Nog geen nieuws het leek wel of ik gisteravond weer een eisprong voelde! Dat betekend dat ik idd een maand over heb geslagen! Maar heb ok dag 27,28,29 heeeeel licht bruin verlies gehad! Zou dat dan me menstruatie kunnen zijn nee toch? Dat hoort er altijd wat rood bij te zitten toch? Zit nu op dag ummm de tel kwijt '_' haha 52?
Ja, dat was de 2e maand dat wij bezig waren. Ik dacht zal ff testen voor de zekerheid anders lekker drankje doen vanaaf Maar dat ging hem niet worden, haha. Helaas met 11 weken mk gehad. Hoop voor jou dat je een mooie posi test hebt de 31ste
Pff net heel verhaal met tel getikt, verwijder ik 'em weer Dussss... Troelaa ik heb nooit op een andere dag posi getest, maar voor mijn gevoel was het wel extra bijzonder om op een feestdag posi te testen, lekker makkelijk onthouden ook Djoon, wat verwarrend kan je lichaam zijn he?! Anders op je "nieuwe nod" (;van als je dat bruin als ongi telt) weer een test doen? Vervelend meid! Nou hier nu dag 60 aangebroken en nog steeds niks.. gisterenmiddag wel bij het afvegen (blijft gek om dit soort dingen op te schrijven) tussen wit/doorzichtig slijm een miniscuul beetje roze gespot . Ik balen, dacht dat ik ongi werd, waren we 's avonds bij mijn schoonouders, durfde ik gewoon niet naar de wc omdat ik vreesde voor rood :x ! Haha gelukkig bleek toen ik thuiskwam dat het vals alarm was en ook nu nog steeds niets.. Oooh had mezelf nog zo beloofd om het van me af te zetten en me niet gek te maken... nou dat is dus maar tijdelijk gelukt
@zarah! Oow dan denk je aahnee en dan vals alarm! Mag ik wat vragen ik lees in je handtekening dat je pcos heb heb je dt nu dan nog steeds of kom je daar dan gwn nooit meer vanaf? Dan zou ik op dag 25 zitten! Maar lijkt me gek als dat ongie was die bruine dingen want dan had ik een cyclus van 28! Maar dat kan bijna niet Zit vndaag echt op dag 52! En voel vanalles maar wat? Zit te twijfelen om ook op oudjaar te testen? Denk dat het niks opleverd maar heb nog wel testen?!
@Djoon, volgens mij kan het wel weer weggaan. Is ook niet 100 % zeker dat ik het weer heb. Maar mijn spiraal is in het zh verwijderd en toen heeft de gyn gelijk een echo gedaan en het zag er wel weer uit alsof het weer pcos kon zijn.. in mijn herinnering kreeg ik destijds hetzelfde te horen. Mijn gyn bleef daar dus een beetje vaag over toen en nu weer maar we zouden het nu eerst toch weer zelf proberen en mogen in principe in jan. weer naar de gyn als het dan nog niet gelukt is. Lastig hè? Als je niet weet wanneer je nou het beste kan testen.. Is misschien wel voor jezelf een fijn idee of je zwanger of niet zwanger het nieuwe jaar in gaat i.v.m. het "proosten" ? Ik drink zelf geen alcohol dus voor mij maakt dat niet zo veel uit..
Nja proosten doe ik dan gewoon en neem dan een nip of me alleen aanraking en zet het dan gauw trg dus wat dat bestreft komt het goed!
Pff, dames... Jullie moeten ook nog steeds lang wachten, zeg! Djoon, ga je nog naar de huisarts? Ik zat zover in mijn cyclus dat ik nergens om hoefde te vragen. Ik ben direct doorgestuurd en heb nu 22 januari een afspraak met de ferti-arts. Fijne jaarwisseling in ieder geval. Ik hoop dat 2013 meer duidelijkheid kan geven voor ons allen!
Lieve dames, ik lees iets over het afblijven van alcohol.... Is er dan toch nog kans op roze? Ohhhhh ik hoop het zo! Positieve test dames! Aster veel sterkte!
En Djoon, ga je morgen testen? Ik wel! Eindelijk! Loop me al dagen gek te maken, maar nu de testdatum nadert krijg ik steeds meer de angst dat ik mezelf voor de gek aan het houden ben... nou ja, morgen weten we hoe dan ook meer, 50/50 he...
Aster, fijn dat je iig nu gelijk door kan naar de ferti-arts, hopelijk krijgen jullie daar wat meer duidelijkheid en kunnen jullie daarmee verder want die onduidelijkheid is vervelend! Oh hoe was de echo diamonds?
Ben benieuwd wat de artsen zeggen dames! Enne morgen testen denk dat het niks is! Het leek namelijk alsof ik eergisteren me eisprong had. Mja dat denk ik al hele maand! Maar wel ff een testje! Ben zo benieuwd!
Nee hoor dames, was het maar waar. Heb geen echo! Ik heb pas 15 Jan afspraak met vk. Hier strooien ze niet zo met vroege echo,s! Ondanks dat je bloedverlies hebt....nee ze laten je gewoon 2 weken in onzekerheid wachten! :x Testers morgen ik duim heeeeeeel hard meeeee!!!
Oh Diamonds, nog even geduld dus! Wel balen idd dat je nog zo lang moet wachten, aan de andere kant, misschien doen ze dat wel bewust, omdat de hartslag in het begin soms nog niet te horen is en een teleurstelling, voor misschien wel niets, willen voorkomen? Wel vervelend dat je bloedverlies hebt, ik kan me voorstellen dat je daar onzeker van wordt meid, gelukkig lees je hier vaak genoeg dat het ook met bloedverlies gewoon goed kan gaan. Sterkte met wachten! Pff denk je eindelijk van dat wachtbankje af te zijn...
@hier... dag 62 volgens mij alweer en nog steeds niets en een negatest erbij, pfff!!! lieve dames ik wens jullie alvast een hele fijne jaarwisseling toe en een heel vruchtbaar 2013 met voor iedereen uiteindelijk een lief, gezond kindje om in jullie armen te sluiten.
Aaah jammer meiden!! Echt balen. Diamonds, dat is idd lang wachten zeg! Er was wel iemand met een echo toch op de 31ste?? Ik wil jullie ook allemaal een gelukkig nieuwjaar wensen! En dat onze dromen maar mogen uitkomen dit jaar