Nou, ik laat ook maar weer eens van me horen. Vorige week hier gemeld dat ik een negatieve test had. Dit weekend niet weer getest en ik ben nog altijd niet ongesteld geworden. Ik zit inmiddels op cd 59. Erg fijn als je niet zwanger wilt worden, maar nu... Gisteravond wel ineens erg misselijk tijdens het eten van erwtensoep, terwijl ik daar echt enorm gek op ben! Heb echt maar een paar happen gehad en toen maar over gegaan op brood. Rest van de avond best wel misselijk geweest. Ik had vandaag eigenlijk weer willen testen, maar VL wil het niet. Wat nu? Ik weet het zelf namelijk niet meer en wil nu echt wel een keer of een positest of ongesteld worden. Allebei is goed!
nou, ik zou echt niet naar vl geluisterd hebben!! als ik wilt testen test ik! hij de lol van het klussen en wij alle ellende en niet eens mogen bepalen wanneer we testen...echt niet!!
Sluit ik me bij aan. Ik zeg het ook niet eens tegen manlief. Bepaal het zelf en als ie posi is dan hoort ie het meteen
tJaa ik ga elke keer weg en kom weer terug. Ook iets om gek van te worden. Hoop het ook meis, op naar het andere deel van het forum
ik test ook altijd alleen en als ie posi is dan is hij de eerste die t hoort. zo wordt t testen ook niet zo beladen...
Gadverdamme, ik ben echt weer typisch Krista-ongesteld! Ben chagrijnig, voel me lelijk vandaag (haha), gisteren pumps gekocht (eerste keer dat ik daar op loop, voeten doen nu al zeer) dus daar chagrijnig om, vraag vriendlief al maanden of die eindelijk wc lamp op wil hangen, belt een vriend of die wil helpen met iets en Hoppa vriendlief gevlogen!!!!!! Geen eens even doei zeggen, nee Hoppa direct weg!!!!! Grrrrr, ga die vriend maar vragen of hij hem wil vragen om iets voor mij te doen, misschien doet die het dan wel! :x kan ik zooo slecht tegen!!!!
Ja ofniet, en nu hoor ik dat die niet eens iets moest vertillen, maar een moest helpen een kattenbak te verschonen..... Mannen zijn soms ook zulke rare wezens hè........ hang m'n lamp zelf wel op!
Ik voel me nog steeds moeheid. En gisterenavond tot nu, ik heb nog steeds hoofdpijn maar elke X kleine. Ik durf niet als ik slik een parcetemol. Maar de test blijft nog steeds negatief. In kerstdagen en oud/nieuwjaar, ik wou wel mee gezellig drinken. Nu weet het niet want mijn cyclus is nu echt lange dagen.
Je mag gewoon paracetamol slikken hoor. Ik had tijdens zwangerschap ook ontzettende koppijn, niet dat het hielp maar mocht het wel. En zolang test negatief is, zou ik gewoon doen wat je normaal ook doet. Ik denk echt en gelukkig heeft iedereen zijn eigen mening erover, dat als je gewoon doet wat je normaal ook doet veel beter voor je lichaam is als dat je gaat lopen stressen, terwijl je miss dit keer gewoon een wat langere cyclus hebt. Is niet leuk, maar zolang je testen negatief zijn, kun je toch gewoon een drankje doen? ( Of ben ik nu zo slecht? Ik drink trouwens zelf nooit maar dat komt omdat ik het gewoon niet lekker vind )
Hahahah ZOOOOO herkenbaar. Doe altijd alle klusjes zelf in huis want als ik me vriend vraag en ik kijk om waarom ik geen antwoord krijg zien ik alleen nog snel de deur in het slot vallen Zo IRRITANT die kerels
Meiden die ongesteld geworden zijn: balen Hoop op veel geluk de nieuwe ronde! Nieuwe zwangere meiden? Zo gauw niet gezien, heb niet alles terug gelezen sorry daarvoor: MAAR dan gefeliciteerd en geniet ervan! Meiden nog steeds in spanning: hou nog even vol! Hoop op goed bericht!! Krista: je lief moest iemand helpen met een kattenbak verschonen? WTF? Sorry, maar kan die persoon dat zelf niet???? Maar herken het wel, vl hier is ook zo, als een ander belt is ie er ook bij wijze van binnen 5 minuten maar hier ook vaak dat ik 1000x iets moet vragen... @Hier: nog geen verandering, nog steeds pijnlijke tepels. Verder geen klachten eigenlijk. Was vanmorgen alleen heel erg misselijk. En heb echt niet veel gehad qua eten of drank gisterenavond. Dus daar kon het niet van komen. Nou ja, laat het wel op me af komen, ga er van uit dat mijn NOD over een week is, dus 16 december! Vandaag bezoek gehad van mijn ouders, voor vl zijn verjaardag. Was gezellig! Nu lekker lui op de bank, vl kijkt transportwereld en ik ben even een het computeren! Zo maar even lekker lezen!
Hahahaha ik vroeg net aan me vriend wanneer ga je de deur bel nou eens maken hij is elektricien hij zegt weet ik het weet jij het? nou uhmmm nu! haha