nod lijst 1 t/m 15 december 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Floor32, 2 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lindaw

lindaw Bekend lid

26 jun 2012
    547
    0
    0
    hahahaha ja en dan ook nog een :D erbij en dan zegt hij komt goed schatje!
    WANNEER? tis dat ik dat niet zelf kan ;)

2. Krista1990

Krista1990 Niet meer actief

Hahaha ja precies ; NU!!!!!!!! :D

3. Krista1990

Zou je haast denken hè.... Misschien was ik wel te chagrijnig voor hem vanmiddag :)

4. lindaw

lindaw Bekend lid

26 jun 2012
    547
    0
    0
    Ja hahaha inderdaad maar goed. Volgens mij werkt het niet als je het vraagt dat werkt alleen maar tegen maar als je niks zegt gebeurd er ook niks. Ik weet het niet meer hoor :( hihi :D
    Heb al paar keer de post pakketjes man laten staan en zei hij toen hij thuis kwam is de postbode geweest?
    Uhhmmm weet niet schat geen bel gehoord :p

5. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Ik weet er alles van :D

6. Krista1990

Meiden, deze week was ik natuurlijk 6 dagen overtijd! En ineens sloegen de "twijfels" toe bij mij... Terwijl m'n kinderwens zo sterk is.

Ook ben ik erg bang voor misselijk zijn en spugen, sowieso heb ik dat, altijd al gehad! En ik weet werkdag dat er bij kan horen, maar ook dat het niet hoeft, maar nu beangstigd juist dat mij heel erg.

Kunnen jullie me geruststellen? ;)

7. Krista1990

Hahahahaha die is leuk! :D:D geweldige opmerking!!!!

8. lindaw

lindaw Bekend lid

26 jun 2012
    547
    0
    0
    Als je twijfelt kan je toch ook gewoon verder gaan met alles en dan niet bewust klussen zeg maar. Als het dan gebeurd is het super gewenst en als het nog even duurt kan je daar ook mee leven toch? Of gaat dat niet zo makkelijk in jou situatie? nee he? jij zat toch met die ww regeling? of wat dat nou iemand anders?

9. Krista1990

Dat was iemand anders! Ik werk 30 uur als gastouder....

Ja, daar heb je misschien wel gelijk in ja :)

10. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Ik ben ook bang om te spugen en ik ben bij allebei heeel erg misselijk geweest. Dan kun je van de HA pillen krijgen of zetpillen. Of dingen proberen waardoor je je beter voelt.

11. LF84

LF84 Niet meer actief

Ja, ik ben ook koppijn als jij.
    Ja kan, misschien wel even stressen.
    Maar ik ga morgenvroeg wel naar huisarts, want ben wel even bang voor afg. 29 nov was iets gebeurd. Ik hoop niet dat ik was geen mk.

12. Krista1990

Wat s er gebeurd dan meis?
    Als je je zorgen maakt, zal ik zeker even een afspraak maken.

Knuffel!

13. Krista1990

Ook spugen? En hoelang?

14. LF84

LF84 Niet meer actief

15. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Ben er ergens ook wel bang voor, maar denk dat dat er wel bij hoort ofzo. Het is toch heel wat, een nieuw leven op de wereld zetten. Heb zelf altijd zoiets, wat nou als.... zal ik wel een goede moeder enzo zijn. Tuurlijk ben ik/wij allemaal dat, maar ja de twijfel blijft he?!

Als ik straks ongi ben ga ik ook gewoon mn dagelijkse dingen blijven doen en dan ga ik niet meer bezig zijn met dan en dan MOET ik klussen, want merk daardoor ook dat ik er te veel mee bezig ben en dat het dan juist niet gebeurd op de dagen dat eigenlijk zou "moeten". Snappen jullie me nog? hahaha!

16. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Nou mijn eerste mk was ik ziek vanaf het begin tot week 7 en met 11 weken mk en de laatste begon het met week 6 tot na de curettage ( ook 11 weken). Maar bij de laatste ook echt spugen en kokhalsen dat ik er pijn in mn keel van kreeg en last van mijn nek en koppijn. Maar niet iedereen hoeft ziek te worden hoor meis. Ken zat meiden die nergens last van hebben gehad als alleen moe zijn.

17. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    2 vriendinnen van mij hadden ook nergens last van. 1 van de meiden alleen op het laatst veel vocht vast houden en de ander alleen in het begin buikpijn.

18. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Idd, zo is dat ook. Tenminste ik ben het er wel mee eens.

19. Krista1990

20. Krista1990

Dat ga ik ook niet doen, merk echt dat je daardoor er veeeeelste veel mee bezig bent!

Deel Deze Pagina