Ohh nee wat een nare situatie! Dan is maandag echt nog ver weg. Ik hoop heel erg dat het geen bbz is. Sterkte!!
Ik ben toch even nieuwsgierig, in welk topic staat dat lijstje? Lijkt me wel leuk om daarin mee te kletsen (of ja, in mijn geval dan nét een weekje eerder haha) Edit: laaaaat maar, al gevonden
Oh nee wat shit! Is het niet handig om toch even te bellen met de poli als je hieraan denkt? Ik weet niet of zij je dan niet eerder willen zien, een bbz is toch wel een reden om op tijd te zijn zeg maar.. Hele dikke knuffel, en hopelijk valt het toch allemaal mee <3
Voor mij is dit dus ook de eerste ronde zonder spiraal (vorige keer ongesteld geworden paar dagen nadat die verwijderd was). Vandaag 10dpo en ook negatief en ik weet eigenlijk zeker dat ik ongesteld ga worden maandag. Want zelfs de ademhaling van mijn partner irriteert me. Man was even vergeten hoe heftig ik dit altijd heb zonder hormonen voelt continue of ik kan ontploffen om niks.
Ahw nee balen van je negatieve test! Over je opmerking van je man z'n ademhaling heb ik stiekem even een "binnenpretje" om! Ik zag namelijk net voor ik dit topic opende op insta een filmpje met de tekst "I don't track my periode anymore. I Just wait until my husband's breathing starts to annoy me. Then I know it's coming" met twee katten waarvan één vals naar de ander kijkt hoe toevallig haha! Maar niet leuk, daardoor kan je ook erg jezelf in de weg zitten als je je zo opgefokt voelt
Haha die heb ik paar dagen geleden ook gezien en idd heel herkenbaar. Spiraal maakt de hormonen voor mij een perfecte middenweg. Wel met eisprong dus niet afgevlakt maar niet zo heftig dat ik pms of heel veel pijn heb. Dus nu gewoon weer even wennen hieraan
@Narcisje ik lees nu je andere post!!!! Gefeliciteerd, wat een fantastisch nieuws voor jullie!!!! ❤️❤️❤️ Hebben jullie al datum van de echo?
Ja, op 23 augustus bij de verloskundige (op m'n verjaardag) en 29 augustus bij de kliniek in Duitsland
Thanks ❤️ Ik had gisteren een telefonische afspraak met de gynaecoloog ivm uitslag van iets anders. Toen heb ik mijn vermoedens gelijk kunnen bespreken en hij besloot toen dat hij mij maandag wilde zien. Behalve bloedprikken kunnen ze toch niet zoveel op dit termijn. Had wel liever vandaag of morgen laten bloedprikken en dan maandag weer, zodat hij meteen had kunnen zien of er een goede oploop was. Maarja, nu maar wachten tot maandag. Al dat wachten is zo vervelend
Goed wel, denk ik. Het is nog steeds enorm onwerkelijk. We vinden vooral dat de tijd zo langzaam gaat en willen dat het heel snel de 23ste is. Fysiek ben ik vooral erg moe en doe ik m'n best om werken vol te houden maar ik ga even zien hoe dat de komende dagen gaat. Ik merk dat het mentaal ook wel pittig is nu
Wauw, wat een goed nieuws!! Gefeliciteerd!!!❤️ En dat na alles wat je hebt meegemaakt, ik kan me voorstellen dat je niet helemaal weet hoe je je nu moet voelen en dat is ook helemaal oké. Ik hoop voor jou dat de tijd ondanks alles niet te langzaam voorbij kruipt.
Ohnee, wat balen!! En stom dat je nu al zo het verschil merkt zonder hormonen. Hopelijk lukt het snel!
@Vederlicht ik zie dat je jezelf op rood hebt gezet gisteren. Echt heel erg balen! En voor de anderen die ongesteld zijn geworden/geen positieve test hebben. Ook een dikke knuffel!❤️ Sorry, heb niet alles goed kunnen teruglezen.
We gaan voor roze! 1 Augustus (2) Lieke2022 - 31 jaar - ronde ? - 1e kindje Peer14 - 27 jaar - ronde 14 (10 na ma) - 1e kindje 2 Augustus (0) 3 Augustus (2) Narcisje - 34 jaar - ronde 34 - eerste kindje dmv ICSI Shelly - 30 jaar - ronde 1 - 2e kindje 4 Augustus (4) Pingpongpcos - 30 jaar - ronde 8 - 1e kindje (OI) Lexyloo - 34 jaar - ronde 19 - 1e ronde IUI - 1e kindje Maria94 - 30 jaar - ICSI 2, terugplaatsing 2 - 1e kindje KarlijnA91 - 33 jaar - ronde 0 - 2e kindje Denise20 - 33 jaar - 1ste ronde na vmk - 2de kindje 5 Augustus (2) Deniesjuh666 - 34 jaar - Ronde 9 - 2de kindje(1ste met nieuwe vriend) Denise - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 na miskraam 6 Augustus (3) Dutch - 32 jaar - ronde 1 - 3e kindje Vederlicht - 41 - ronde? - 2de kindje Tweederondepcos - 31 - ronde 3 - 2de kindje 7 Augustus (1) Jaimpiej - 35 - ronde 2 - 3e kindje 8 Augustus (1) Pammie87 -35 jaar- 2e kindje - 3e ronde L0ts - 36 jaar - 1e kindje - ronde 1 na mk 9 Augustus (2) GezelligZwangerWorden - 29 jaar - 1e kindje - Ronde 18 Winnie85 - 30 jaar -1e kindje - ronde 9 10 Augustus (1) Nola26 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 43 (IUI-1) 11 Augustus (0) 12 Augustus (2) Ziggi - 36 jaar - 3e kindje - ronde 6 Lizme - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 13 Augustus (1) Leandrotje - 5e kindje - 1e ronde na MK (14/6/24) 14 Augustus (0) 15 Augustus (0) Totaal (23) Wachten op eisprong (2) Wachtbankje (8) Zwanger (5) Ongesteld (12)[/QUOTE]