♥ NOD-lijst 1 t/m 15 december 2012 ♥ 1. (6) vrouwtje80: 3e ronde, 3e kindje chantal02: 2e ronde, 1e kindje Anoniem28: 8e ronde, 1e kindje Aster14: 26 jaar, 5e ronde, 1e kindje Amoura: 22 jaar, 8e ronde, 1e kindje missds: 31 jaar, 2e ronde, 2e kindje 2. (15) floor32: 3e ronde, 1e kindje Mama-in-love: 3e ronde, 2e kindje Cayth: 4e ronde, 2e kindje Krulletje87: 2e ronde na mk, 4e kindje Gigi85: 6e ronde, 1e kindje IS88: 6e ronde, 1e kindje Laura81: 1e ronde, 2e kindje biancawv: 6e ronde, 1e kindje mams123: 3e ronde, 2e kindje (1 keer mk) Eva20: 7e ronde, 1e kindje Flora01: 24 jaar, 5e ronde (2e met eisprong), 1e kindje Roze22: 22 jaar, 11e ronde, 1e kindje Mientje Sop: 11e ronde, 1e kindje Dotjes: 23 jaar, 7e ronde, 1e kindje Naomi1985: 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje 3. (9) Rapunzzel: 17e ronde, 1e kindje selina89: 5e ronde, 1e kindje Happy79: 1e ronde, 3e kindje Krista1990: 5e ronde, 1e kindje LF84: 6e ronde, 1e kindje Regina83: 6e ronde, 1e kindje moontje77: 35 jaar, 15de ronde, 5de kindje 19Vivian86: 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje Niki86: 26 jaar, 1e ronde, 2e kindje 4. (6) Krullie88: 5e ronde, 1e kindje smurffin: 3e ronde, 1e kindje Koetje: 30 jaar, 4e ronde, 3e kindje Marisca88: 1e ronde (na 1e mk), 1e kindje mamvanjessie: 25 jaar, 3e ronde, 2e kindje Lappie: 37 jaar, 1e ronde na MA, 2e kindje 5. (6) Troelaa: 9e ronde, 1e kindje maregmo: 2e ronde, 2e kindje Chantal3: 3e kindje, 5e ronde Mart: 29 jaar, 4e ronde, 1e kindje Zahra2: 3e ronde, 2e kindje AnneChristine: 35 jaar, 9e ronde, 2e kindje 6. (8) Brix: 1e ronde na MK, 3e kindje Amy: 4e ronde, 1e kindje Schaapje1977: 35 jaar, 4e ronde, 2e kindje snoezelke: 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje Floortje1: 2e ronde, 1e kindje tinkerbell26: 11e ronde, 2e kindje Linnepinna: 26 jaar, 10e ronde, 1e kindje Marty: 2e ronde, 2e kindje 7. (4) Eliz30: 25e ronde, 1e kindje Dorien87: 25 jaar, 2e ronde, 1e kindje Emm82: 30 jaar, 10e ronde, 1e kindje Copani1984: 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje 8. (7) vlindertje126: 1e ronde na MK, 1e kindje cappuccino: 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje Weegbree: 30 jaar, 3e ronde, 1e kindje stresskip86: 1e ronde, 1e kindje djoon: 3e ronde, 1e kindje TanjaJes: 38 jaar, 2e ronde, 1e kindje Flippo123, 42e ronde, 1e kindje 9. (9) Lotte30: 1e ronde, 2e kindje Mediq22: 5e ronde, 1e kindje ninaz: 5e ronde, 2e kindje F1986: 4e ronde, 1e kindje Sweetheart86: 7e ronde, 1e kindje Jette1976: 36 jaar, 8e ronde, 1e kindje xiomara113: 13e ronde, 1e kindje Isa2007: 7e ronde, 2e kindje Jennifer2106: 34 jaar, 7e ronde, 1e kindje Ralin: 28 jaar, 4e ronde (1e na MK), 3e kindje MamaAnnelies: 21 jaar, 1e ronde, 2e kindje 10. (3) Nila: 6e ronde 4e kindje jv23: 5e ronde na vmk, ... kindje anjamones: 2e ronde, 2e kindje 11. (2) Anitaaaxxx: 14e ronde, 2e kindje cjjm2012: 6e ronde, 2e kindje 12. (5) imp: 1e ronde, 1e kindje zonnenschijn: 31 jaar, 6e ronde, 4e kindje San987: 3e ronde, 1e kindje Madeliefste: 28 jaar, 4e ronde, 1e kindje Ing49824: 5e ronde, 1e kindje 13. (8) Derdedroppie: 3e ronde, 3e kindje glamoury: 34 jaar, 4e ronde, 1e kindje Littleone1: 4e ronde, 1e kindje loesjee89: 23 jaar, 4e ronde, 1e kindje Llkh: 28 jaar, 93e ronde, 1e kindje Caribbean Baby: 27 jaar, 10e ronde, 1e kindje 4dogs82: 30 jaar, 8e ronde, 1e kindje lindaw: 28 jaar, 15e ronde, 1e kindje 14. (3) lady1987: 16e ronde, 1e kindje fiona1983: 14e ronde, 1e kindje Sunrise83: 1e ronde, 1e kindje 15. (2) Diamonds82: 30 jaar, 4e ronde, 3e kindje Upkedupke: 31 jaar, 3e ronde, 1e kindje[/B] T o t a a l: 95 ♥ 5 zwanger ♥, 7 ongesteld , 0 twijfeltest, 0 negatieve test, 7 MMM, 1 cyclus van slag --> Wijzigingen graag in kleur doorgeven a.u.b. <-- Please quote of kopieĆ«r niet!
Ik zet mezelf nog niet op de lijst maar kom alvast wel even spieken hier vermoed namelijk dat mn eisprong geweest is en met een lf van 14 dagen kom ik op een NOD van 14 dec. Dinsdag avond merkte ik slijm op, maar sinds dien niet meer gezien.. Maar woensdag, donderdag en vrijdag wel heeel erg veel waterige afscheiding gehad, zoveel dat ik het voelde lekken.. Vandaag is het weer aanzienlijk minder. Verder had ik woensdag steken in mn zij bij mn rug. Daarna donderdag steek bij mn buik aan de zijkant. Vrijdag af en toe wat steekjes maar weer aanzienlijk minder. Vandaag ook amper steekjes, wel hoofdpijn helaas.. Dus op het wachtbankje denk ik
He bah, vl en ik zijn op zoek naar een leuk weekendje weg. Hadden we een mooi hotel gevonden, niet te duur en super mooie kamer, kan je alleen reserveren met credit card
Ik sta inmiddels op rood. Ik ben nog maar een halve dag ongesteld geweest. Vandaag was er helemaal niks. Heeft iemand dit ook al eens gehad. Mijn temperatuur was vanmorgen wel 0,4 graden lager dan gisterochtend.
@Krista: heb dit de afgelopen maanden ook gehad en helaas. Het is klote dat je nu van alles voelt maar ja hou er rekening mee dat ons lichaam ook vaak voor de gek houdt. Omdat je al een negatieve test had, zou ik gewoon wachten tot je echt overtijd raakt en dan te testen, dit om teleurstellingen te voorkomen.
Hi Naomi, klopt jouw banner wel? Ieder geval, bij mijn eerste zwangerschap was ik ook halve dag ongesteld..2 dagen later getest en hartstikke zwanger! Misschien eens een test doen?
Hallo dames, dit is mijn test van gisterochtend. Maar kon hem niet eerder uploaden, zag even later volgens mij een indroogstreepje?????
Ik zie niks meis, sorry... Maar dat zegt nog niks want was natuurlijk 2 dagen voor je NOD.. En misschien komt het ook wel omdat ik op de opad zit en dat het toch wat ander beeld is. Als je vande week over je NOD heen zit zou ik er nog een testje tegen aan gooien als ik jou was
Volgens mij zie ik wel iets, maar als het indroogstreep is dan zegt het niet veel natuurlijk Heb ik 2 maanden terug ook gehad!
Geeft niet meid, vraag alleen of jullie mee willen kijken, hahaha. in het echt is die wel duidelijker, en vooral als ik hem kantel naar me toe.... (moet je mij nu horen dan, hahahahaha) Ik ga na m'n NOD testen.
Ik heb nu mijn eisprong denk ik! Crepeer momenteel van de pijn. Ontzettende krampen in m'n onderbuik dat uitstraalt naar m'n rug. Kan niet missen, dat heb ik wel elke maand die pijn. als ik nu zou klussen zou ik nog op tyd zijn, maar vl zit nu hier bibberend van de kou in z'n badjas en dekentje..... zielig en ziek... Dus van dt klussen komt natuurlijk niks terecht. Maak ik nog kans? Donderdagnacht voor het laatst geklust. Rond 1 uur (dus eigenlijk vrijdagochtend vroeg? ) @krista: zie geen streep. Wacht gewoon tot nod. Brengt vast een boel duidelijkheid. Al ben ik ontzettend nieuwsgierig. Nog meer testers?
Hee meiden, Ik lees steeds mee, heb niet eerder gereageerd. Het gaat me allemaal veel te snel hier! Mijn nod was eigenlijk gisteren, maar ik sta op 1 december. Heb net getest na 3 uur niet geplast of gedronken te hebben en mijn test is wit. Helemaal wit. Gaat voor mij betekenen dat mijn cyclus over de 50 dagen heen gaat. Zwaar klote dus. Ben even goed sjaggie nu. Heb overigens de midstream van Zwanger en Kids gebruikt, de gewone, niet de gevoelige. Gefeli aan alle zwangeren! En sterkte voor iedereen die nog zit te wachten..
Ik kan me niet herinneren dat ik kwaaltjes had rond de innesteling.. en had zeker geen last van oud bloed of wat dan ook... dus ben zo onzeker als de pest!! Ik wil ook zo graag testen.. maar durf eigenlijk ook niet zo goed.. bang voor een teleurstelling! Weet jij al wanneer je gaat testen??
Jeetje meis, ik snap dat je er even helemaal chagrijnig van wordt! Pfff! Wat een lange cyclus, ik hoop voor je dat je snel zwanger mag zijn.. En anders dat je cyclus snel normaal zal zijn....
Ga maar lekker slapen denk ik, mn vriend kijkt de SINT , maar vind hem zoo eng dat ik waarschijnlijk nachtmerries krijg als ik er naar kijk.... Morgen een dag naar m'n schoonfamilie, gezellig hoor! NOT! Slaap lekker meiden. Kus.
Ik heb weggezapt. Wilde hem wel zien, maar m'n vriend ligt al ziek in bed dus toch maar niet.... Kijk wel naar THE final destination.... ook niet veel beter.,,,, pfff alleen enge films op tv... Oha, graag nog wat (geruststellende) reacties op m'n vraag... Maak ik nog n kans deze maand? Ei vandaag (voel erge pijn, plus donkere ovutest). Laatste klus was dondernacht. Eergister dus.... hoooooo het zo.
je weet het nooit soms raak je zwanger van een zaadje van een paar dagen oud op die ene dag klussen en soms klus je alle vruchtbare dragen en lukt het nog niet. Sorry dat ik niet gewoon ja kan zegen op je vraag maar wat ik heb gelezen is dat sperma soms wel 3-5 dagen kan leven en soms nog langer.
Ja ik heb ook het idee dat ik dat nog niet zo vroeg had. Ik weet nog wel heel erg goed dat ik 1 dag voor mijn NOD toen hele erge steken had maar verder Ik denk dat ik volgende week vrijdag of zaterdag ga testen. Heb wel extra gevoelige testen en volgens die testen kan je al 6 dagen voor je NOD testen maar durf dat toch niet helemaal plus me vriend werkt bij de landmacht en is nu 2 weken op oefening en komt due pas vrijdag terug en mocht niet testen zonder hem haha... Dus daar hou ik me netjes aan haha. Weet jij al wanneer je gaat testen? Lig nu weer rustig op de bank onder me dekentje en krijg weer heel erg last van me onderbuik. Bij jou al wat minder of ook nog steeds?