Ja, je moet idd op de 1e dag bellen, maar wordt dus volgende ronde voor ons, nog niet waar we nu in zitten. Cyclus is heel regelmatig (28-30 dagen). Overigens kan ik ook meedoen aan een trial waarbij ze extra hormonen geven tijdens innestellingsfase, ben benieuwd. Het kan ook een placebo zijn hahaha dus dat is wel spannend.
Kan ik heel goed snappen dat je er nog niet aan toe bent om te stoppen en als jullie de ruimte hebben om de behandeling voort te zetten op eigen kosten zou ik dat in jullie situatie ook zeker doen!! Maar pfff wat een geld kost dat zeg! Begrijpelijk dat jullie het dan in een ander kliniek/zkh willen laten doen! Ik hoop ook ontzettend voor jullie dat dat allemaal niet nodig zal zijn en de komende tp gwn jullie wondertje is!! Duimduimduim!
Aah oke, dat is helemaal mooi als dat extra kansen bied, behalve als je een placebo te pakken hebt dan haha! Ik duim dat het op de valreep toch niet nodig zal zijn!
We gaan voor roze! 1 Augustus (1) Lieke2022 - 31 jaar - ronde ? - 1e kindje 2 Augustus (0) 3 Augustus (2) Deniesjuh666 - 34 jaar - Ronde 9 - 2de kindje(1ste met nieuwe vriend) Narcisje - 34 jaar - ronde 34 - eerste kindje dmv ICSI 4 Augustus (0) 5 Augustus (0) 6 Augustus (0) 7 Augustus (0) 8 Augustus (1) Pammie87 -35 jaar- 2e kindje - 3e ronde 9 Augustus (3) GezelligZwangerWorden - 29 jaar - 1e kindje - Ronde 18 Denise - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 na miskraam Winnie85 - 30 jaar -1e kindje - ronde 9 10 Augustus (0) 11 Augustus (0) 12 Augustus (1) Ziggi - 36 jaar - 3e kindje - ronde 6 13 Augustus (0) 14 Augustus (1) Shelly - 30 jaar - 2e kindje 15 Augustus (1) Nola26 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 43 (IUI-1) Totaal (9) Wachten op eisprong (9) Wachtbankje (1) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Ik plof hier ook maar gezellig neer. Helaas veel bekende namen . Voor ons de eerste ronde na de miskraam. Een hele korte cyclus met een positieve ovutest op CD8. We gaan het wel weer zien . Stiekem hoop ik wel dat mijn lijf nu snapt wat de bedoeling is. Moet wel zeggen dat ik veel vruchtbaar slijm zie terwijl ik dat voor de miskraam nooit zo goed kon spotten. Ben benieuwd . Deze ronde gewoon nog even zelf proberen en vanaf volgende ronde weer verder met IUI.
Als we die ronde zelf gaan betalen is al ons spaargeld er doorheen.. dus of we dat moeten willen / of het slim is is de vraag, maarja..
Ik heb vandaag de follikelmeting gehad en die was prima. Follikel van 15 mm en baarmoederslijmvlies 9 mm op cyclusdag 10. Volgende week woensdag (24-07-24) staat de terugplaatsing gepland! Morgen ovitrelle spuiten en vanaf vrijdag beginnen met de rest. Het komt ineens weer super dichtbij nu! Ik voel me blij en angstig tegelijk.
We gaan voor roze! 1 Augustus (1) Lieke2022 - 31 jaar - ronde ? - 1e kindje 2 Augustus (0) 3 Augustus (2) Deniesjuh666 - 34 jaar - Ronde 9 - 2de kindje(1ste met nieuwe vriend) Narcisje - 34 jaar - ronde 34 - eerste kindje dmv ICSI 4 Augustus (0) 5 Augustus (0) Vederlicht - 41 - ronde? - 2de kindje 6 Augustus (0) 7 Augustus (0) 8 Augustus (1) Pammie87 -35 jaar- 2e kindje - 3e ronde 9 Augustus (3) GezelligZwangerWorden - 29 jaar - 1e kindje - Ronde 18 Denise - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 na miskraam Winnie85 - 30 jaar -1e kindje - ronde 9 10 Augustus (0) 11 Augustus (0) 12 Augustus (1) Ziggi - 36 jaar - 3e kindje - ronde 6 13 Augustus (0) 14 Augustus (1) Shelly - 30 jaar - 2e kindje 15 Augustus (1) Nola26 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 43 (IUI-1) Totaal (9) Wachten op eisprong (10) Wachtbankje (1) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Jemig wat een spanning. Ik kan mij niet voorstellen hoe jij je denk komende twee weken moet voelen.. heb je afleiding? Of hoe ga je ermee om?
@Narcisje wat een spannende tijd ga je in. Ik hoop zo dat deze terugplaatsing een wonderschone baby gaat opleveren ♡ @Nola26 mag dit ook jullie ronde worden…. Hoe ervaar je dit proces tot nu toe? @Lieke2022 hopelijk gaat je lichaam helemaal begrijpen wat de bedoeling is en wordt dit jullie ronde en natuurlijk voor allen wens ik niks minder dan een mooie roze test over een aantal weken! Wat zouden we dan leuk de zomer ingaan! hier begonnen met ovulatie testen. Meestal heb ik een korte piek rond cd15. Dat is zondag… ik had de vorige ronde een heel licht positieve test en de volgende dag begon toch de menstruatie, wel anders als normaal dus denk toch een vmk. Voel mij nu ook weer mijzelf…. Gek hoe dat gaat en voelt. Moet zeggen dat ik dat afgelopen week wel even pittig vond… t lichaam wat signalen afgeeft, een beetje van ik weet dat ik niet zwanger ben maar voel t toch
Pfoe, dat lijkt me toch ergens ook wel een hele lastige realisatie! Hoe voel je je inmiddels, aangezien je zegt dat je je nu weer jezelf voelt? Wel positief, of toch nog veel terugdenken aan het wat-als van de vorige ronde?
Helaas welkom terug! Hopelijk nu voor de laatste keer, en straks lekker in het zwanger-forum meepraten Was je altijd zo vroeg met je eisprong, of denk je dat het toch nog door de miskraam een beetje in de war is? CD8 al vruchtbaar slijm is wel echt vrij snel! (al mag ik niks zeggen, zit zelf ook precies op CD8 haha en had ook (sorry tmi) een hele sliert vanmorgen.. maar goed, ik spuit dan ook FSH). Wel fijn (?) dat je nog even een ronde relatief rust krijgt voor je de hele molen weer in moet. Ik ga voor je duimen dat dat achteraf niet blijkt te hoeven!
Dankjewel, ik hoop dat iui het zetje geeft voor ons...Ben vanmorgen ongesteld geworden, dus kan straks bellen. Vind het wel spannend, vooral het zelf prikken vanaf komende week en hoe ik op de hormonen zal gaan reageren. Nooit gedacht dat het zover zal komen, nadat het 10 jaar geleden 2x op de natuurlijke manier ons gwn binnen een jaar is gelukt. Wat enorm balen dat je toch ongesteld bent geworden en wat bijzonder dat je het gelijk aan je lijf kan merken wanneer er een verandering heeft plaatsgevonden hé! Laten we indd hopen en hard duimen dat we deze ronde met een goede zwangerschap de zomer in mogen gaan !!♡
Ik moet deze week nog veel werken (vandaag dagdienst, morgen nachtdienst, zondag en maandag avonddienst) en dan is woensdag de tp. Daarna ga ik in m'n eentje twee dagen weg (heel misschien 3) zodat ik lekker even de deur uit ben en hopelijk van mooi weer kan genieten.. en verder hoop ik idd dat de tijd snel voorbij gaat. Over het algemeen gaat de tijd altijd snel maar in wachtweken is dat natuurlijk anders
Heel spannend, maar het prikken valt mee! De eerste prik heb ik een potje zitten janken, maar dat was meer om het idee en de opluchting dan dat het pijn deed. Je voelt er niks van en wordt er steeds handiger in. Ik vond in de ochtend prikken wel fijner dan in de avond, maar dat verschilt ook per persoon. Ook je spuit 20 minuten van te voren uit de koelkast halen helpt. De vloeistof is wat minder koud. You can do it!
Nee ik had altijd pas een eisprong op CD16. Moet zeggen dat ik niet helemaal zeker ben of mijn laatste menstruatie een menstruatie was aangezien het 5 dagen vooral bruin was. Maar had ook veel honger en rommelende buik dus ik ben er maar van uit gegaan. Het zal allemaal nog wel wat van slag zijn!
Ah, ja dat maakt het dan weer lekker vaag. Is duimen voor positief resultaat straks gewenst, of liever nog eventjes rust deze ronde?
Dit had ik ook precies zo, bij mijn dochtertje. Eerste keer echt met klotsende oksels enzo. Zoooo eng. Maar valt echt alles mee. Na een tijdje deed ik t gewoon altijd overal hahaha. Schaamteloos. Maargoed Ik hoop dat dat me nu toch allemaal bespaard word. Mijn vriend en ik heb hebben het gisterenavond nog gezellig gemaakt en vanmorgen is hij de vrachtwagen ingestapt tot zaterdagmiddag. Hoop zo dat we het nog redden qua ovulatie. Gisteren een heel licht streepje.
Ik snap dit helemaal, maar ik wilde je ook nog even een hart onder de riem steken! Mij viel, en valt, het nog steeds enorm mee. De eerste spuit was mentaal echt een enorme hobbel (hier net als @Lieke2022 jankend op de bank gezeten - en toen de naald erin zat dacht ik echt, jezus meid, was dit het? Voelde echt helemaal niks ervan haha) en daarna heb ik 57 (!) dagen aan een stuk moeten spuiten. Dan wen je er wel aan.. Ik had overigens echt nul bijwerkingen! Ik merk, nu ik eindelijk op een dosering zit die werkt, wel al vrij snel dat mijn lijf reageert, maar dat is effect, geen bijwerking. Mijn hartslag gaat dan wat omhoog, ik kom wat bij, en ik krijg al heel snel vruchtbaar slijm (als dat gebeurt, niet schrikken, dat is de bedoeling!). Verder heb ik eigenlijk totaal geen last ervan! Heel af en toe een klein blauw plekje als ik een vaatje raak. Ik prik zelf in de avond omdat ik 's ochtends héél vroeg op moet, en mijn partner niet. Hij wil er wel altijd bij zijn (ik krijg altijd een kusje op mijn voorhoofd na het zetten van de spuit ♡).