ik dat ik misschien alweer van de lijst af kan. Gister en eergister wat helder rood bloed gehad. Niet perse een flow maar wel een grote veeg op mn toiletpapier.
    Zonder medicatie is mn LF 11 dagen (beetje aan de korte kant) en daar zit ik nu op.
    We hopen nog op een innestelingbloeding maar het voelt toch niet helemaal goed.

Jaimpiej and Nola26 like this.
  6. KarlijnA91

KarlijnA91 Bekend lid

Oct 8, 2021
    996
    1,550
    93
    Ja, snap wel dat je dan denkt: dit kan niet goed zijn. Was zo handig geweest als je ff een melding kreeg van je lichaam wat die signalen betekenen :roflmao: Afwachten maar weer inderdaad! Ik duim voor je!

Nee ik weet het niet zeker. Maar heb altijd rond mijn eisprong veel slijm en buikpijn en deze maand beiden niet. Dat heb ik wel eens vaker en meestal is m'n cyclus dan ook korter, dus mijn eigen interpretatie is dan dat er geen ei was, haha. Vooralsnog zet het niet door, dus we wachten maar weer af.

pingpongpcos likes this.
  7. Nola26

Nola26 Fanatiek lid

Jul 15, 2020
    1,134
    1,009
    113
    Female
    Ja toch! hier vooral ook de nieuwsgierigheid, zo kun je beetje monitoren wanneer hij negatief is en als je daarna een lijntje ziet het geen ovitrelle meer is.

Ohh spannend zeg, laten we hopen dat het een innestelingsbloeding is geweest! hoop het zo voor je♡ maar begrijp je onzekerheid en dat het niet goed voelt ook...
    Inmiddels nog niet weer getest dus?

Lexyloo likes this.
  8. Winnie85

Winnie85 Actief lid

Feb 7, 2024
    158
    175
    43
    Female
    Ik weet niet meer zo goed waar ik aan toe ben deze cyclus. Mijn menstruatie was vrij licht, ik heb veel spotting deze cyclus en de ovulatie testen blijven negatief. 9 augustus NOD gaat m sowieso niet meer worden, voorlopig nog maar even stug door testen. Hoe langer ik ontpil, hoe onregelmatiger mijn cyclus lijkt te worden…

9. pingpongpcos

Mar 22, 2024
    1,266
    1,219
    113
    Female
    Ah zo, ja je kent je eigen lichaam natuurlijk het beste! Als je het zo vertelt lijkt het me een hele logische conclusie inderdaad. Hopelijk volgende ronde beter dan ;)

En ja, ik zou echt zó graag een soort dashbordindicator hebben met 'je hebt nu je eisprong' en 'er is nu innesteling' of zo. Maakt het een stuk makkelijker :p Mijn lijf geeft nu ook signalen af die het wel had in de ronde zonder utrogestan, maar niet in die mét. Dus nu ben ik.. een beetje in de war haha.

Maria94 and Nola26 like this.
  10. Lexyloo

Lexyloo Actief lid

Jul 25, 2023
    466
    474
    63
    Female
    Nee, nog niet. Ik probeer af te wachten tot de datum waarop de gynecoloog zei dat ik mocht testen (4 augustus).
    Deels ook omdat ik zo bang ben voor weer negatief.

11. Nola26

Nola26 Fanatiek lid

Jul 15, 2020
    1,134
    1,009
    113
    Female
    Ohja dat is voor jou dan 16 dagen na iui toch? Knap dat je zolang kan wachten:oops:
    Dat is later dan wat ze mij hebben gezegd. Ik mag 10 augustus testen, dat is dan 13 dpo en 14 dagen na iui. Wat kan dat verschillen.
    Kan me voorstellen dat je bang bent voor weer een negatieve test!
    Succes nog even met afwachten en ik duim voor een positieve test voor jou♡

12. Nola26

Nola26 Fanatiek lid

Jul 15, 2020
    1,134
    1,009
    113
    Female
    #272 Nola26, Jul 30, 2024
    Last edited: Jul 30, 2024
    Hé wat vervelend. Ik weet nog wel mijn eerste jaar na het stoppen met de pil, toen was ik ook onregelmatig en kon m'n ovulatie ook wel eens pas rond dag 18 en 20 zijn. Ik hoop dat je toch gauw je ovulatie weet te vinden, wachten duurt in zulke gevallen dan lang!

13. Winnie85

Winnie85 Actief lid

Feb 7, 2024
    158
    175
    43
    Female
    Kijk, dat biedt perspectief, thanks!
    Het is nu pas CD 16 dus er is ook nog lang geen man over boord. De afgelopen maanden was mijn ovulatie tussen CD9 en CD14. En aangezien er nog geen enkele verandering in LH merkbaar is wordt ik er toch vrij ongeduldig en onzeker van. Maar zo te horen nergens voor nodig :)

14. Lexyloo

Lexyloo Actief lid

Jul 25, 2023
    466
    474
    63
    Female
    Helaas ben ik vannacht echt heel erg ongesteld geworden. Bevestigd door mn bbt die weer naar 36.31 gezakt is dat het geen innestelingbloeding is.

Klopt, 16 dagen na IUI. Vond het al best wel lang! Vind 14 dagen veel logischer. Misschien had de verpleegkundige zich wel vergist? Hoedanook, maakt nu niet meer uit.

Ik ga heel hard duimen voor jou en een mooie positieve test!

15. Jaimpiej

Jaimpiej Actief lid

Feb 14, 2019
    258
    412
    63
    Female
    Aah sh*t zeg! Had zo voor je gehoopt dat het een innesteling was… ik heb bij beide zwangerschappen ook gedacht dat ik ongesteld was geworden. Ongeveer 2/3 dagen bloed verloren tot ik een week later ineens dacht wacht eens… mijn ongesteldheid heeft niet echt doorgezet en heb pijn aan mijn borsten

Lexyloo likes this.
  16. Vederlicht

Vederlicht Actief lid

Feb 2, 2024
    308
    262
    63
    Zo balen voor jullie. Wat een anti climax is t toch soms hè? Sterkte en hopelijk mag t volgende x wel raak zijn

Lexyloo likes this.
  17. pingpongpcos

Mar 22, 2024
    1,266
    1,219
    113
    Female
    Ah nee, balen... En je hebt er nog best even op moeten wachten ook :/ hopelijk volgende ronde beter nieuws!

18. Nola26

Nola26 Fanatiek lid

Jul 15, 2020
    1,134
    1,009
    113
    Female
    Ja maar dat is het ook, als je anders gewend bent en hij nu later is, is dat gwn balen en zit je er op te wachten, dan is die ongeduld ook hartstikke logisch!
    Hopelijk wordt het wachten eerdaags beloond!

Winnie85 likes this.
  19. Nola26

Nola26 Fanatiek lid

Jul 15, 2020
    1,134
    1,009
    113
    Female
    Ahw neee wat ontzettend klote:( en ook nog zo erg ongesteld, zo niet leuk!
    Had het je zo gegund! Ik duim en hoop dat het de volgende ronde wel raak is♡ Wees lief voor jezelf!!

Lexyloo likes this.
  20. Sookie90

Sookie90 Actief lid

Dec 21, 2022
    307
    236
    43
    Female
    Ah wat jammer zeg!
    Ik duim en hoop dat je de volgende ronde wel een positieve test in handen hebt!

Share This Page