Getsie, ik kom alleen even gluren hoe het hier gaat (zit in het 15-31 forum) lees ik je berichtje! Wat verschrikkelijk om zoiets van een ander te moeten horen. Misschien zegt hij het alleen omdat hij het niet aan de grote klok wil hangen? Of hebben jullie tegen die vrienden verteld dat jullie bezig zijn? Het is ook heel spannend allemaal en een grote impact op je leven. Misschien dat t helpt als jullie het daar samen over hebben. Het kan ook zijn dat eigenlijk hetzelfde voelt als jij, maar het niet kan delen? Sterkte meid, denk dat je maar eens een goed gesprek moet hebben thuis. Misschien brengt het jullie uiteindelijk alleen maar dichter bij elkaar.
Hele dikke knuffel lieverd Snap je toch niks van van die kerels Loop ook al de hele dag te janken om alles pffff soms zijn er van die dagen dat ik liever alleen op een eiland ga zitten en me echt even helemaal wil terug trekken.
He bah! Dat is niet leuk. Toch heb je het via via gehoord. Misschien was het in een bepaalde setting en is hij net zo onzeker als jij nu op het moment. Jij wilde ook met hem praten. Ik vind als ik het nu even snel lees, ook niet zo netjes ook van je vriendin. Ik zou toch open met je vriend praten. Ik snap dat je je erg boos, vernederd en verdrietig voelt. Ik hhop dat dat gevoel wat verminderd door te praten. Sterkte in ieder geval!!! Liefs,
Krista; ik zou als ik jou was ook eerst even verhaal halen bij je vriend voordat je echt heel boos word. Meestal worden verhalen toch omgedraaid/verdraaid. Ook vind ik het niet netjes van je vriendin dat ze het je zo even verteld, of wist ze dat jullie bezig zijn voor een kindje? Maar jullie zijn nu al een aantal rondes bezig?! Als het nu wel raak was geweest? Wat heeft die dec maand wachten dan voor zin? Ik ben benieuwd hoe jullie gesprek zal gaan vanaaf. Succes meissie!!
Meiden die vandaag op rood zijn gegaan, echt balen en succes in de volgende ronde! Geen extra roze meer gezien helaas. Meiden met witte test, hopelijk veranderd dat nog deze ronde!! Ik ga nu weer op naar het volgende werk. Tot vanaaf xx
Zij weet dat we bezig zijn en ze weet alles van mij, en ik vroeg er zelf naar! Of hij het er wel eens over had bij hun (hun zijn ook in verwachting). Wij waren inderdaad bezig, maar al die was het ook al ; wel, niet, wel, niet.... Maar ondertussen geen verantwoordelijkheid nemen. Hier zijn al heel wat ruzies over geweest. En zij zou de verhalen nooit anders zeggen, zij is altijd eerlijk! En ik geloof zeker wel dat hij dat gezegd heeft!!! Liefs. Kus.
Nee, ik geloof echt wel dat die dat gezegd heeft... Hij twijfelt al sinds ik gestopt ben! Zijn al wat ruzies over gekomen. en ik vroeg er naar , dus zij geeft gewoon eerlijk antwoord en dat waardeer ik juist aan haar. Dank je wel! Xx
Jeetje Krista, wat verdrietig allemaal. Ik weet wel hoe het is als je man/vriend er niet helemaal achter staat. Ik heb het ook meegemaakt. Het is heel frustrerend. Mannen hebben vaak heel veel tijd nodig om aan het idee te wennen. Ik hoop dat jullie er toch uit kunnen komen. Succes en sterkte!!
Ooooeee dat zijn geen fijne geluiden. Zou me ook zo voelen meis. Maar ik zou eerst ff een hartig woordje met je vriend spreken. Misschien heeft je vriendin het verkeerd begrepen. Mocht het wel zo zijn heb je alle recht om heeeeeeeel boos te zijn. Is niet heel netjes van hem om dit met anderen te bespreken en niet met jou. Sterkte straks en laat ff weten wat ie zegt. Succes.
Ik heb ook een baaldag, mag op rood!!! Kennen jullie dat gevoel van.... Gaat t ooit nog wel lukken?? Op naar hopelijk een roze nieuwe maand!! Voor alle meiden waarbbij het ook niet is gelukt
Jup ik ken het heb er net ook om zitten janken nog niet ongi maar ik weet wel beter dat het gaat komen. Vraag me inderdaad ook heel vaak af of het ooit een keer zal lukken kan me er nog weinig bij voorstellen. Zijn nu al best wel lang bezig zonder resultaat
Lieve, lieve meiden... Zonet een heel goed gesprek gehad met vriendlief, en hij had het niet zo gezegd als dat ik begreep van m'n vriendinnetje... Maar onder het eten kwam het er toch echt wel uit en dat is hij er toch echt niet klaar voor is, hij wil nog veel samen doen met z'n 2en.. Maar hij wist niet goed hoe die naar mij toe moest brengen omdat hij merkte aan mij dat ik het wel erg graag wou, maar toen ik zojuist hem vertelde dat nu juist ik ook erg twijfelde of het wel goed was voor onze relatie om er mee door te gaan, kwam het er bij hem ook uit. We zijn heel erg eerlijk geweest tegen elkaar, want ook ik bleek mezelf gigantisch voor de gek te hebben gehouden de laatste maanden. M'n liefde voor m'n vriend is 1000 keer sterker dan onze kinderwens (voor nu)!!!! Het voelt nu gelijk een stuk beter tussen ons. Zoals jullie wel zullen begrijpen zal ik hierom ook niet meer veel tot weinig op dit forum zijn, al vind ik het wel leuk om een paar van jullie dames een beetje te blijven volgen!!!! Heel veel liefs voor jullie allemaal! Dikke knuffel en een kus!!!
@krista, Aaah wat zij het toch eikels! Mijn vriend was er ook echt nog niet aan toe maar ik heb duidelijk tegen hem gezegt ik stop met de pil dus nu moet ji ervoor zorgen! Nou geen 1 x een condoom aangeraakt heb wel gezegt dat ik dan zwanger kan worden en dan zegtie spannend toch Maar ook al regelmatig ruzietjes over gehad nu wil hij het wel al zal hij het nooit van de daken schreeuwen!
Oow wat knap dat jullie goed hebben gepraat als dit is wat jou en jullie hart zegt zeg ik goedzoo!! Dikke knuffel en hoop dat je over een poosje als jullie er allebei ahter staan terug zien hier
@krista1990: wat fijn dat je zo'n fijn gesprek hebt gehad! Dt lucht vast en zeker wel op... alle goeds toegewenst!
Hoi Krista, Wat goed van jullie dat jullie hier over gesproken hebben. De wijze waarop jullie dit met elkaar gedaan hebben en het besluit wat jullie nu samen genomen hebben laat blijken dat jullie elkaar steunen. Ik vind het heel knap van je en heel verstandig dat je je even terug trekt. Een kindje verdient een stabiele basis. Een kindje en de daar aan vooraf gaande zwangerschap is niet niks. Over een poosje, wanneer jullie er beide klaar voor zijn, kunnen jullie er weer voor gaan. Met de nadruk op jullie. Want wat is er nou mooier dan er samen van te genieten.
@Krista: wat een klote opmerking zeg van je vriend! Kan me heel goed voorstellen dat je boos, verdrietig en teleurgesteld bent! Inderdaad goed met hem praten erover. Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel en kus! Lees net je andere bericht. Fijn dat jullie een goed gesprek hebben gehad. Jammer dat het nu even op een laag pitje staat, maar wie weet brengt het ook iets goeds tussen jullie en komt ie straks, misschien wel sneller dan je denkt, alsnog mee dat ie wel graag een kindje met je wil! @Sweetheart: ik ken dat gevoel ook wel. Terwijl ik relatief kort bezig ben. @Hier: ben vandaag al wel zeker 10 of 11 keer naar de wc geweest, over actieve blaas vandaag, pfff. Als ik niet ongi was geworden vandaag zou ik haast denken dat ik zwanger was haha. Verder druk bezig met spullen klaar leggen voor donderdag, dan sta ik op een ladies night met zelf gemaakte spulletjes, super veel zin aan!
Aaah wat fijn om te horen dat het nu allemaal weer uitgepraat is! Super dat jullie nu allebei jullie gevoelens maar elkaar hebben uitgesproken en dat het nu toch weer een stuk beter aan boelt gelijk Wel leuk dat je soms alsnog hier te vinden bent, wil namelijk ook wel weten hoe het met je gaat enzo. Knuff
Hier sluit ik me helemaal bij aan! Dikke knuffel meis en hopelijk komen we je weer keer tegen op het forum