Bedankt dames voor beterschap wensen! Vandaag iets beter maar nog steeds snotverkouden en mn dochter is ook ziek Mn boobs voelen best prikkelbaar aan. Zit nu alweer 7 dagen voor nod. Wil ook testen maar al heb ik er weinig vertrouwen in. Nu testen heeft denk ik geen zin hihi. Er isweer wat roze bijgekomen! Wat heerlijk! Gefelicciteerd zwangeren! Balen rood! Hopelijk volgende maand beter! Lf: ik zou er toch rekening mee houden dat je misgien ongi word. Hoop hetniet natuurlijk, maar ons lichaam kan ons echt in de maling nemen. Veel succesvoor dedames overtyd en wachtenden!!
Nog n vraagje: iemand ervaring met in de nacht echt zweten? Dat he soms echt wakker word en voelt dat je klam aanvoelt? En dan hoplijk ook dames die zwanger zijn hihi
Jette gefeliciteerd man! Wat goed!L ik zit nu ook in ronde 7.... Vandaag nod en nog niet ongi en ook nog geen bruinverlies oid.... Maar vorige maand was ik gewoon 8 dagen ongesteld echt keilang en misschien daarom mn nod verkeerd uitgerekend? Tellen jullie eerste dag menstruatie vanaf dat je echt rood bloed verliest of ook al bij veel bruinverlies? Ik wacht daarom tot woensdag als ik dan nog niet ongie ben dan weer testen. Vrijdag teste ik negatief.... Iig houd ik nu nog hoop! Meestal heb ik al paar dagen voor mn ongie dat ik et. Merk aankomen.... Op verschillende manieren...
geen last van maar las ergens dat zwangeren daar wel last van kunnen hebben. maar ik ben altijd beetje huiverig geweest met zogenaamde klachten. je maakt jezelf vaak gek en ik weet uit ervaring hoe meer klachten dat je dan juist niet zwanger bent.
@ madeliefste zo had ik er nog niet eens aar gekeken idd dat. Zou. Suer zijn!! Wish me luck! alle dames die nog moeten testen succes!!! Ik hoor er gelukkig nog bij..... nOG niet op rood..... Geen bloed geeft moed...!
Dat heb ik ook als of ze geschaafd zijn zo voelen ze normaal doen me tepels zeer maar vraag me nu af heb ik die nog voel daar niks aan alleen dat geschaafde gevoelige gevoel aan me (.)(.) niet leuk
Ja klopt idd! Heb mezelf ook zoo gezegd ieder kwaaltje te negeren, maar toch die kriebels en hoop. Voel me ook niet anders. En de griep helpt natuurlijk ook een handje: moe, spierpijn pijnlijke borsten. Had wel vanochtend in ene zin in pindakaas en dat eet ik normaal nooit. By mn 2e at ik in t begin alleen maar pindakaas. Maar dat zweten heb ik als ik eerlijk ben iedere maand en de borsten ook al lijkt het dit keer meer te zijn... kortom..... Het wachten duurt weer eens veel te lang! Sweethart mijn ongi duurt ook heel lang en ook ik twijfel daardoor over evt nod, maar ik kijk naar als het echt hevig begint re vloeien.
Pfff spannend eh? Nou bij mij voelen ze dus beurs en gevoelig aan, maar als ik er in prik valt t welweer mee. We lopen ongeveer gelijk eh. Wat denk jij? Wanneer wil je testen?
Jeetje wat veel verschillende reacties :SGefeliciteerd voor degene met een postieve test!Voor de dames die nog moeten testen ..fingers crossed!Voor iedereen bij wie het deze maand niet is gelukt.. het komt goed!Mijn NOD was gisteren, maar durf niet te testen. Heb wel wat spanning in mijn onderbuik alsof ik ongesteld ga worden.Wij zitten inmiddels in ronde 8 en IK vind het wel elke keer een teleurstelling als het niet is gelukt. Ga er voor nu maar vanuit dat het niet gelukt is, echter is mijn cyclus nog nooit langer geweest dan 28 dagen. Eerste 5 maanden was 24 dagen, daarna 28. Ik wacht nog of tot morgenavond en anders toch maar testen?!
Ik heb op het moment alleen last van jeuk over me hele boven lijf soms wat krampjes en voel af en toe me liezen met snel op staan of snel bewegen en met gaan zitten krijg ik zo'n ongi gevoel. Weinig tot eigenlijk geen afscheiding en heb ook niet eens hoofdpijn normaal ALTIJD. Ja en die boobs die voelen geschaafd aan. Zo'n maand als deze heb ik nog niet in het rijtje gehad. Hoop dat het wat betekend En anders gaat hij ook het boek in
Ja eigenlijk geen flauw idee ergens zegt er iets van het kan best wel eens raak zijn. Heb ook vette test drang ook voor het eerst Zit elke dag wel met zal ik zo testen nee wacht nog ff en als ik dan weer moet plassen denk ik zal ik het nu dan doen en dan denk ik ach die paar dagen maken ook niet meer uit. Probeer zo lang mogelijk te wachten maar weet niet of ik de drang kan weerstaan
Ik ken het gevoel. Maar wil me echt inhouden. Mijn cyclus is gewoon ook echt naar de kl*te sinds curettage Baal er echt enorm van. Ik zou al blij zijn als ik nu ongi zou worden. Klinkt stom als er maar iets gebeurd!
Troelaa, Hoop voor je dat er snel iets van actie inzit, maar hoop uiteraard voor je dat er een roze vermelding in de lijst uitkomt!
Ik teste voorgaande 7 rondes steeds 4 dagen voor NOD, maar ik ga nu proberen het uit te stellen tot 12/12, dan is ml jarig ben benieuwd of ik me morgen en overmorgen in kan houden
Ik hoop het ook voor je. Hoop ook dat je snel weer zwanger mag zijn. Kwam poosje terug inderdaad ook al op het nod forum tegen Hoop dat we hier allebei voor de laatste keer op staan en ons mogen voegen bij een ander forum onderwerp