Gefeliciteerd Smurfin!!!!!! Ik had vanochtend een wat kramperig gevoel in mijn buik. En ja hoor.. bij het naar het toilet gaan bloed bij het afvegen.. Zou dit een innesteling kunnen zijn??? Let's hope so!! Nu net weer naar het toilet geweest en weer een heel klein beetje bruinachtig bloed.. inlegkruisje was nog schoon dus komt alleen een beetje bij naar het toilet gaan... het zal wel niet raak zijn deze keer ben ik toch bang voor... denk dat mijn cyclus nog steeds van slag is na de curretage...
) Hey lieverd, ik ben niet zwanger hoor! Hihihi, maar even goed bedankt! Misschien is dit een voorbode? By mij was dus gister donkere test. Buikpijn. Maar heb helaas niet kunnen klussen. Vriend is erg ziek geworden. Zware griep. Ik heb het losgelaten voor deze maand. Ik was zo teleurgesteld en boos gister dat hy geen zin had om te klussen, maar toen ik hem later zo ziek zag worden, dacht ik wel even: jeej, wat ben ik toch egoistisch bezig nu. Maar goed, eergister wel geklust dus er is wel hoop. Gefeliciteerd anoniem en smurffin... Het loopt een beetje gelijk op. 5 zwanger, 6 ongi. Hopelijk meer roze dan rood deze maand! Succes voor de testers
@anoniem, jij ook van harte! Vanmorgen meldde ik nog dat ik alleen moe ben, maar heb nu ook lichte hoofdpijn, vol gevoel in mijn buik, iets gevoelige borsten ( wel veel minder dan vorige week) en ik ben gewoon misselijk. Een griepje kan ook natuurlijk, maar ik hoop op iets anders... Ik voel me namelijk niet verkouden of ziek. Kortom, lekker een maak-jezelf-gek weekend 😉
Oeh dames, wat gaat dit mooi op. Dat beloofd nog wat. Maar meestal is er toch meer rood Alle zwangere feli en geniet ervan!!! Dames die nog in afwachting zijn, succes en zal duimen voor jullie. Hier ook nog in afwachting en wachten duurt lang
Hier sinds gister echt een beetje zeurend gevoel in me onderbuik en soms straalt het ook ligtjes uit naar mijn rug iemand een idee? Het gevoel komt en het gaat. Kan het nu echt al zo zijn 8 dagen voor mijn NOD, kan me dat niet zo goed herinneren of ik dat bij mijn vorige zwangerschap ook al zo vroeg had Mijn NOD 9 dec
Gefeliciteerd lieverd, het is je gegund! Inderdaad, ik ga wel 100 keer naar wc op een dag, of ze er nog niet zijn. En gelukkig nee Ben erg zenuwachtig hoor
Goedemorgen dames, Ben blij met onze zwangere dames! Vind het zooo leuk voor jullie. En de wachtende dames, moeilijk hè? Haha. En de dames op rood, erg balen! Maar kom op meiden, probeer positief te blijven! Gisteravond visite gehad van vrienden en lagen dus daarom nogal laat op bed, maar ben net wakker, hihi. En dacht eerst kijken hoe het met de meiden gaat! Heb vannacht ALWEER gedroomd over de zwangerschap. Wel erg fijn! Maar in het echt is het wel fijner, haha. Gisteravond gemene steken links onder in m'n buik, soort van breinaald wat er in ging en er uit werd gehaald gevoel! En als die in m'n buik zat, begon het te kriebelen. Alsof er een veertje in mn buik zat. Snappen jullie het nog? Vannacht trouwens paar keer er uit geweest om te plassen. Nu weer steken in m'n liezen. Borsten is nu wat minder, maar gisteren wel weer extreem. Word moe van het wachten, maar durf nog niet aan nu al te testen Ik wacht wel, helpen jullie me de dagen door? Liefs.
@Smurffin: gefeliciteerd meid, geniet ervan! @Anoniem: jij ook gefeliciteerd, geniet ervan! @Krista: vervelend he van alles te voelen en te merken en dan nog niet kunnen testen. Hoop echt voor je dat het toch raak is. @Hier: op het moment nergens last van, alleen heel erg moe. Was na het wakker geworden, toen ik er ook uit wilde gaan, weer in slaap gevallen, nog een uur geslapen. Ga zo even wat opruimen en vanmiddag naar de Weihnachtsmarkt hier in het dorp. Fijne dag meiden!
Hihi Ja het zijn me eigen woorden dus hoe het nou echt precies zit zou ik dan moeten googlen maar denk dat ik er niet ver naast zit. Maar ik denk dat je boobs zeer doen tijdens je zwangerschap omdat die zich natuurlijk gaan klaar maken voor melk productie en dat komt weer van het hcg dacht ik Ach wat maakt het eigenlijk uit 1 ding is het zeker en dat is irritant dat we ons steeds genept voelen
Wij lopen gelijk op en ik heb er ook last van. Maar ik had vanochtend 2x een heel klein beetje bruinachtig bloedverlies bij het afvegen.. nu weer helemaal niks... Zou het een innesteling kunnen zijn bij ons beide???
Pfff, weer zo koud, brrrr! En voel me echt raar, had thee gezet, stond voor me op tafel, schop ik het om moest ik huilen... Dom toch? En net, echt niet leuk. Vl is douchen en hij had zijn FB nog aan, weet dat hij bepaalde smsjes van mij aan kameraad van hem heeft gelezen dus ik las ook een gesprek even tussen hun. Had ik beter niet kunnen doen, voel me nou nog kutter. Ging er over dat een eerdere gezamelijke vriend een vrouw heeft met 2 kids uit eerdere relatie en dat ze niet mee gingen enzo met oud&nieuw... Zaten ze te geinen over ja gaan zeker nog meer kinderen maken dan enzo. Zegt vl later, ik wil dat niet, zegt ie ander wat niet? Kinderen maken... WTF???? Mss geintje, bier op enzo. Maar het is niet leuk. Durf hem er ook niet mee te confronteren!
Hee ladies, Roze dames; van harte gefeliciteerd!! De anderen, sterkte met afwachten en/of op voor de volgende ronde! Ik ben vandaag mega chagrijnig (op zaterdag voor Sint boodschappen doen is dan niet handig haha). Af en toe steekje in m'n buik. Maar eigenlijk denk ik dat het deze ronde niet raak is. @lappie: beetje hetzelfde gevoel als jij, dat het niets is deze keer. Is de eerste ronde voor ons ook, na vm Sterkte iedereen En wat een leuk en gezellig forum dit trouwens!
@hier vanochtend een negatieve test. Was van Kv maar was nogal aan het klungelen met het stomme pipetje:x Nog geen rozeverlies of bloed inzicht maar heb barstende koppijn, dus het zal binnenkort wel gaan gebeuren, verder geen last meer van mijn borsten/honger oid. Wil nu juist dat ongi gaat beginnen. Weet ik waar ik aan toe ben en kunnen we weer voor de volgende ronde gaan.