Goedemiddag, Ik was vanochtend wel even echt raar gevoel van mijn onderbuik en menstruatie maar niet echt kramp. Ik ben net wc en veegt wc rol. Ik zie dat 'n roze en witte/gele slijm. Misschien is innesteling?? Ik ben nog steeds erg last van mijn lage rugpijn. En ook nog steeds moeheid. Lijkt dat ik voel me niet zo lekker vel.
Ik doe met je mee. Het lijkt erop alsof mijn cyclus gewoon een maand overslaat :x stom.. m'n geduld is inmiddels wel op
Misschien zie je wel 2de streepje? Want ik ben nu 1 week en 4 dagen overtijd. Ong. half 1, ik moet naar wc en veegt 'n roze slijm. Misschien is wel bloedverlies of innesteldag? http://imageshack.us/a/img213/6555/imag0719h.jpg http://imageshack.us/a/img833/4540/imag0717x.jpg
Ja, we kunnen bijna een nieuw clubje oprichten! Club NOD, geen idee! Als we nou zouden weten waar het aan lag, zou het helemaal niet zo erg zijn, maar die onzekerheid is gewoon killing!
Wel heel vervelend dat je nu nog in spanning zit Ik ga voor je duimen dat het een mooie plak beeb is.
Ik wil ook bi clubje nod onbekend'_' Ik ga morgen testen! Voel van alles maar of het van zwangerschap is of dat het tussen me oren zit.. Zucht..
Jij hebt nu ook al wel een heeele lange cyclus! Kan me voorstellen dat jij er inmiddels flink de pest in hebt! Wat moet je dan een geduld hebben zeg. Niet dat je wat te kiezen hebt Ik hoop op duidelijkheid voor jou... en snel een beetje!
Dank, lief van je. Ik probeer koel te blijven, maar ik stond gister nog stiekem in de badkamer te huilen. Ik wil heel graag een kindje en het is al twee keer misgegaan en nu zo'n rare cyclus. Ben nu zover dat ik bijna denk: als het zo moet, dan hoef ik geen kinderen meer. Een katje in huis halen is ook best een optie!
@aster14 ik meld me ook voor het clubje.. zondag 2 weken overtijd en nog steeds negatief. als mijn ei heel laat is geweest.. toen hebben we niet veel meer geklust.. dus.... wanneer moet je echt hcg gaan aanmaken?
ik ga toch morgen een test doen .. verwacht er niet veel van, maar kan niet wachten..!! frustrerend is dat
Kan ik me bij jullie clubje aansluiten! Gisteren NOD volgens FF. Maar geloof er geen bal van. Dag 43 vandaag Ben dr ook echt ff helemaal klaar mee!! Al paar dagen dat ik me er echt k*t over voel. Terwijl ik normaal zo ben van 'ik zie het wel'. Maar dit is echt sinds mijn laatste mk.