Ik zei toch dat ik mijn best zou doen om op roze te mogen : Zo duidelijk en toch nog 5 keer checken in de bijsluiter..... Vanochtend vroeg wakker en niet meer kunnen slapen van de zenuwen. Nu hopen dat het blijft plakken
Ik moet ook bij lange cyclussen vanmorgen nega test: cd: 38 en ben denk ik 1dag overtijd maar ik heb geen flauw idee
@lf.. jammer balen. @upkedupke.. gefeleiciteerd @de hele blije die na 7 jaar zwanger is (weet je naam ff niet sorry). mega gefeliciteerd. jeetje wat zal dat een feest zijn zeg. na zo lang.. succes met voor je houden.. snap dat je het van de daken wilt schreeuwen
nog steeds in onzekerheidlijst: - Diamond, cd 30, nod 15e, 1 dagen overtijd, 3 neg testen - Aster14, cd 63, nod 1dec, 15 dagen overtijd, heel veel negatieve testen. - Troelaa, cd 44, nod 13e, 2 dagen overtijd, 1 neg test. - Vlindertje126 , cd 39 , nod 6e , 9 dagen overtijd , 1 neg test - Flower5, cd??, nod 3e, 12 dagen over tijd, 5 neg. testen.. denkt ontpillen - djoon, cd 38, nod ?, 1-6 dagen overtyd, neg testen ? heb ik het zo goed erop gezet? We zijn namelijk alweer een dagje verder!
Vandaag m. Nod officieel maar voel nog niks. Heb n test gedaan van predictor. Ziet iemand wat? Ik niet.... Upkedupke gefeliciteerd! Ben blij dat de lijst toch n beethe roze wordt zo aan het einde! Hopelijk volgende keer voor de rest! Lf, ben blij voor je dat je ongi bent. Alles beter dan onzekerheid. Ik zou als ik jou was een paar dagen na je ongi beginnen met ovutestrn, zo mis jeje ei niet. We kijken graag met je mee naar de testen. Succes!