Zeg dat wel ja, zijn niet bepaald duidelijk! Ga je mu wachten tot woensdag? Wat duren de dagen lang zo he
@lappie, bedankt voor het invoegen!!! Ik was even bij een vriendin langs en wat een reacties, leuk zeg! Voor de status: Mira75: 37 jaar, 2e iui, 1e kindje
Hallo allemaal, Ik heb eigenlijk geen klachten, ben alleen vreselijk moe. Hoe zit het ook al weer, als je zwanger bent, heb je dan juist meer dan gebruikelijk afscheiding. Is nu haast niks. Sterkte voor de wachtenden en rode dames. Gefeliciteerd voor de roze!!!!
Hey dames, Hier ook weer op het wachtbankje Heb 25/11 en 26/11 positieve ovulatietesten gehad. Denk de 26e mijn eisprong gehad had toen buikpijn en seks was te gevoelig... Nu dus afwachten, Heb hele goede hoop deze maand... heb supergevoelige borsten en sinds vandaag knallende koppijn En heb van de 28ste tot 1 december krampen gehad. Misschien innesteling??? Als ik van het uiterste uit ga heb ik 11 december mijn nod. Maar weet nu al dit ik eerder zal gaan testen als deze klachten aanhouden Spannend!!! Nog meer meiden zo in spanning?
Yup! hier ook eentje.... Eisprong pas gehad en nu al allerlei klachten..... Wordt weer eens een lange rit naar de nod.....
Yup, hier ook in spanning. Nou ja, eigenlijk niet, hihi . Ik voel me zwanger en dat betekent bij mij o.a. dat ik honger als een paard heb. Ik zit as we speak nachtelijk een bak vla weg te werken, ik kon niet in slapen vallen van de honger . Nog 3 nachtjes slapen tot 5 dec en dan mag ik testen.
Oh dear, na mijn temp van vanmorgen ingevoerd te hebben, heeft FF weer bepaald dat mijn eisprong tóch op CD17 was :') Zelfs FF snapt mijn cyclus dus niet...laat staan dat ik em snap Ben benieuwd op welke dag ie morgen mijn eisprong zet!
Goedemorgen meiden, Vandaag is m'n NOD, maar heb nog geen zwangerschapstestje gedaan... Wacht echt tot ik overtijd ben.... Maar nu zag ik gisteravond dat als je een positieve ovulatietest hebt, dat j dan misschien ook zwanger kunt zijn? Heb net voor de gein 1 gedaan, met deze testen sowieso geen knaller gehad, maar hij is nu wel weer wat donker!!! Xx
Ik heb me naam ook al 2 keer door gegeven. Wil ook graag in de rij mama ikke 27jaar. 9 dec. NOD 8 ronde 2 e kindje
Goedemorgen meiden, kom even snel gedag zeggen, ben er pas tegen het eind van de middag weer. Ga zo eerst werken tot half 1 en daarna sporten! Voor de testers: succes! @Krista: dat heb ik indd ook wel es gelezen, vandaar dat ik gisteren ook nog eens een ovu test had gedaan. Hoop voor je dat het raak is meid!
Goedemorgen meiden! Ooh wat word er veel gekletst ! Ik zie dat er al meer zwangeren zijn , GEFELICITEERD!! @Meiden die nog op ei wachten, succes! @Meiden die nog moeten testen / wachten op testen, hou vol!! @Krista & Niki, het si toch wat allemaal he.. probeer het vol te houden!!! @hier, mijn man & ik kunnen het ook nog steeds niet echt bevatten, afgelopen vrijdag wisten we het al, maar is moeilijk te geloven!! Meiden die zwanger zijn, wat doen jullie nu, ha bellen of vk?? groetjes
anoniem28; vk bellen. ha doet niet zoveel krista; ik zou toch een testje doen als de ovutest positief is. heb er ook weleens van gehoord dat ie positief is als je zwanger bent. ik heb eigenlijk nooit hele lange cyclussen..
Goedemorgen meiden!! Zo heey, wat ben ik ziek geweest!! Buikgriep is zó niet mijn ding! Maar ja, nu weer beter en heb net 'even' 50 pagina's terug zitten lezen. @alle zwangeren; whoehoeoeoeoe, gefeliciteerd meiden. Heel veel geluk met jullie wondertje! @meiden op rood; balen, balen, balen!! Heel veel succes in de volgende ronde en een dikke knuffel. @meiden op t wachtbankje; spannend hè. Iemand nog een bakkie thee?? @meiden die hun ei kwijt zijn; hou moed, ik hoop dat jullie m snel vinden. @hier, gisteren opeens een beetje bloedverlies. Ik dacht datik ongi was geworden, maar nu helemaal niks meer. Pffff, onzekerheid!! Fijne dag allemaal!
Vk bellen, dan krijg je over een een week of 4 een afspraak. Wel ff melden bij je ha dat je zwanger bent.
Nou dames, ik heb vanmorgen weer een test gedaan en weer een heel licht (tuur) streepje te zien.. niet het overtuigende antwoord dat ik zocht maar wel vreemd twee dagen achter elkaar..durf er toch nog niet echt blij mee te zijn dus morgen nog mee een keer testen!