@aster @troelala pff niet leuk! Hopelijk is er niks maar ik ga ook in nieuwe jaar naar ha want dit is niet normaal!
Wow, 70 dagen? Dat is bijna. Al 2 maanden! Misschien een pilletje om het op te wekken? Of bestaat dat niet? Hoop snel op zekerheid meiden! Duim nog steeds met julie mee
Hier nog steeds niets.... zit alweer op dag 54. Als het zo blijft ga ik op Oudejaarsdag nog een keer testen; verwacht er weinig van, maar 6 jaar geleden testte ik toen positief van mijn zoontje.. zou te leuk zijn natuurlijk
@uitblijvend rood.. zeer frustrerend er bestaat medicatie die het kan opwekken. Dit heb ik 6 jaar geleden gekregen bij de ha, omdat het zo lang duurde, volgens mij heette het Primolut. Na die keer "ongesteld" te zijn geworden bleek ik dus op oudejaarsdag zwanger...zonder er bewust mee bezig te zijn! haha wilt niet zeggen dat het daardoor komt hoor, maar dat zullen we nooit weten.. het blijft een wonder
De moeite waard om ernaar te vragen misschien! Baat het niet.....schaad het niet? Ik duim nog voor jullie!
Ik zie dat je vorige cyclus ook 43 was en daarvoor 104??? Waarom heb je zo een kange cyclus? Is het altyd zo geweest?
Ja echt vreselijk lang tsja ik weet het niet meer ben super snel aan de pil gegaan! Ik was 13 dus ik heb echt geen idee! Hoopte zo dat na die 43 dat het de goede kant op ging maar helaas Ga in het nieuwe jaar maar is na de ha! Want de pil is toch nu wel al uit me lijf!
Daarom heb ik nooooooot de pil geslikt of iets anders van hormonen. hopelijk heeft je ha een oplossing. Had je die kruiden al geprobeerd waar de dames het in het begin over hadden? Teunisbloem of iets?
Ook hier nog steeds niets! Ik heb het gevoel dat ik steeds in de herhaling val.. Ik kom om de zoveel dagen hier melden dat ik nog steeds niet ongesteld ben!!
oontzettend last van mijn buik ben 20 dagen overtijd. de ruimte van mijn navel en daar onder is ontzettend pijnlijk.. hoop niet dat ik ontsteking heb donderdag bellen huisarts denk ik ... doet me zoo pijn ik snap het niet
Hier ook niks vanmorgen nog en test gedaan maar helaass niks! Ik heb heel verl last van waar je eierstokken zitten! Ik ga in nieuwe jaar naar de ha! Nja meiden hopelijk zitten we volgend jaar kerst allemaal met een kleine aan tafel
Ahhh wat naar zeg. Ook nog eens buikpijn erbij. Hopelijk niks erfs. Gewoon gelijk na kerst bellen met ha en langsgaan. Dit duurt wel erg lamg! Sterkte dames
Gm meiden, ik ben even paar dagen weggeweest met manlief naar Disney. En ik word vanmorgen wakker en ben ongi geworden!! EINDELIJK!!! Had FF toch gelijk bij mij. Hopelijk word mijn volgende cyclus weer korter. Anders ook richting de ha of gyn. Hoe gaat het met de rest van de meiden?
Klinkt misschien raar: maar ben echt blij voor je! joehoeeeee op naar volgende ronde en hopelijk komt er geen volgende ongi meer!
@troelala, oow niet fij ongie maar toch fijn nu duidelijkheid! Ik hoop zo dat de volgende korter is en nog liever zwanger natuurlijk!