Heb vanmorgen getest en dacht steeds iets te zien, denk verbeelding, maar had net een indroger, iemand ervaring bij de 2v5 van KV?
Wat gaat het toch snel met die berichten hier. Ik vind het lastig om alles te volgen. Veel rood en negatieven testen. Jammer. Ik heb vanmorgen een uurtje eerder mijn temp opgenomen. Ik moest wat eerder naar mijn werk vandaag. Voorbereidingen voor de Sint. Mijn temp was nog hoog 37 graden. Ff heeft nu mijn ei verschoven... Het wordt er niet duidelijker op.
Dames, mag ik op de lijst? Kortecol, 28 jaar, 2de kindje, NOD 6december Deze maand heb ik even afstand genomen van de site. Ik merkte dat het me veel te veel bezig hield. Deze maand maar 3 keer geklust, waarschijnlijk wel in vruchtbare periode... We zullen het zien! Mijn temperatuur was vanmorgen nog 37.3 graden, normaal een dag voor NOD al 37.1 of lager. Kan ook zijn dat eitje later was... Spannend!!
Ja, als de test blijft nog steeds negatief. Dan betekent niet zwanger raakt? Maar ik wil wel zwanger worden..
Meiden aller eerst! @posi testers jeeeh @ongie: balen @mams dikke kus niet leuk een miskraM @hier even ego bericht: Wat kan dit zeggen gister avond wat bruin verlies vandaag ook En buikpijn alsof ik ongie moet worden.. Maar dat vind ik best vreemd want ik heb hiervoor twee lange cyclussen gehad en dan zou ik vandaag ineens een cyclus hebben van 28?? Of zou het een inesteling kunnen zijn? Zoja heb je dan ook buikpijn??
Het kan ook dat je heel langzaam HCG aan maakt en het daarom wat langer duurt voor je een positieve test in hadden hebt..
Ik heb er drie keer negatief mee getest. Na het aflezen zijn ze meteen in de prullenbak beland. Dus ik heb geen ervaring met indrogers.
@djoon ik heb hetzelfde. Vandag 12dpo en al n paar dagen bruinverlies. Maandag ziek met buikpijn. Denk dat t goed n innesteling kan zijn. Zegt mn kliniek ook. Maar t kan ook naderende ongi zijn.... Zolang t meer bruin vocht is dan echt grote stukken of bruine creme is t nog positief @ing ik had zaterdag ook n indrooglijntje.dit komt denk ik van de pregnyl die ik gespoten heb. Verder geen indrooglijntjes meer gehad. Hoe t komt geen idee....denk tich dat t ergens op reageert.zou mooi zijn voor je! @hier denk ik vrijdag of zaterdag testen bij geen ongi morgen
Helaas, ook ik heb het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Net naar de WC geweest en bruine druppel, soort creme-achtig. Zit nu op dag 10/11 na eisprong, dus een innesteling lijkt me te laat? Hoe zorg je ervoor dat je rood/roze e.d. wordt? gr J
Toetie; waarom zou je test negatief zijn als je net als ik een posi test hebt? Ik gebruik kv 2v5 al een poos en heeft nooit vals positief aangegeven. Indrooglijntje kan wel bij elke test maar is vaak door t doorlopen van (te veel gebruikte) urine. Had ik gister ook. Test was meteen positief en na paar uur was ie doorgelopen. Net test van testpoint oid gedaan. Ook 2v5 euro. Werd ook meteen posi maar weliswaar licht maar dat lijkt me ook niet heel gek met zo een korte zwangerschapsduur. Ik ga nu pas weer over paar dagen testen.