Goedemorgen ladies, Hier zijn de spannende dagen aangebroken...ben al vanaf 6dpo aan het testen ivm ovitrelle. Nu op 9dpo (10 dagen ovitrelle) lijkt hij weer iets te gaan oplopen, maar kan ook mijn verbeelding zijn. Maar weer afwachten hoe de test morgenvroeg is. Merk wel dat het me deze ronde weer eens erg bezig houdt, dat vind ik wel minder
Oei, ik duim dat het geen voorbode is! Heb wel eens gelezen dat dat ook voor kan komen bij een goede zwangerschap, maar snap jou gedachtengang ook, wat een mindf*ck
Hi LizMe & Nola26, Ja echt balen, ben er heel chagrijnig over. Ik word elke keer 8 a 9 dagen na ovulatie ongesteld, wat volgens mij te vroeg is. Maar het ziekenhuis vind dit niet te vroeg. Die zijn nu ook een maand op vakantie dus gaat (in mijn hoofd) deze maand ook niet lukken. Ik wilde graag heel kort tussen mijn eerste zoontje en volgende kind en dat moet ik nu laten gaan. Bij mij is ook alles met medicatie waar ik best veel last van heb dus dat vind ik ook gewoon niet leuk dat ik dat nogmaals moet nemen (terwijl ik dus het idee heb dat het toch niet werkt). Wel heel fijn om meerdere positieve resultaten binnen te zien druppelen, dat geeft hoop! En ik moet ook niet zeuren, ik heb gister een heerlijke dag met mijn zoontje gehad, en met een kleine baby erbij zal dat ook anders worden dus moet ik daar gewoon extra van genieten nu
ennnn.. wellicht nog een geruststelling.. tussen onze eerste en tweede zit bijna 5 jaar en ze spelen en zorgen zo goed met en voor elkaar. Hebben amper ruzie. Achteraf had ik het niet anders gewild. En straks als nummer 3 er is zit er weer bijna 4 jaar tussen. Persoonlijk vind ik het heerlijk.
Er is ook helemaal niks mis met een leeftijdsverschil maar dat is niet hoe ik het voor mij zag. Het zal toch altijd medisch blijven en daar zou ik op een gegeven moment wel klaar mee willen zijn. Het valt toch niet te plannen, als het ons hopelijk nog een keer gegund wordt is dat natuurlijk het allermooiste en dan maakt de rest (leeftijdsverschil etc) allemaal niet meer uit
Ik begrijp heel goed dat je erg baalt! Ondanks dat je al zoontje hebt en daar heel blij mee bent, heb je toch ook nog plaatje in je hoofd met nog een kindje erbij. Als je dan ook nog allerlei bijwerkingen hebt is het gewoon even niet leuk
Pff ik vind dit inderdaad ook wel heel vroeg, wat houdt het ziekenhuis aan? Ik kan me voorstellen dat die medicatie ook heel zwaar is, het is maar net hoe je lichaam reageert op die hormonen. Zelfde met een zwangerschap zelf toch. De ene vliegt er doorheen en de ander heeft elke klacht die er bestaat. Je mag ook echt lekker balen en tegelijk genieten van je zoontje, kan naast elkaar bestaan toch! sterkte!
@Sookie90 ik zie hem zeker, hopelijk stopt het bloedverlies. Kan inderdaad nog beide kanten opgaan @Nola26 heb je foto's? Ik denk dat je nu inderdaad de komende twee/drie dagen echt de oploop goed moet gaan zien. Zo spannend en ik snap dat je er mee bezig bent. Ik vind het ook altijd lastig als mensen zeggen dat je dat niet moet doen, zo werkt het toch niet
Klopt. Nog geen menstruatie te bekennen maar ook nog niet getest. Merk dat ik na de miskraam toch een beetje gespannen ben. Mocht ik morgen nog geen menstruatie hebben test ik morgenvroeg
@Tweederondepcos ah shit balen dat je op rood gaat. Ik duim dat je snel een mooie positieve test hebt ❤️
Ohh spannend!! Ik snap wat je bedoeld met dat het je bezig houdt! Ik had het losgelaten een beetje los gelaten maar na de miskraam ben ik er ook weer veel mee bezig. Hopelijk lopen de testen mooi op en kun je gaan genieten van een zwangerschap ❤️
Ohh dat is inderdaad snel. Ik snap wat je bedoeld met het plaatje wat je in je hoofd hebt en als dat dan niet lukt is het extra balen! hopelijk snel een positieve test en geen hormonen meer, dat lijkt me extra heftig iedere maand die hormonen erbij ❤️
Het ziekenhuis zegt dat 9 dagen prima is. Met mijn eerste zwangerschap kreeg ik op mijn verzoek utrogestan en toen was het meteen raak. Nu wilden ze eerst bloedprikken, wat deze cyclus is gebeurd maar wel naar ovitrelle en 3 dagen na ovulatie (waarschijnlijk). Progesteron was toen heel hoog maar voelt toch nog niet goed. Nog maar eens goed doorvragen in september
Dit is ook mijn ervaring ermee. Ik ben voor mijn eerste zwangerschap vanwege steeds eerder bruin bloedverlies naar een gynaecoloog gegaan. Ze gaf toen aan dat ze verwachte dat omdat het geen rood verlies was ik alsnog wel zwanger kon raken maar gaf me toen utrogestan om toch te proberen. Het hielp tegen het bloedverlies en ik was gelijk zwanger. Ik heb nu ook aangegeven bij de huisarts dat mocht dit terugkomen (toen was ik al langer van spiraal af en werd het elke maand/twee maanden een dag eerder) dat ik opnieuw dit graag zou willen gebruiken maar of dit geaccepteerd zal worden geen idee. Ik zou dan inderdaad vragen of je wat rond de 8 dagen na ovulatie mag prikken ook juist omdat het toen goed geholpen lijkt te hebben, wanneer je meestal al ongesteld word. Pittig als je zo voor jezelf moet opkomen.
Ja vreselijk konden we dat maar uitzetten, normaliter kon ik het veel meer loslaten, maar nu we voor het eerst in het traject zitten, zit het ineens weer zo in m'n hoofd Ik heb de foto's bijgevoegd, weet niet of er hier wat van overblijft. Allemaal zelfde tijdstip sochtends met 2e urine. Heb net ook van de kruidvat meegenomen die heeft meer hcg nodig, daar is nu niets tot ver weg wat op te zien, dus dat is ook wel een goede om komende dagen mee te vergelijken, mocht er iets bezig zijn...
Oh zo herkenbaar dat je er daardoor weer meer mee bezig bent, de wens wordt juist sterker na verlies vond ik! Super lief van je!❤️ en ik duim ook voor jou, wanneer ga je testen?