Ben ik de enige met een lange cyclus ....ik zie nog nergens een lijst voor begin januari, dus ik denk ik start hem op! Ik weet niet hoe ik zo'n mooie lijst fabriceer! Ik heb nod op 2 januari, ronde 6 , 27 jaar voor eerste kind
Hoi Eitje, kom me bij je aansluiten, weet alleen evenmin hoe ik zo'n mooi lijstje maak. Mijn gegevens: vrouwtje 80, 32 jaar , ronde 4 voor derde kindje oh ja en NOD als ik uitga van de langste cyclus 1 januari 2013. Laten we hopen dat het nieuwe jaar ons iets moois brengt!
Hi vrouwtje, idd laten we hopen op een mooie test, dan beginnen we het jaar gelijk positief Duurt wel lang....wachten!
ey meiden mag ik me bij jullie aansluiten 23 jaar. nod:5 januari als ik uitga van mijn laatste 2 cyclussen. 6e ronde 1e kindje. spannend weer een nieuwe ronde...
♥ NOD lijst 1 t/m 15 januari 2013 ♥ 1 vrouwtje80, 32 jaar, ronde 4, 3e kindje 2 eitje85, 27 jaar, ronde 6, 1e kindje 3 4 5 selina89, 23, ronde 6, 1e kindje 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 Datumloos TOTAAL: 3 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, meestal gaat dat namelijk niet goed! ♥ zwanger ♥, ongesteld , MMM, negatieve test , twijfeltest , cyclus van slag , vlindertje, niets doorgegeven Ik hoor niet op deze lijst, maar kom even helpen. Als jullie mijn bericht quoten en de [ QUOTE...] en [ /QUOTE] en dit tekstje verwijderen, kunnen jullie 'm zelf aanpassen en onderhouden.
♥ NOD lijst 1 t/m 15 januari 2013 ♥ 1 vrouwtje80, 32 jaar, ronde 4, 3e kindje 2 eitje85, 27 jaar, ronde 6, 1e kindje dorien, 24 jaar, ronde 9, 1e kindje. 3 4 5 selina89, 23, ronde 6, 1e kindje 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 Datumloos TOTAAL: 4 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, meestal gaat dat namelijk niet goed! ♥ zwanger ♥, ongesteld , MMM, negatieve test , twijfeltest , cyclus van slag , vlindertje, niets doorgegeven
♥ NOD lijst 1 t/m 15 januari 2013 ♥ 1 vrouwtje80, 32 jaar, ronde 4, 3e kindje 2 eitje85, 27 jaar, ronde 6, 1e kindje dorien, 24 jaar, ronde 9, 1e kindje. 3 4 5 selina89, 23, ronde 6, 1e kindje flora, 24 jaar,6e ronde,1e kindje. 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 Datumloos TOTAAL: 5 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, meestal gaat dat namelijk niet goed! ♥ zwanger ♥, ongesteld , MMM, negatieve test , twijfeltest , cyclus van slag , vlindertje, niets doorgegeven
Ja selina idd heel veel pech gehad maar we moeten erdoor he... uiteindelijk zal het allemaal wel goed komen, maar dat wachten is voor iedereen zooo erg!! konden we het maar op bestelling doen dan was alles veel makkelijker
ooh wat lief!! Dank je wel!! We zijn ongeveer gelijk met onze cylcus want ik heb hier maar het gemiddelde genomen van men vorige cyclussen!! Dus wie weet kunnen we samen genieten van een mooie maand!! Zou al heel leuk zijn om het nieuwe jaar mee te beginnen!! Maar het duurt jammer genoeg nog wel even voor we het zullen weten Ik duim ook voor jullie!! Liefs
Nou duurt zeker nog lang pff die rot lange cyclussen... Dankje wel... hopen op een mooie roze lijst dat we er maar bij mogen horen
He meiden! Wat is het nog rustig hier, waar zijn alle kletskousen! Zojuist een reactie op mijn sollicitatiegesprek van vorige week ontvangen, per email! Er was toch niet zo'n klik, nee dat blijkt wel!