Zit met een vraagje over mijn cyclus...Vorige week het eerste bloed op de 5e maar pas echt ongesteld op de 8e. Uitgaan van dag 1 op de 8e??
oh al 8x? Nou dan hoeft het vast niet! Mja mijn man vond het niet erg om ook pilletjes te nemen zolang ze maar niet vies zijn! Dus de pure tarwekiemolie wil hij niet. Hij neemt alleen de omega pillen maar mocht wel de capsules met tarwekiemolie voor hem halen
@Brix/Isa 2007, op de 5e was het al echt bloed, maar een beetje en niet gedurende de hele dag...Op de 8e echt met de gebruikelijke kramp etc..maar uitgaan van de 8e?
Nieuwe meiden, welkom en succes deze ronde! Brix: Ook mijn man geloofd er allemaal niet zo in. Ik vraag het hem niet eens want weet zijn antwoord toch al Hier zometeen weer aan het werk tot vanaaf. Fjne dag dames!
@happy, dat heb ik ook heel vaak dat het al even tevoren begint met bloeden (1 of 2 dagen) dan stopt en daarna ineens gewoon ongi. Ik heb dezelfde vraag gesteld en ik begin gewoon te rekenen op de dag dat ik echt ongesteld was en het niet weer stopte zeg maar. verder zou ik gewoon een paar dagen eerder beginnen met klussen dan weet je zeker dat je goed zit
Donderdag avond gebelt, vrijdag ochtend mocht ik komen, die mensen leven zo erg met je mee dat ze gewoon komen terwijl ze dicht zijn voor een echo, ik denk dat jij later krijgt omdat jij kunstmatig laat opwekken, en dat van mij is er zelf uit gekomen, ben vandaag bijna gestopt met bloeden, 5a6 dagen ben ik blij mee kan gelijk wer verder, en meid begon jij ook met bloeden want hoor wel eens dat bij sommige nog weken duurt voor dat ze een menstruatie krijgen liefs, Bedankt meiden voor jullie medeleven en we gaan duimen dat iedereen deze maand een plakbaby mag hebben,,
Blij blij blij...... Net de verloskundige aan de telefoon gehad. We hadden afgesproken dat ze vandaag zou bellen om te horen hoe het allemaal gegaan was enzo. Nou ik alles verteld hoe het ging (de miskraam). Dit klonk volgens haar alsof het allemaal goed verlopen is zij denkt dat het compleet is geweest en ik moest me geen zorgen maken (heb 20 november pas mijn controle-echo namelijk). Ook zei ze (haha) 'de gynaecoloog gaat je vast vertellen dat je 1 of 2 cyclussen moet afwachten voor je weer mag beginnen.... dat is achterhaalde informatie... gewoon niet naar luisteren... heel veel gynaecologen zeggen dit nog.... gewoon niet meer over hebben met die man.... als je lichaam er nog niet klaar voor is wordt het toch niet zwanger en als je lichaam er wel klaar voor is kan het wel weer zwanger worden'. Wat ben ik hier blij mee. Want ik dacht hier precies hetzelfde over haha. Gewoon weer meteen beginnen! Dat mijn zwangerschapstest nog knalt is niet heel gek. 1 a 2 weken nadat je niet meer bloed zijn ongeveer pas je hcg-hormonen uit je lichaam. Dus de aankomende week ga ik niet meer testen. Ook zei ze nog dat ze mij heel snel weer hoopt te zien! Nou ik hoop het ook.
@ lappie, wat fijn dat het waarschijnlijk gewoon weg is. Had ik ook toen ik eenmaal een miskraam had, als het dan toch verkeerd gaat hopen dat alles iig goed weg is en dat je daar niet voor terug hoeft te komen de verloskundige zei tegen mij ook dat ik gewoon meteen weer mocht beginnen hoor
Lappie: Ook hier ging het zo. Vk zei mag meteen weer proberen en 2 gyn's zeiden 1 ronde afwachten. Wij hebben lekker eigenwijs gedaan en gewoon door gegaan. Ben wel ongi geworden erna. Maar vond het ook niet erg, dan weet ik iig dat alles weer goed is Hopelijk snel weer raak
@ alle meiden, wil je heel veel succes wensen met zwanger worden. Hopelijk hebbn jullie snel een mooie beeb in jullie armen. Hier besloten om toch na deze ronde weer aan de pil te gaan. Financiele situatie is dusdanig slecht dat we er voorlopig niet meer voor gaan. Even wat rust inbouwen voordat we voor een derde gaan. Succes allemaal! Hoop jullie niet meer te zien als we opnieuw voor een derde gaan (of het moet een 2e/3e/4e zijn) Liefs
Hoi Allemaal, Ik zou ook graag op de lijst willen Floortje1 27 jaar, 2e ronde, 1e kindje Nod is de 6e Heel veel succes allemaal deze maand!
hee naamgenoot! hahaha Welkom op de lijst. Hier de klus periode ingang gezet met om de dag. Volgens mij heeft vl het niet eens door lol Begin weer lekker veel te voelen hahaha Beetje steken links dan weer een keer recht hahah Zou het een eitje zijn of toch maar niet... Of tewel de gekmakerij tijd is weer begonnen! lol
Hee meiden! Wat is het nog stil hier.. Zal vast goed komen als december dichterbij komt en bij iedereen de testdrang toeslaat! Ik heb, volgens mij, vanavond een best wel positieve ovulatietest gehad!!! Morgenochtend nog maar een keertje testen met 2e urine, kijken of ie dan nog meer knalt! Zijn hier ook nog dames die er verstand van hebben?
Ik hoop dat dec me weer geluk brengt, net als vorigjaar. Testte ik met oudjaar posi Je teststreep moet net zo donker of donkerder als je controlestreep zijn dan issie positief
Goedenavond, ik snap er niks van! Afgelopen zaterdag wou ik heerlijk in bad liggen, daarna gelijk uit bad. Blijkt dat ik krijg echt duizelig en moet bijna overgeven. Vandaag weer even duizelig, was niet in bad liggen.. Afgelopen vrijdag tot nu ben ik ongesteld, maar waarschijnlijk vandaag is wel voorbij. Toch duizelig Wie heeft ook meegemaakt over 'n duizelig?
Klinkt niet fijn, LF! Soms hoort het ook bij een griepje? Heb je verder klachten? Sterkte ermee! Aster, ik zei het in een ander topic al ,maar volgens mij komt jouw ei eraan. Have fun Troela, dat lijkt me een gave knaller om het nieuwe jaar mee in te gaan Geldt hopelijk voor alle dames hier!