Wat een weg moeten jullie toch afleggen hè? En je weet niet eens waarnaartoe met die blinddoek op… ook voor jullie @Mibela wat een woorden. Na 10 jaar met lege handen. Hopelijk mag het deze ronde voor jullie beiden blijvend raak zijn ♡
Jaa meestal geen moeite met de 1e wachtweek, maar nu duurt het me allemaal maar te lang Ik ga waarschijnlijk wel eerder testen. Zondag ben ik 8 dpo en vanaf dan wil ik kijken wanneer de ovitrelle uit m'n lichaam is, denk dat ik op z'n vroegst 10/11 dpo al wel een testje waag. Zal leuk zijn om zwanger op vakantie te gaan, maar als het nog niet zo mag zijn dan hebben we de afleiding van een leuke week vakantie met elkaar♡ en gelukkig bestaan er tampons, zodat ik gwn onbezorgd kan zwemmen enige nadeel zal zijn dat we tussendoor naar zkh moeten voor de ingangsecho voor de 2e iui, maar gelukkig zitten we maar een dik uur van huis, dus dat is te doen!
Jeetje wat een pittige weg hebben jullie al moeten afleggen en wat een verdriet door al 2 zwangerschappen te zijn verlorenen nog steeds met lege handen...spannend nu het de laatste ronde is...ik ga heeel hard voor jullie duimen dat dit een plakbaby zal zijn♡
Hier vandaag al sinds de middag steekjes in mijn onderbuik en zeurende onderrug. Ik zit op 9dpo. Zou pas 6 augustus ongesteld moeten worden dus ik hoop dat dit voortekenen zijn. Mijn eisprong voel ik altijd ook vreselijk erg. Deze dagen duren echt te lang
Kon het weer niet laten hoor. De testen op de verpakkingen zijn 1,5 minuut na het dippen/druppelen. En die andere met witte achtergrond is net binnen de afleestijd van 5 minuten. Met het blote oog zie ik de lijn van de early vrij goed (nog wel vaag maar roze, net zo breed als de teststreep) en de 2v5 zie ik ook met het blote oog. Ik ben er wel vrij zeker van dat er iets gebeurt maar of het echt de goede kant op gaat.... Toch nog even afwachten. Wel gevoelige borsten, misselijk en spotting is al ff gestopt. Wat denken jullie? Zit er een kans in?
Welkom! Wat een lange weg heb jij al afgelegd. Het wachten is dus begonnen, ik duim heel hard voor je!!❤️
oh my…. Ontzettend spannend voor jou! Helemaal gezien wat je allemaal al hebt mee moeten maken Hoe voel je je? En kan je je bedwingen te wachten tot morgen of ga je vandaag testen? Hoop zooooooo dat je goed nieuws gaat brengen
Nou ik zit mezelf ook alweer aardig gek te maken haha… heb al weer wat testen gedaan al kan die helemaal nog niet positief zijn gister heel de middag avond onderweg geweest met mijn moeder naar de SEH. Voelde me een partij beroerd daarna. Verhoging, pijn in mn maag, misselijk en krampen in mn onderbuik. Kreeg geen hap door mn keel en dan nu… bruin verlies… zal het de innesteling geweest zijn nu 8DPO
Ohhh wat spannend! Een lijn is een lijn, en als jij 'm ziet, is dat gewoon zo hoor! Op de foto vind ik het lastig, ik denk juist op de dipper wat te zien en op de 2v5 niet, maar dat ligt gewoon aan mijn (gebrekkige) tuurkwaliteiten denk ik. En je klachten klinken veelbelovend! Dus een kans is er zeker, denk ik. Wanneer wil je nog een keer testen?
En, zie je al iets op de testen? Oh jeetje, hopelijk was dat inderdaad een hele enthousiaste innestelling!
Dat is jammer maar je bent nog heel vroeg natuurlijk! Hopelijk was het echt de innestelling gisteren!
Op de early zie ik denk ik iets! Staat ie wel goed in t vakje? Spannend!! Hoop zo dat de hcg doorzet? Ik ben t even kwijt maar had je terugplaatsing in eigen cyclus?
Wij lopen gelijk op, ik wil zo graag van alles voelen…hopelijk is dit voor jou t begin van iets moois! Duimen draaien