Ah meid, wat ontzettend rot.. Kan me helemaal voorstellen dat je enerzijds rustig antwoord wil geven, maar dat het er emotioneel best inhakt. Dikke knuffel! Hahahaha hier moest ik even enorm om lachen. Zou mooi zijn, denk dat een hoop mannen dan héél graag een gesprekje met hem willen aanknopen, haha Maar je hebt gelijk hoor, het kan vanalles zijn. Ik denk zelf dat het ook deels komt doordat ik de vorige cyclus voor het eerst utrogestan heb gebruikt. Sowieso is deze ronde al anders (letterlijk dubbel zo snel) dus niet vreemd dat ook dit wat anders is. Heb verder geen klachten en kan er toch niks aan veranderen, dus ach. Zoals je zegt, now we wait..
Ja het is ook lastig. Ze is ook te jong om echt fatsoenlijk seksuele voorlichting te geven. Dus verder dat eitjes bij de mama in de buik, zaadjes bij de papa in de buik en speciale liefdesknuffels zijn we nog niet. En klasgenootjes met 2 mama's hebben een zaadje van de dokter gekregen. Merk nu het vakantie is dat ze er wel 'last' van heeft dat ze alleen is. Ik heb geen nichtjes of neefjes ofzo. En met klasgenootjes afspreken is een beetje lastig. Maargoed met het leeftijdsverschil zou het ook wel lastig zijn. Hahaha ja echt he. 'Hoe heeft ie dat gedaan?' Nee al die gekke hormonen doen gekke dingen met je lijf...
We gaan voor roze! 1 Augustus (3) Lieke2022 - 31 jaar - ronde ? - 1e kindje LizMe - 30 jaar - ronde 1 - 2e kindje Peer14 - 27 jaar - ronde 14 (10 na ma) - 1e kindje 2 Augustus (0) 3 Augustus (2) Narcisje - 34 jaar - ronde 34 - eerste kindje dmv ICSI Shelly - 30 jaar - ronde 1 - 2e kindje 4 Augustus (3) Pingpongpcos - 30 jaar - ronde 8 - 1e kindje (OI) Lexyloo - 34 jaar - ronde 19 - 1e ronde IUI - 1e kindje Maria94 - 30 jaar - ICSI 2, terugplaatsing 2 - 1e kindje 5 Augustus (2) Vederlicht - 41 - ronde? - 2de kindje Deniesjuh666 - 34 jaar - Ronde 9 - 2de kindje(1ste met nieuwe vriend) 6 Augustus (1) Dutch - 32 jaar - ronde 1 - 3e kindje 7 Augustus (1) Sookie90 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 1 (na ZOL) 8 Augustus (1) Pammie87 -35 jaar- 2e kindje - 3e ronde 9 Augustus (3) GezelligZwangerWorden - 29 jaar - 1e kindje - Ronde 18 Denise - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 na miskraam Winnie85 - 30 jaar -1e kindje - ronde 9 10 Augustus (0) 11 Augustus (0) 12 Augustus (1) Ziggi - 36 jaar - 3e kindje - ronde 6 13 Augustus (0) Icecoffee92 - 1e kindje - IUI3 (1e na miskraam) Leandrotje - 5e kindje - 1e ronde na MK (14/6/24) 14 Augustus (0) 15 Augustus (2) Nola26 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 43 (IUI-1) Lauren1993 - 30 jaar - 1ste kindje - ronde 22 Totaal (19) Wachten op eisprong (14) Wachtbankje (6) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Hallo allemaal, Ik heb mezelf op de lijst gezet, al moet ik nog wel afwachten of het deze maand überhaupt zin heeft. 14 juni miskraam gehad en toen bijna 2 weken bloedverlies gehad. Daarna wel netjes 15 juli weer mijn menstruatie, maar gaat gepaard met zoveel bloedverlies en stolsels, het is nu ruim een week later ook nog niet gestopt. Dus cyclus is wel op orde, maar lengte van de menstruatie en hoeveelheid bloedverlies is echt teveel. Vandaag bloed geprikt, want ben licht in mijn hoofd al een paar dagen en erg vermoeid. Kans is groot dat ijzer te laag is, maar ben overal op geprikt dus even afwachten. We willen wel heel graag deze ronde weer beginnen, dus we gaan er wel voor en zien het wel. ☺️
Welkom bij de club! Wat een verhaal, jeetje. Hopelijk gaat het snel beter met je en kun je weer met volle moed aan de volgende poging beginnen. Ik ga voor je duimen dat je straks wat met de bloeduitslagen kunt en je je weer goed voelt
We gaan voor roze! 1 Augustus (3) Lieke2022 - 31 jaar - ronde ? - 1e kindje LizMe - 30 jaar - ronde 1 - 2e kindje Peer14 - 27 jaar - ronde 14 (10 na ma) - 1e kindje 2 Augustus (0) 3 Augustus (2) Narcisje - 34 jaar - ronde 34 - eerste kindje dmv ICSI Shelly - 30 jaar - ronde 1 - 2e kindje 4 Augustus (3) Pingpongpcos - 30 jaar - ronde 8 - 1e kindje (OI) Lexyloo - 34 jaar - ronde 19 - 1e ronde IUI - 1e kindje Maria94 - 30 jaar - ICSI 2, terugplaatsing 2 - 1e kindje 5 Augustus (1) Deniesjuh666 - 34 jaar - Ronde 9 - 2de kindje(1ste met nieuwe vriend) 6 Augustus (2) Dutch - 32 jaar - ronde 1 - 3e kindje Vederlicht - 41 - ronde? - 2de kindje 7 Augustus (1) Sookie90 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 1 (na ZOL) 8 Augustus (1) Pammie87 -35 jaar- 2e kindje - 3e ronde 9 Augustus (3) GezelligZwangerWorden - 29 jaar - 1e kindje - Ronde 18 Denise - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 na miskraam Winnie85 - 30 jaar -1e kindje - ronde 9 10 Augustus (0) 11 Augustus (0) 12 Augustus (1) Ziggi - 36 jaar - 3e kindje - ronde 6 13 Augustus (0) Icecoffee92 - 1e kindje - IUI3 (1e na miskraam) Leandrotje - 5e kindje - 1e ronde na MK (14/6/24) 14 Augustus (0) 15 Augustus (2) Nola26 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 43 (IUI-1) Lauren1993 - 30 jaar - 1ste kindje - ronde 22 Totaal (19) Wachten op eisprong (13) Wachtbankje (7) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Hoi dames, Ik wil toch even van mij afschrijven. In februari zijn er verklevingen in mijn baarmoeder weggehaald i.v.m. het Asherman syndroom. Al snel waren deze terug en 10 juni hier weer aan geholpen. Half augustus is de start van het IVF traject. Echter vermoeden ze dat de verklevingen nu alweer terug zijn. Dit zou dan betekenen dat het IVF traject wordt uitgesteld. De moed zakt me in de schoenen. Ben heel erg verdrietig en heb steeds meer angst dat het nooit gaat lukken. Hoe houden jullie de hoop erin? Ik merk dat alles momenteel ook veel moeite kost, doordat mijn hoofd vol zit met onzekerheden.
Wat ontzettend shit om te horen.. Ik kan weinig tegen je zeggen/voor je doen wat echt helpt, maar in ieder geval een dikke knuffel van deze internetvreemde! Qua hoop.. ik heb hier de term struisvogelen geleerd Ik heb soms echt momenten waarop ik ook bang ben dat het nooit gaat lukken, dat ik nooit moeder word (en daaraan gerelateerd momenten waarop ik me zelfs afvraag of ik het nog wel wil want mijn god), maar aan de andere kant weet ik ook dat, als ik het niet probeer.. dan kom ik er nooit. En er is nog zó veel tijd, er zijn nog zó veel momenten waarop het WEL goed kan gaan. Wat wel echt helpt, is het van me afschrijven. Of dat nu hier is, waar mensen dezelfde zorgen en gedachtes doorstaan en het dus herkennen, of in een dagboek - het opschrijven helpt. Heb in mijn opleidingstijd extreem veel moeten reflecteren en daar pluk ik nu toch enigzins de vruchten van. Maar het allerbelangrijkste is voor jezelf op zoek gaan naar manieren om het los te laten. Afleiding, erover praten, sporten, hersendood op je telefoon scrollen (guilty), wat ook maar voor jou werkt. Het zijn misschien wat generieke tips, maar mij helpt het wel op dit moment! Jij zit ook in het MMM-forum, toch? Want daar vind ik echt heel veel steun!
Oh ik snap dat dit moeilijk is! Ik weet even niet wat ik kan zeggen. Dikke knuffel en hopelijk kun je snel starten met ivf ❤️
Nou dames ik weet niet wat mij overkomt haha. Ik deed net een lh test en de lijn is donkerder dan de controle lijn. Nog nooit gehad. Mijn grafiek is ook omhoog geschoten. Normaal zou ik mij morgen op het wachtbankje zetten maar omdat dit de eerste maand is dat ik temperatuur wilde ik jullie vragen wanneer het verstandig is om mij op het wachtbankje te zetten? Welk verschil moet ik zien in temperatuur?
herkenbaar dat de app onzeker kan maken. Als de smiley werkt is dat toch ook goed? Bij de app hielp het mij 2 x per dag te testen en als ik zag dat t ging op lopen soms wel eens 3x. Ik heb een vrij regelmatige cyclus dus weet ongeveer ook wel wanneer ik de piek kan verwachten. Maar de app klopt van te voren bij mij niet en dan wordt je toch een soort zenuwachtig. Ik had nu wel een latere piek, dag 17 en een wat langere aanloop en langzame daler. Ik denk dat dit een super ei is het is geen exacte wetenschap, het lichaam bepaalt. Oja en Afscheiding… ik merk het soms echt wel dagen van te voren en bij piek of ovulatie zelf soms al dan het minder of anders is. Hahaha ik denk dan altijd nu is het zo plakkerig nu loopt het er niet zomaar uit ( in de categorie to much information)
Hopelijk pakt je cyclus het weer goed op! Allemaal extra spannend na de miskraam. Check jij ook je Lh piek? Hoe voel jij je er zelf onder?
Spannend! Wanneer hoor je of de embryo goed is ontdooid? Of is dit een verse tp? Denk het niet omdat je het over eigen piek vinden hebt. Waarom wordt daarvoor gekozen als je een onregelmatige cyclus hebt? Gewoon nieuwsgierigheid hoor
Welkom… t lichaam heeft soms echt even nodig. Voordat de miskraam op gang kwam had ik heel veel bloedverlies gehad, dacht toen dat dat de miskraam wat terwijl dit pas 5 dagen later los kwam. Toen stopte het bloeden snel om na 2 weken en daarna na 3 weken weer bloedverlies te hebben. Dit was ook echt anders dan in een gewone cyclus…. Kan mij voorstellen dat je gewoon graag weer door wilt en zoveel bloedverlies is ook echt niet fijn. Hebben ze al een x een echo gemaakt? Soms blijft er iets achter waardoor je veel bloedverlies houdt. Succes! En op naar snel een positieve test
Je kan je er wel vast op zetten hoor. Het is toch een beetje een fictief bankje maar je kan slow Rice hebben of ongeveer een halve graad hoger. Dan is je eisprong geweest. https://www.avawomen.com/avaworld/slow-bbt-rise-why-it-happens-what-it-means/