57 dagen . Dat is bijna onmenselijk zeg.. Wat schattig van je partner! Mijne deed altijd eerst de spuit klaarmaken als “zijn taak”, maar daarna ben ik dat ook zelf gaan doen. Als ik het in de ochtend doe hoef ik niet de hele dag te denken: Ohja vanavond om 22:00 die spuit.. Ik heb één keer totale paniek gehad omdat volgens mijn berekening de ampul leeg zou moeten zijn, maar er zat nog in. Dacht dat ik het helemaal verkeerd had gedaan en al het spuiten voor niks was geweest. Bleek achteraf dat ze er altijd wat extra’s indoen. Wist ik veel
Kan ik me goed voorstellen, stukje ontlading ook misschien. Dat is een geruststelling, gelukkig is het ook maar een klein en fijn naaldje, het is denk ik ook meer het idee. Werk in de zorg, maar als het op mezelf aankomt en naalden dan kan ik af en toe een mietje zijn bij deze kan ik helaas niet wegkijken en zal ik het zelf moeten doen, denk indd ook kwestie van gewenning en het een keer gedaan hebben. Thanks voor de tip, ga hem indd van tevoren er even uitleggen voor gebruik!
Wauw 57 dagen !! Daar wordt je niet vrolijk van en dan kan je ook niet anders dan gewend geraakt zijn. Fijn te horen dat je er geen vervelende bijwerkingen van hebt ondervonden. Ik begin indd ook nog maar met 50 eh, dus zal waarschijnlijk ook weinig tot niks van merken dan. Wat ontzettend lief van hem (smelt) en mooi dat jullie hier echt een momentje samen van maken, aangezien het toch minder intiem wordt nu zo rondom de inseminaties!♡ Ik dacht er ook aan om het savonds om 19:00 uur te doen, ondanks dat ik met avonddiensten dan op t werk zal moeten doen, maar dat is dan niet anders. Ik wil er op m'n vrije dagen geen wekker voor hoeven zetten
Klopt, de spontaniteit is er wel af haha - maar mijn man is juist echt enorm begaan en doet keihard zijn best om het voor mij allemaal draaglijk te houden. Hij is echt een enorme lieverd! Ik begon inderdaad ook met 37.5, maar zit nu op 125. Ik moest steeds een week wachten met ophogen, dus dat heeft heel lang geduurd.. ben uiteindelijk zelf maar extra gaan ophogen (wel aangegeven bij mijn team ter transparantie) omdat ik echt dacht, ik ga niet nóg een maand langer spuiten. Gelukkig zit ik nu ongeveer goed (maar nog steeds niet optimaal). Ik werk zelf ook in de zorg - spuiten zetten bij anderen, no problem, maar bij mezelf? Bleh. Ik heb gelukkig een jaar geen diensten gehad ivm opleiding dus 's avonds zetten is geen probleem geweest tot dusver. Verder weet iedereen er om me heen vanaf, dus ik heb wel eens op een verjaardag oid een spuit meegenomen. Mijn favo spuitlocatie was in de VIP lounge van het nationaal opera&ballet gebouw, haha. Daar hadden ze 'm toen zelfs voor me in de koelkast gelegd! Zo zie je maar, alles kan
We gaan voor roze! 1 Augustus (2) Lieke2022 - 31 jaar - ronde ? - 1e kindje LizMe - 30 jaar - ronde 1 - 2e kindje 2 Augustus (0) 3 Augustus (2) Deniesjuh666 - 34 jaar - Ronde 9 - 2de kindje(1ste met nieuwe vriend) Narcisje - 34 jaar - ronde 34 - eerste kindje dmv ICSI 4 Augustus (0) 5 Augustus (1) Vederlicht - 41 - ronde? - 2de kindje 6 Augustus (0) 7 Augustus (0) 8 Augustus (1) Pammie87 -35 jaar- 2e kindje - 3e ronde 9 Augustus (3) GezelligZwangerWorden - 29 jaar - 1e kindje - Ronde 18 Denise - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 na miskraam Winnie85 - 30 jaar -1e kindje - ronde 9 10 Augustus (0) 11 Augustus (0) 12 Augustus (1) Ziggi - 36 jaar - 3e kindje - ronde 6 13 Augustus (0) 14 Augustus (1) Shelly - 30 jaar - 2e kindje 15 Augustus (1) Nola26 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 43 (IUI-1) Totaal (12) Wachten op eisprong (11) Wachtbankje (1) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Oke ik vind het doodeng dat ik nu in het groepje zit haha. Wij gaan dus voor een tweede kindje. Nooit verwacht dat ik dat nog zou zeggen. Vanwege endometriose en heel veel andere dingen hebben we onszelf een half jaartje gegeven hiervoor. Mocht het dan niet lukken dan laten wij het rusten en is ons gezin toch compleet. Klinkt gek misschien maar dit geeft mij rust ook in de angst rondom zwangerschap. Ik wil trouwens niemand pijn doen met een half jaar, ik ben zelf twee keer vlot zwanger geraakt vandaar dat half jaar voor ons geen gek termijn is. Maar er zit voor ons een heel ander verhaal nog extra achter waardoor het bij ons een beetje voelt als het ons gegund is voor die tijd oké, anders laten we het los. Mijn spiraal is 2 juli verwijderd en ik zou dan eigenlijk ongesteld zijn. Maar ik ben dus uiteindelijk een hele week later ongesteld geworden, geen idee waarom. Nu verwacht ik morgen mijn eisprong maar er is nog weinig te merken aan mijn lichaam en ook aan de ovulatietesten. Dus ik denk dat mijn lichaam wat in de war is.
Hi en welkom/heel veel succes! Voel je niet schuldig over je eerdere successen, we gunnen het hier elkaar allemaal en het is juist heel fijn dat het bij andere mensen ook gewoon eens wél goed gaat Dus met alle liefde - ik hoop dat we je hierna vooral heel snel niet meer in deze hoek van het forum tegenkomen, haha. Op naar die tweede streep!
Welkom @LizMe. Ik sluit me aan bij hierboven. We gunnen het elkaar allemaal even veel. Dus ook ik hoop dat je gauw op roze mag en we elkaar hier niet lang spreken
Ik kan niet goed uitleggen wat ik voel maar nu na de miskraam en vmk lijk ik het te herkennen. Ik was heel bozig oa en moe. Maar ja dat is ook een cocktail… want moe wordt niemand blij van. Nu kan ik ook weer gewoon denken en relativeren. Ik ken wel voor menstruatie dat ik mij anders kan voelen. Ik zeg altijd mijn filter staat dan uit. Maar dit is echt anders. Herken ik trouwens niet van de eerste zwangerschap want toen heb ik bijna geen klachten gehad. Door nu 2x achter elkaar positief te testen waarbij de kansen niet groot zijn voor ons maakt dat ik wel echt hoop heb. We gaan t mee maken… geduld… (waar ik niet zoveel van heb) is echt t beste om te houden
Volgens Mij al wat goede tips gekregen. En anders in een mmm topic… helaas daar genoeg ervaringen. Nog 1 tipje niet te hard knijpen in t stukje vel/ vet wat je vast houd. En soms… zijn er echt stomme naaldjes, die haken haast, maar ook dat went. Als je zo n prikpen hebt, is dat echt beter er merk je niet zoveel van t prikken zelf. You can do this!
Welkom! En ieders verhaal mag er zijn. Dat je weet dat t niet vanzelf gaat (voor iedereen) is al een heel fijn gegeven toch! Hoop voor jullie dat t snel raak mag zijn.
We gaan voor roze! 1 Augustus (2) Lieke2022 - 31 jaar - ronde ? - 1e kindje LizMe - 30 jaar - ronde 1 - 2e kindje 2 Augustus (0) 3 Augustus (2) Deniesjuh666 - 34 jaar - Ronde 9 - 2de kindje(1ste met nieuwe vriend) Narcisje - 34 jaar - ronde 34 - eerste kindje dmv ICSI 4 Augustus (1) Pingpongpcos - 30 jaar - ronde 8 - 1e kindje (OI) 5 Augustus (1) Vederlicht - 41 - ronde? - 2de kindje 6 Augustus (0) 7 Augustus (0) 8 Augustus (1) Pammie87 -35 jaar- 2e kindje - 3e ronde 9 Augustus (3) GezelligZwangerWorden - 29 jaar - 1e kindje - Ronde 18 Denise - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 na miskraam Winnie85 - 30 jaar -1e kindje - ronde 9 10 Augustus (0) 11 Augustus (0) 12 Augustus (1) Ziggi - 36 jaar - 3e kindje - ronde 6 13 Augustus (0) 14 Augustus (1) Shelly - 30 jaar - 2e kindje 15 Augustus (1) Nola26 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 43 (IUI-1) Totaal (13) Wachten op eisprong (12) Wachtbankje (1) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Dames.. ik ben OVERROMPELD. Ik zit pas op een week spuiten en ik mag morgen al de ovitrelle zetten???? Normaal duurt dat minimaal twee weken, maar mijn lijf dacht dit keer blijkbaar 'no time to wait'? Dacht ik dat mijn NOD 8 augustus of later was.. haha niet dus. Bizar. Ik weet echt even niet wat ik met mezelf aanmoet
Ah oké, dus enerzijds herkenbaar, maar anderzijds ook weer nieuw. Mijn man zei in de auto vanmorgen nog 'als ik iets geleerd heb, is dat alles kan en niks logisch is'. Gelijk heeft hij (helaas). Uiteindelijk kunnen we allemaal niks doen behalve wachten en ons overgeven aan wat ons lijf van plan is.. Echt invloed heb je er toch niet op. Je kunt een hoop optimaliseren, maar of je zwanger raakt of niet blijft gewoon een hele hoop geluk hebben voor mijn gevoel. Ik duim in ieder geval voor ons beiden
Nu nog maar 14.5mm, maar ze verwachtte dat die vandaag nog door gaat groeien. Vanavond dus nog 1x gonal-F en dan morgenmiddag/avond triggeren. Dan zou het al boven de 16mm moeten zitten, dus ze vertrouwde erop dat we gewoon ovitrelle kunnen spuiten morgen. In principe weet ik ook dat vanaf 14 al 'meegedaan' wordt, afgelopen ronde had ik er twee (17.5 en 14.3) en die zijn allebei gesprongen. En aangezien deze nu wel dominant lijkt, ben ik eens benieuwd hoe zich dat gaat ontwikkelen.. maar dat zien we dan over twee weken wel, haha