Jeetje wat een tegenslag. Kan je het met je partner delen? De moed er inhouden zal de ene x makkelijker zijn dan een andere keer…. Het delen hier kan fijn zijn maar soms is even afstand ook fijn. Zo persoonlijk en ook afhankelijk van moment wat je kan helpen…. Luister maar naar jezelf en geef je zelf de ruimte of vraag de ruimte. Heel veel succes! En als je bijvoorbeeld meer uitleg nodig hebt of iets vanuit het ziekenhuis altijd vragen en nooit denken dat je teveel vraagt of iets van dat alles. Jij mag er zijn!
Dankjewel voor je tips! Ik ga dit zeker meenemen. Zo herkenbaar wat jij zegt "of je het nog wel wilt". Dat gevoel verdwijnt ook wel weer snel. Maar al die ellende die je eerst door moet . Ik zit niet in het mmm forum. Maar ik ga daar zeker kijken en mee schrijven. Is fijn het met mensen er over te hebben die in het zelfde schuitje zitten. Laten we hopen dat we snel op roze mogen!
Ja gelukkig wel. Heb de allerliefste partner die er is. Echt mijn steun en toeverlaat. Alleen zie ik bij hem ook dat het steeds moeilijker wordt om positief te blijven. Dankjewel
Welkom voor iedereen die hier nieuw is! @Lauren1993 wat een onzekerheid allemaal! Dat je nu al zo'n tijd hiermee aan het tobben bent. Ik kan me voorstellen dat je nu gewoon een keer door wilt gaan. Lastig om hoop te houden! Echt tips heb ik niet behalve dat ik heb geleerd dat het soms goed is om je emoties wel toe te laten zodat je daarna weer verder kunt. Als je het teveel negeert kom je jezelf alsnog tegen. Het is allemaal ook heel spannend en verschrikkelijk balen dat het zo lang duurt. Natuurlijk helpt afleiding ook echt wel maar die tip krijg je vast vaker... Heel veel sterkte in ieder geval en ik hoop dat je alsnog snel kunt beginnen! @Denise00 het is in ieder geval duidelijk dat je LH test positief is! Je kunt jezelf vast voor de zekerheid op het wachtbankje zetten. Ik kan je geen advies geven over wanneer je NOD dan is, ligt er ook aan hoe lang je periode tussen je eisprong en je menstruatie is. Bij mij wisselt het nog weleens dus ik heb maar gekozen voor de testdatum van het ziekenhuis als NOD. @leandrotje wat verdrietig van je miskraam, heel veel sterkte! Hopelijk voel je je snel wat beter en heb je deze ronde nog een kans! @Deniesjuh666 wat naar dat je je dochter dit hoort zeggen. Ik hoop dat het jullie binnenkort gegund is! @pingpongpcos altijd bellen hoor bij twijfel! Ik stuur ook regelmatig berichten naar het ziekenhuis met allerlei vragen en voel me dan wel eens bezwaard. Maar liever dat zij af een toe zoiets hebben van 'heb je haar weer' dan dat je zelf helemaal in de stress raakt van iets toch? @LizMe wat balen! Zou fijn zijn als je cyclus snel herstelt. Ik kan me voorstellen dat je ook gewoon wilt kunnen beginnen als je spiraal eruit is! Succes met wachten iedereen! Spannende tijd weer.
Ja zeker! Het is eigenlijk geen bericht goed bericht. Ik ga de dag van de terugplaatsing gewoon werken en hopen dat ze mij niet bellen. Het is inderdaad geen verse. Haha nou dat vraag ik me ook af, geeft alleen maar stress dat ik niet weet wanneer m'n eisprong steeds gaat zijn. De arts zegt dat het niet erg is als je cyclus langer of onregelmatig is. Zolang je maar een eisprong hebt. Op mijn eigen verzoek wel een controle echo gehad om te kijken of het baarmoederslijmvlies goed opbouwt en dat zag er goed uit.
Nee ik hou weinig bij, alleen temp. Af en toe in fertility friend bij iets opvallends. We zijn al zo’n tijd bezig en de 2 keer dat het gelukt is was er eigenlijk niets anders dan als ik ongesteld werd behalve dat ik geen gevoelige borsten had. Ik sta op de wachtlijst bij het ziekenhuis voor meer onderzoek dus daar wacht ik op. Heb weinig vertrouwen meer dat het zonder hulp gaat lukken. Hou jij wel alles bij?
Ahh ik dacht dat ik je daar wel eens voorbij had zien komen! Maar dan heb ik dat verkeerd onthouden denk ik. Je bent in ieder geval van harte welkom, ook al gun ik het je dat het straks niet nodig blijkt En ja dat gevoel van 'waar doe ik dit nu echt voor' is irritant hardnekkig.. Ik weet dat het puur uitputting en angst is, maar goed, daar heeft mijn brein weinig mee van doen. Die maakt er gewoon van die doemgedachtes van, haha. Al moet ik ook zeggen, ik kan ook echt wel argumenten bedenken waarom ik het niet zou willen (mn politiek en klimaatgerelateerd), en er blijft toch altijd zo'n basistwijfel of ik wel een goede moeder zou zijn.. Maar dan kijk ik soms naar mensen in mijn kring bij wie het wel lukte, en dan denk ik, moah. Ik zou het vast niet slechter doen dan zij, dus wat maak ik me nu eigenlijk druk (en dat klinkt heel negatief hoor, maar goed, laat ik het erop houden dat ik meermaals heb getwijfeld om hulp in te schakelen voor die mensen..)
Ik kan helaas geen berichtjes sturen en moet dus bellen, maar om nou de spoedgyn te bellen vond ik ook te ver gaan.. Dus ik heb het maar gewoon afgewacht. Ik denk zelf dat het door de hormonen komt (mijn cervix voelt ook heel zacht aan als ik de utrogestan inbreng) dus het zal wel goedkomen. Plus, echt iets veranderen kan ik toch niet (meer). Als ik berichtjes zou kunnen sturen zouden ze inderdaad gillend gek van me worden, haha. Maar goed, ze hebben mij óók gillend gek gemaakt in de afgelopen maanden, dus dat is dan karma, zullen we maar zeggen
We gaan voor roze! 1 Augustus (3) Lieke2022 - 31 jaar - ronde ? - 1e kindje LizMe - 30 jaar - ronde 1 - 2e kindje Peer14 - 27 jaar - ronde 14 (10 na ma) - 1e kindje 2 Augustus (0) 3 Augustus (2) Narcisje - 34 jaar - ronde 34 - eerste kindje dmv ICSI Shelly - 30 jaar - ronde 1 - 2e kindje 4 Augustus (3) Pingpongpcos - 30 jaar - ronde 8 - 1e kindje (OI) Lexyloo - 34 jaar - ronde 19 - 1e ronde IUI - 1e kindje Maria94 - 30 jaar - ICSI 2, terugplaatsing 2 - 1e kindje KarlijnA91 - 33 jaar - ronde 0 - 2e kindje 5 Augustus (1) Deniesjuh666 - 34 jaar - Ronde 9 - 2de kindje(1ste met nieuwe vriend) 6 Augustus (2) Dutch - 32 jaar - ronde 1 - 3e kindje Vederlicht - 41 - ronde? - 2de kindje 7 Augustus (1) Sookie90 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 1 (na ZOL) 8 Augustus (1) Pammie87 -35 jaar- 2e kindje - 3e ronde 9 Augustus (3) GezelligZwangerWorden - 29 jaar - 1e kindje - Ronde 18 Denise - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 na miskraam Winnie85 - 30 jaar -1e kindje - ronde 9 10 Augustus (0) 11 Augustus (0) 12 Augustus (1) Ziggi - 36 jaar - 3e kindje - ronde 6 13 Augustus (0) Icecoffee92 - 1e kindje - IUI3 (1e na miskraam) Leandrotje - 5e kindje - 1e ronde na MK (14/6/24) 14 Augustus (0) 15 Augustus (2) Nola26 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 43 (IUI-1) Lauren1993 - 30 jaar - 1ste kindje - ronde 22 Totaal (19) Wachten op eisprong (13) Wachtbankje (8) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Ik kom ook meepraten! Voelt een beetje gek om het zo 'officieel' te maken, haha. Maar we zijn klaar voor een brusje voor ons zoontje. Mijn cyclus denkt daar overigens anders over want die is nog net zo rommelig als voor mijn vorige zwangerschap. Als ik op de signalen van mijn lichaam let, dan denk ik dat ik deze ronde een ei-loze ronde heb, vandaar ronde nul Maar ik moet zeggen dat ik er (voor nu) een stuk relaxter in sta dan twee jaar geleden. We gaan de komende tijd gewoon freestylen en dan in het najaar wat meer gericht aan de slag Ik heb even wat pagina's teruggelezen. Maar pfoe, wat hebben een aantal van jullie al een lange weg afgelegd... ik hoop dat de komende tijd veel goeds gaat brengen!
We gaan voor roze! 1 Augustus (3) Lieke2022 - 31 jaar - ronde ? - 1e kindje LizMe - 30 jaar - ronde 1 - 2e kindje Peer14 - 27 jaar - ronde 14 (10 na ma) - 1e kindje 2 Augustus (0) 3 Augustus (2) Narcisje - 34 jaar - ronde 34 - eerste kindje dmv ICSI Shelly - 30 jaar - ronde 1 - 2e kindje 4 Augustus (3) Pingpongpcos - 30 jaar - ronde 8 - 1e kindje (OI) Lexyloo - 34 jaar - ronde 19 - 1e ronde IUI - 1e kindje Maria94 - 30 jaar - ICSI 2, terugplaatsing 2 - 1e kindje KarlijnA91 - 33 jaar - ronde 0 - 2e kindje 5 Augustus (1) Deniesjuh666 - 34 jaar - Ronde 9 - 2de kindje(1ste met nieuwe vriend) 6 Augustus (2) Dutch - 32 jaar - ronde 1 - 3e kindje Vederlicht - 41 - ronde? - 2de kindje 7 Augustus (1) Sookie90 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 1 (na ZOL) 8 Augustus (1) Pammie87 -35 jaar- 2e kindje - 3e ronde 9 Augustus (3) GezelligZwangerWorden - 29 jaar - 1e kindje - Ronde 18 Denise - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 na miskraam Winnie85 - 30 jaar -1e kindje - ronde 9 10 Augustus (0) 11 Augustus (0) 12 Augustus (1) Ziggi - 36 jaar - 3e kindje - ronde 6 13 Augustus (0) Icecoffee92 - 1e kindje - IUI3 (1e na miskraam) Leandrotje - 5e kindje - 1e ronde na MK (14/6/24) 14 Augustus (0) 15 Augustus (2) Nola26 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 43 (IUI-1) Lauren1993 - 30 jaar - 1ste kindje - ronde 22 Totaal (19) Wachten op eisprong (12) Wachtbankje (9) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Nee hoor. Wordt je niet meer of sneller zwanger van maar wel gek in t bolletje hopelijk zijn de onderzoeken niet nodig en deze ronde blijvend zwanger !
Nou ik test nu nog niet en als mijn eisprong gaat zoals het hoort dan zal het op vakantie zijn. Ik twijfel dus om te gaan testen of maar gewoon het gezellig te maken en het los te laten. Ik heb vaak wel de mazzel dat ik pijn heb aan 1 kant tijdens de ovulatie, dus hoef niet altijd te testen om het te weten. Ik ben ergens heel zenuwachtig en angstig. Bang dat het niet meer lukt, zoek het nog veel bij mezelf. Ben nu in 1 maand 5.3kg afgevallen want ik was ook te zwaar. En alle keren was ik wel gelijk de eerste maand zwanger, dus dat is het probleem nooit geweest. Maar die miskraam hakt er toch wel in. Het voelt nu niet meer als vanzelfsprekend dat het goed gaat.
Hi allemaal, Ik zit mezelf hier helemaal op te vreten dus schrijf dit vooral even van me af. Ben de nacht van maandag op dinsdag heel ziek geworden. Hoge koorts, veel overgeven en al die onsmakelijkheden. De hele dinsdag af en aan wakker geweest maar.vooral veel geslapen en niets binnen kunnen houden. Vandaag voel ik me wel weer iets beter, koorts is gezakt maar nog steeds heel wankel, moe en misselijk. Ik ben zo bang dat dit effect gaat hebben op de eventuele innesteling. Geeft me enorme stress en heb mezelf helemaal in een google zwart gat gewerkt en zeker nu ik wat kramp ervaar ben ik er alweer van overtuigd dat het niet gaat lukken. Tja, dat helpt dan ook weer niet bij het beter worden. Soms word ik echt helemaal gek van mijn eigen hoofd!
Wat naar dat je zo ziek bent geweest! Fijn dat je je iets beter voelt maar doe vooral rustig aan. Volgens mij kan kortdurende koorts niet heel veel kwaad en je zit nog niet op 7/8/9 dpo toch? Dan zou ik me niet teveel zorgen maken (lastig dat weet ik). Overigens mag je bij koorts wel paracetamol maar geen ibuprofen of andere nsaid’s . Kramp kan ook een goed teken zijn!! Dat er misschien toch iets gaande is van binnen. Ik houd goede hoop en moed voor je!
Ah wat rot! Kan het me helemaal voorstellen, ik maak me ook bij het minste of geringste zorgen. Maar: diepe hap lucht, het komt allemaal goed. Ik heb her en der wel eens gehoord dat verminderde afweer juist de innesteling kan helpen, dus who knows, misschien is het wel helemaal oké! En zo niet.. tja, dan is het niet. Uiteindelijk kun je er nu niks meer aan doen, en is het afwachten. Zo wreed is dit hele proces maar weer eens, je hebt gewoon geen controle. Het enige wat je daar écht aan kunt doen, is rustig door blijven ademen en weten dat je er alles aan hebt gedaan wat je kon. Ziek zijn kan ons allemaal overkomen, helaas. Beterschap in ieder geval, ik ga voor je duimen!
ik heb dus ineens nu al mijn eisprong. Op CD9. Ik ben gewend hem te hebben op dag 13/14/15 eigenlijk altijd 14 heel soms 1 dag ernaast. Dat duidt er voor mij op dat mijn cyclus, helemaal niet gek, wat in de war is. Ik sla deze poging dan ook over. Ik doe IUI-d en dat is een duur grapje dus ik wil wel dat alles voor mijn gevoel “goed” gaat voor ik weer start. Ook vind ik het nu wel echt extra spannend en heb veel last van twijfel en paniek soms..