nod lijst 1 t/m 15 december 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Floor32, 2 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetheart86

Sweetheart86 Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Asisstent hypotheekadviseur
    Potverdorie!! Al 8 dagen ongesteld?!! En man man hoe erg kan ik t hebben?! Pijn, krampen, en sorry voor de details maar echt verrekte veel bloed.

Word er gek van!! Wl nu weer aan de klus!

Ovu testen besteld nieuwe ronde nieuwe kansen maar nog steeds vet ongie ;( frustrated!

Succes met klussen everyone! W ou dat ik dat al kon :(

2. LF84

LF84 Niet meer actief

Ja, ik wil even voorlopig niet ovutesten doen. Ik ben een half jaar al geprobeerd en raakt ook niet. Daarom ik kan beter proberen om zonder ovutesten. Misschien helpt 't wel! Wie weet.. ;)

3. Sunrise83

Sunrise83 Nieuw lid

19 nov 2012
    2
    0
    1
    Verpleegkundige
    Friesland
    @ Lappie : Ja mijn 1e kindje :) Spannend!
    Ik heb geen idee wat te verwachten.
    Gelijk bij de 1e ronde raak is ' to good to be true' waarschijnlijk, maar hopen mag altijd dacht ik zo ;)

4. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Bij twijfel vvan ei gewoon doorkruisen! Helemaal niet erg natuurlijk hahah nouja niet bij ons in ieder geval!

Morgen zit ik op dag 18 van mijn cyclus. Dus over 10 dagen testen. Duurt nog even haha ze zeggen 5 dagen voor nod zou het kunnen dat je positief test haha das dus zaterdag ochtend haha misschien waag ik dan een gevoelige test!
    Kunnen jullie er een aanraden?

5. Krista1990

Krista1990 Niet meer actief

6. mams123

mams123 Bekend lid

30 sep 2012
    810
    0
    0
    betuwe
    vandaaaaaaaagg me ei gevoeld denk ik :)))
    ik had zo warm en krampen in me bovenbeen en lies. allemaal dingen die ik normaal niet heb!!

en vanaaf nog ef geklustttt haha!

7. ACM

ACM Lid

6 nov 2012
    39
    0
    0
    Ik bevind me nu in mijn vruchtbare periode! Heb zojuist een ovutest gedaan maar daar nog geen positieve uitslag. Vanaf vandaag maar flink klussen! Is het om de dag beter of gewoon elke dag, wat doen jullie? :)

Gr.

8. Madeliefste

Madeliefste Niet meer actief

Vraag ik me ook af! Veel plezier iig ;)

9. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Krista wat ik al zei gewoon door blijven klussen bij twijfel. Zeker weten doe je het nooit, dus kunt het maar beter het zekere voor het onzekere nemen.
    Het kan zijn dat je je ei al is geweest of nu hebt. Zonder een donkere stick te hebben. Sticks zeggen niet altijd precies wanneer je ei er is.

10. mams123

mams123 Bekend lid

30 sep 2012
    810
    0
    0
    betuwe
    wij hebben het om de dag gedaan voor de kwaliteit van het sperma.. ma het kan ook elke daggm wat jullie willen..

11. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Heel veel succes in ieder geval!!
    Wie weet..
    Als je vragen hebt, je kunt ze hier stellen. Er zitten een hoop ervaringsdeskundigen.

12. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.214
    0
    0
    kinderverzorgster van opleiding
    België
    Eens de ovulatiekalender erbij gehaald en normaal zit ik nu in mijn vruchtbare periode. Hoewel we deze maand dus niet echt vol op er voor gaan hoop ik er toch stiekem op. Het is sterker dan mezelf! hihi

13. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Ik doe het ook om de dag hoor. Maar bedoel ermee te zeggen, sommige mensen gaan stoppen met klussen en wachten op ongi. Dat zou ik niet doen.

14. Krista1990

Ik ga ook zeker niet stoppen met klussen, m'n vriend en ik klussen hele maand door, niet alleen rond eisprong.

15. vrouwtje80

vrouwtje80 Actief lid

15 mrt 2008
    325
    0
    0
    Wij proberen het elke dag te doen, tenminste als het uitkomt. Merkten bij de eerste 2 dat toen we het elke dag gingen doen, vrij snel raak was. Nadeel hier is wel dat ik wel een beetje klus moe word

16. ninaz

ninaz Lid

4 okt 2012
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jee dames, zooooveel bij te lezen, gezellig hoor!
    @Krista, gewoon door blijven testen joh, komt echt vanzelf een duidelijke test!
    Bij mij komt de eisprong ook altijd vrij laat op dag 18 ofzo, welke dag zit je nu?
    Oh en je schrijft dat jullie toch vaak klussen, dus dat komt altijd wel goed! :p

Stom vraagje verder, hoe veel voor jullie ei gaan jullie meestal "flink aan de klus"? Weet dat het onderwerp al eerder is besproken, sommige schreven ook door te gaan tot de ongi.... is dat niet een beetje lang..?

lfs!

17. Krista1990

Ik zit op dag 15, maar keek net m'n test nog eens en nu was die een stuk donkerder :D
    Ik ga vriendlief zo ook verleiden, hahahahaha.

Wij hebben hele cyclus seks. Jij niet dan? :D

18. ninaz

ninaz Lid

4 okt 2012
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    ah, zie je, komt goed! :)
    Nou.....het zou wel vaker mogen....met een kleine die ons nog iedere nacht wakker maakt en lange werkdagen oet ik bekennen dat we s avonds vaak te moe zijn en vooral allebei snel willen slapen...erg onromantisch, ik weet het :(
    en niet zo handig natuurlijk...haha!

lfs!

19. zonnenschijn

9 jun 2012
    37
    0
    0
    ik wil ook op de lijst ,
    zonnenschijn 6de ronde 31jaar 4 de kind nod 12dec

20. Schaapje1977

Schaapje1977 Bekend lid

21 aug 2012
    840
    0
    0
    Avond meiden!

Zoooooo, weer even bijgelezen. Lekker gezellig hier.

@ninaz, dat klinkt bekend. Kleine meid van net 3 is nog best vaak 'snachts wakker. En 's ochtends ook weer vroeg. Ik lig dus regelmatig om 9uur op de bank te slapen. Nou, dan gebeurt er niet veel meer. Deze maand lijkt het er wel op dat we in de klusweek om de 2 dagen klussen gaan halen. Hiihihih, morgen maar weer wakker blijven.

@hier, ei komt eraan. Het lijkt erop dat ik me ei iedere maand eerder heb als me banner aangeeft.

Fijne avond allemaal!

Deel Deze Pagina