Nou meiden, ik ga afsluiten. Ml komt ook zo, die is de laatste minuten van Ajax aan t kijken. Truste voor straks en tot morgen!
Ohhhwwwwww wat spannenddddd..... Ik wil dat iedereen gaat testen! nUuuuuuuuuuu! En ook positief! Vind het hoopvol hoor. @ hier: wachten. Zit nu 3dpo en t gaat tergend langzaam. Ik voel niks. Niks waar ik me aan kan vasthouden. Zo vreemd. Afgelopen maanden voelde ik van alles en nu.....niks nopens nada njet! Het is ziezo niet hele grote kans, maar hoop doet leven eh....
@cappuccino: gefeliciteerd meid, geniet ervan! @mamainlove: bah meid, wat erg! Heel veel sterkte! Knuffel. @maregmo: voorzichtig gefeliciteerd meid, zie zeker wel een streepje! @hier: ben onwijs duizelig. Heel gek, nooit last van. Ook nog steeds last van mn borsten en af en toe buik, onder en zijkant. Ga morgenochtend een testje doen. Verder vandaag even gewinkeld met een vriendin, zwarte skinny broek met slangenmotief gekocht en hoge zwarte pumps met glitters. Heb met oud&nieuw een glitter and glamour party, dus vond ik wel leuk! Denk dat ik er een simpele zwarte top op doe en strass sieraden. Vl is vandaag jarig, hadden vanmiddag schoonzus/zwager en kids op bezoek, mijn hemel, was blij dat ze weg waren. Die kinderen luisteren totaal niet, krijsen de hele tijd en rennen in huis enzo SM had gegeten bij ons, was wel gezellig. Nu is alleen kameraad van vl er nog. Voor de dames die gaan slapen zo, weltrusten!
Oeh spannend meid. Knap van je dat je het zo lang vol kan houden! Laat je het weten zodra je de test hebt gedaan Ik duim heel hard voor je
Ik heb afgelopen vrijdag al een test gedaan. Een negatieve test is niet leuk dus daarom wacht ik nog even. De vorige twee cyclussen waren qua temp vreemd. Volgens mij geen ei. Ik houd er ook regening mee dat mijn cyclus nog niet goed op gang is en het loos alarm is. Anders is de teleurstelling bij een negatieve test zo groot. Ik laat het jullie zeker weten!
Ik zit op 9 dpo en voel ook niks nada noppes! Andere rondes altijd van alles en nu Misschien betekend het juist wel iets positiefs
Net weer een testje gedaan en hij is weer licht positief!! Zal foto plaatsen als dat lukt met mn telefoon. Ben wel bang dat t mis gaat ofzo of dat t niet zou kloppen.
@Niki: Dat ziet er goed uit! @Krulletje & mama in love: Knuff meiden @Hier: Vandaag is mijn NOD, maar sinds mijn zwangerschap is mijn cyclus onregelmatiger. Ga vandaag dus ook nog niet testen. Heb ook geen testen in huis, hahaha. Ws vrijdag testen, bij Myrthe test ik ook pas 15 dpo posi.
Wat ontzettend erg voor je! Sterkte! Ik moet verder nog bijleren, maar op de telefoon duurt dat wat langer. Vandaag mijn nod. Maandag dacht ik bijna op rood te kunnen, maar bij 1 X wat bloed weg geveegd te hebben, heb ik tot nu toe nog niks... Naar het toilet gaan blijft spannend... Ik heb voor het eerst laten pendelen en daar kwam deze maand wel uit! Zo echt super zijn, maar ja, we wachten maar even af! Zijn er nog testers vandaag?
@niki: ik zie hem duidelijk hoor! Voorzichtig gefeliciteerd! @dames op rood: balen zeg, veel succes in de volgende ronde! @hier: nog geen ongi. Als je het gemiddelde van mijn cyclussen van de afgelopen maanden neemt ben ik nu een dag overtijd. Toch test ik pas vrijdag, heb echt geen zin in een negatieve test. Op zich heb ik goede hoop al begin ik wel een beetje te twijfelen, de vorige maanden dacht ik ook steeds zwanger te zijn. Ik hoop dat het nou echt zo is. En voor jullie allemaal ook!!! Kom maar op met dat roze!!!
@mama-in-love: heel veel sterkte... @chantal: ik heb ook een pendel voor deze maand. Hoop dat ie voor ons beide klopt!